تابلو های تبلیغاتی را می توان در بسیاری از اماکن تجاری، اداری و مسکونی به کار برد که این تابلو ها در انواع متفاوتی تولید می شوند؛ در حقیقت با استفاده از متریال های متفاوت، تابلو های تبلیغاتی به مرحله تولید می رسند و نکته ای در این بین مهم است و موضوع اصلی مطلب ما نیز می باشد این است که تابلو های تبلیغاتی در محیط های داخلی و بیرونی قابل نصب هستند که در ادامه می خواهیم به بهترین های آن در رابطه با به کار گیری در محیط های داخلی بپردازیم.

بهترین تابلو تبلیغاتی برای محیط داخل

تعریف تابلو تبلیغاتی

تعریف تابلو تبلیغاتی
تابلو به معنی امضاء و نشانه است که می تواند شامل تابلو جاده ای، تابلو نقاشی، تابلو های نظامی و ... باشد که در رابطه با این موضوع می توانیم یکی از انواع تابلو را تابلو تبلیغاتی نام ببریم؛ در کل تعریفی که باید از تابلو های تبلیغاتی داشته باشیم این است که تابلو تبلیغاتی به تابلو هایی گفته می شود که به شکل های مختلفی ساخته می شوند و هدف از تولید و ساختشان، تبلیغات می باشد.
در حقیقت تابلو تبلیغاتی تابلویی است که ماهیت آن تبلیغات می باشد که برخی از نمونه های آن شامل بیلبوردهای تبلیغاتی، تابلو مغازه، تابلو سردر پاساژها، تابلو داخل محیط های تجاری، اداری و ... هستند.

تابلو های تبلیغاتی مناسب برای داخل

تابلو های تبلیغاتی مناسب برای داخل
گفتیم که تابلو انواع متفاوتی دارد که یکی از انواع آن تابلو های تبلیغاتی هستند و جالبتر از آن هم این است که تابلو های تبلیغاتی هم در نمونه های متفاوتی ساخته می شوند و در حقیقت انواع متفاوتی دارند و همانطور که اشاره کردیم وجود متریال های مختلف هستند که باعث تولید انواع تابلو های تبلیغاتی می باشند.
با توجه به اینکه تابلو های تبلیغاتی انواع متفاوتی دارند، نکته مهمی هم در این راستا وجود دارد که این تابلو ها را می توان داخل و یا بیرون از مکان های مسکونی و اداری نصب کرد که مسلما با توجه به این موضوع باید گفت که هر کدام از تابلو ها مناسب و درخور محیط های مربوط به خود هستند؛ به عنوان مثال از تابلو های تبلیغاتی مانند تابلو فلکسی فیس، تابلو استیل، تابلو چلنیوم و مواردی دیگر می توان در محیط های خارجی بهرمند بود و دلیل آن هم این است که این تابلو ها در شرایط مختلف جوی کاملا مقاوم هستند که این امر باعث انتخاب آنها به عنوان تابلو های بیرونی توسط مشتریان خواهد بود.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا چند نوع از تابلو های تبلیغاتی که مناسب برای محیط های داخلی هستند را نام ببریم تا بیشتر با آنها جهت سفارش مناسب و هدفمند آشنا شویم.

تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس
اولین تابلویی که می توانیم از آن به عنوان مناسب ترین و پر کاربرد ترین تابلو های تبلیغاتی داخلی نام ببریم، تابلو لایت باکس است که در انواع و شکل های متفاوتی تولید می شود؛ تعریفی که باید از تابلو لایت باکس داشته باشیم به اینصورت است که تابلو لایت باکس به تابلویی گفته می شود که به شکل یک باکس یا همان جعبه ساخته می شود و جهت نور پردازی و روشنایی اقدام به قرار دادن اس ام دی داخل باکس می گردد.
امروزه تابلو های لایت باکس به شکل قابل توجهی دستخوش تغییرات بسیاری بوده است که این تغییرات شامل ظرافت، زیبایی، وزن پایین، چاپ با کیفیت و مصرف برق پایین تابلو ها بوده است به طوریکه همین عوامل باعث انتخاب آن توسط مشتریان برای محیط های داخلی مانند مغازه، شرکت، پاساژ، کلینیک های پزشکی، مترو ها و ... بوده است.

