امروزه تبلیغات به روش های متفاوتی در ارتباط با معرفی اصناف، مجموعه ها، شرکت ها و برندها در جهت فروش و بازاریابی هر چه بهتر انجام می گیرد که از مهمترین آنها می توان به تبلیغات محیطی توسط گروه ها یا شرکت های تابلو سازی اشاره نمود.

تابلو تبلیغاتی فضای داخلی
همانطور که می دانیم تابلو سازی یکی از اصنافی بشمار می رود که با در اختیار داشتن افراد متخصص، خدماتی در جهت تبلیغات و ساخت تابلو های تبلیغاتی به دیگر مشاغل ارائه می دهد.


ساخت تابلو های تبلیغاتی به روش های متفاوتی انجام می گیرد که هر کدام از آنها می تواند در نوع خود تاثیر مهمی در تبلیغات اصناف و همچنین کمک در بازاریابی و فروش ایفا نماید.
ساخت تابلو های لایت باکس، تابلو فلکسی فیس، تابل های ال ای دی روان، تابلو ال ای دی ثابت، حروف های برجسته مانند حروف استیل، حروف نئون پلاستیک، تابلو چلنیوم و بسیاری دیگر از تابلو های تبلیغاتی را می توان به عنوان تابلو مغازه و سردرب و همچنین به عنوان تابلو های تبلیغاتی و یا تابلو های راهنما و معرف در محیط داخلی یک مجتمع تجاری و یا حتی مسکونی به کار برد.


تابلو تبلیغاتی مناسب فضای خارج و داخل


یکی از عوامل مهمی که باید در ساخت یک تابلو به عنوان تابلو داخلی در نظر داشت، ارتباط میان محیط، فضا و نوع تابلو می باشد. به عنوان مثال فضای شرکت یا نمایندگی هایی که در ارتباط با فروش تلفن های همراه فعالیت دارند، نیازمند تابلویی مناسب با فضای خود می باشند که میتوان به تابلو های حروف برجسته مانند تابلو استیل، تابلو لایت باکس، ال ای دی های اس ام دی و مواردی مشابه اشاره نمود و یا در مثال دیگری در مورد ساخت تابلو های تبلیغاتی پمپ بنزینها و بانک ها می توان از به کار بردن تابلو های فلکسی فیس، بنر و تابلو چلنیوم اشاره نمود.
یکی دیگر از مواردی که باید در ساخت یک تابلو تبلیغاتی به یاد داشت، انواع مناسب تابلو ها از نظر دوام در برابر شرایط جوی می باشد که مسلما در فضای داخلی بسیاری از محدودیت ها مانند ضد آب بودن، تاثیر نور آفتاب و دیگر عوامل در نظر گرفته نخواهد شد و در مقابل ساخت تابلوی فضای بیرونی بسیاری از محدودیت ها را در مراحل ساخت میان مجموعه های تابلو سازی قرار می دهد که باید تمامی این موارد را در جهت خروجی مناسب یک تابلو تبلیغاتی در نظر داشت.