یکی از مشاغلی که اخیرا با ساخت تابلو تبلیغاتی مبادرت به تزئینات مکان کسب و کار خود در راستای تبلیغات محیطی و بازاریابیشان می نمایند، صنف بستنی فروشی و آبمیوه فروشی می باشد.

ساخت تابلو آبمیوه بستنی
در ادامه این مطلب با یک تابلو آبمیوه بستنی و مراحل اجرای آن در تابلو سازی نوین لایت آشنا خواهیم شد.


ساخت تابلو برای مغازه آبمیوه بستنی به روش های متفاوتی مانند انواع تابلو چلنیوم و بسیاری از حروف های برجسته به شکل حروف استیل، حروف نئون پلاستیک و دیگر حروف های مشابه، قابل ساخت و اجرا می باشد که هر کدام از آنها همراه با تلفیق و نصب دیگر نمونه های مشابه می توانند شامل یکی از جدیدترین تابلو های تبلیغاتی باشند.
در تصویر بالا یکی از تابلو های تبلیغاتی تحت عنوان آقای هویج مشاهده می شود که به صورت تابلو چلنیوم و تابلو کامپوزیت توسط مجموعه نوین لایت در خیابان تجریش برای تابلو مغازه آبمیوه بستنی اجرا شده است.
شاید بتوان به جرات یکی از مهمترین دلایل جذب مشتریان در این تابلو چنلیوم کامپوزیت را نوع طراحی آن عنوان کرد.
تیم طراحی تابلو سازی نوین لایت که قلب تپنده این مجموعه به شمار می رود به خوبی توانایی خود را در طراحی این تابلو به اثبات رسانده است به شکلی که با تلفیق فونت و میوه ارتباط میان فونت و صنف آبمیوه بستنی را به نمایش گذاشته است.
تابلو چلنیوم آبمیوه بستنی آقای هویج با لبه چنلیوم نقره ای و پلکسی های قرمز، نارنجی، سبز، مشکی و سفید به شکلی تقریبا ساده توسط حروف سازان نوین لایت و نصابان این مجموعه به مرحله نصب و روشنایی رسیده است که قیمت تابلو چلنیوم اجرا شده به این شکل نسبت به چلنیوم رینگی و لبه طلایی پایینتر خواهد بود.
در آخر باید عنوان کرد که طراحی در تابلو چلنیوم و دیگر تابلو های تبلیغاتی یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین بخشها در حرفه تابلو سازی به شمار می رود و طراحان مجرب در یک مجموعه می توانند زیبایی چندین برابری را به تابلو ببخشند.