حروف برجسته استیل

حروف برجسته استیل
دیگر تابلو تبلیغاتی که امروزه در محیط های داخلی به کار می رود حروف برجسته استیل است که دارای تنوع ساخت بالایی می باشد؛ حروف های استیل با استفاده از ورق های استیل ساخته می شوند که این ورق ها نیز در انواع متفاوتی موجود هستند و بهترین نوع آن که در صنعت تابلو سازی مورد استفاده قرار می گیرند، نوع 304 نگیر است.
حروف استیل که به آن تابلو استیل نیز گفته می شود در دسته حروف های برجسته قرار می گیرد و پر فروش ترین رنگ های آن رنگ نقره ای براق، نقره ای مات، طلایی براق و طلایی مات می باشند که می توان آنها را به شکل نور پردازی شده و بدون نور تولید کرد و به عنوان یک تابلو تبلیغاتی داخلی استفاده کرد.

تابلو نئون پلاستیک

تابلو نئون پلاستیک
نمونه دیگر تابلو تبلیغاتی مناسب برای محیط داخل، تابلو نئون پلاستیک است که البته از این تابلو می توان به عنوان یک تابلو تبلیغاتی سردر مانند تابلو مغازه، تابلو شرکت و ... نیز استفاده کرد؛ تابلو تبلیغاتی نئون پلاستیک با استفاده از پلکسی گلاس ساخته می شود که شکل ظاهری آن در نهایت به شکل یک حروف برجسته خواهد بود.
نکته ای که باید در رابطه با این تابلو عنوان کنیم این است که به دلیل تنوع رنگ بالایی که پلکسی گلاس دارد می توان از این تابلو به عنوان یک تبلیغات مناسب برای داخل محیط های تجاری استفاده نمود.
همچنین باید به یاد داشت که تابلو نئون پلاستیک را می توان به شکل نور پردازی شده و بدون نور اجرا نمود که البته 99 درصد مواقع، این مدل از تابلو به شکل نور پردازی شده تولید و نصب می شود.

تابلو نئون فلکسی

تابلو نئون فلکسی
نزدیک به دو دهه قبل یکی از تابلو هایی که در جهت تبلیغات داخلی مورد استفاده قرار می گرفت را تابلو نئون نام برد که با استفاده از لوله های شیشه ای تولید می شد؛ که اگر بخواهیم مثالی بارز از آن را عنوان کنیم می توانیم به تابلو هایی اشاره کنیم که پشت شیشه مغازه ها نصب می شدند.
تابلو نئون در زمان خود می توانست تبلیغات و برند سازی را به شکل قابل قبولی به ثمر برساند که این امر رفته رفته و با ورود تابلو های تبلیغاتی مدرن کم رنگ شد به طوری که تولید کنندگان را بر آن داشت تا اقدام به تولید تابلویی مشابه نئون شیشه ای و البته مدرن را داشته باشند؛ لذا تولید کنندگان اقدام به تولید متریالی به نام نئون فلکس نمودند که امروزه با استفاده از آن تابلو تبلیغاتی به نام تابلو نئون فلکسی تولید می شود.
تابلو نئون فلکسی از جنس پلاستیک نرم می باشد که نور و روشنایی آن با استفاده از ال ای دی انجام می گیرد؛ تابلو نئون فلکسی دارای مزیت های بسیاری است که برخی از آنها عبارتند از تنوع بسیار بالای رنگ، ساخت سریع، طول عمر بالا و مصرف برق پایین که تمامی این موارد از دلایل محکم در جهت استفاده از آن به عنوان تابلو تبلیغاتی داخلی بشمار می رود.
در آخر هم به این نکته باید اشاره داشته باشیم که می توان تمام تابلو های تبلیغاتی را به عنوان تبلیغات در فضای داخل و خارج استفاده نمود و هیچ محدویتی را شامل نمی شوند؛ لذا قصد ما در این مطلب صرفا به جهت آگاهی و اطلاعات دادن به مشتریان محترم در راستای انتخابی بهینه در سفارش تابلو تبلیغاتی به عنوان فضای داخل می باشد که پیشنهاد داریم جهت آگاهی بیشتر و سفارش انواع تابلو تبلیغاتی داخلی با کارشناسان ما در تماس باشید.