شرکت ها، نمایندگان و فروشندگان موتور سیکلت، مانند بسیاری دیگر از مشاغل در راستای معرفی برند و فروش محصولات خود نیاز به انواع تبلیغات از جمله تبلیغات محیطی و سفارش تابلو تبلیغاتی دارند که لازمه این امر، همکاری با یک تیم تابلو سازی می باشد.

سفارش تابلو چلنیوم موتور فروشی
در ادامه به توضیحات مختصری در مورد ساخت یک تابلو مغازه موتور فروشی، توسط مجموعه تابلو سازی نوین لایت خواهیم پرداخت.

قبل از پرداختن و توضیح در مورد تابلو چلنیوم و کامپوزیت ساخته شده فوق، لازم است تا مختصر اطلاعاتی در مورد این دو نوع از تابلو تبلیغاتی داشته باشیم.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم در تابلو سازی یک نوع تابلو تبلیغاتی حروف برجسته است که امروزه در بسیاری از مشاغل به عنوان تبلیغاتشان مورد استفاده قرار می گیرد که این تبلیغ از نوع تبلیغات محیطی بشمار می رود و می توان آن را یکی از تاثیر گذارترین روش های تبلیغاتی عنوان نمود.

اگر بخواهیم به طور کلی با متریال های ساخت تابلو چلنیوم آشنا شویم باید مواردی را مانند پلکسی گلاس، اس ام دی و رول چنلیوم نام ببریم؛ که کاربرد آنها به این صورت است که پلکسی گلاس به عنوان روی کار، چنلیوم به عنوان لبه کار و اس ام دی به عنوان روشنایی حروف مورد استفاده قرار می گیرد.

تابلو چلنیوم از مزیت های فراوانی برخوردار است که تمام آنها در کنار هم یکی از دلایل اصلی در انتخاب و خرید آن توسط مشتریان بشمار می رود؛ برخی از مزیت های تابلو چلنیوم عبارتند از طول عمر بالا، تنوع بالا در ساخت، نور پردازی و روشنایی، مصرف برق پایین و مدرن بودن تابلو.

تابلو کامپوزیت

کامپوزیت یک متریال است که با استفاده از آلومینیوم ساخته می شود و در بسیاری از صنایع به کار می رود که صنعت و شغل تابلو سازی یکی از آنها می باشد، کامپوزیت در تابلو سازی که با نام تابلو کامپوزیت نیز شناخته می شود بیشتر به عنوان زیر کار حروف های برجسته مورد استفاده قرار می گیرد.

برخی از مزیت های کامپوزیت که باعث انتخاب آن توسط مشتریان به عنوان یک تابلو تبلیغاتی می باشند عبارتند از طول عمر و دوام بالا، تنوع در نوع اجرا و تنوع رنگ بالا در کامپوزیت.

شرح تابلو چلنیوم و کامپوزیت موتور فروشی

در تصویر بالا تابلو چلنیوم ساخته شده سر درب مغازه موتور فروشی تحت عنوان جهان سیکلت قابل مشاهده می باشد.
همانطور که مشاهده می شود زمینه اصلی تابلو، نمای کامپوزیت سفید رنگ می باشد که به صورت فیکس اجرا شده و حروف های ساخته شده که از نوع تابلو چلنیوم است روی آن قرار گرفته است.
حروف های چلنیوم ساخته شده روی این تابلو از نوع دوبل است که حروف چلنیوم جهان سیکلت از نوع پلکسی پانچ مشکی و رینگ سفید همراه با لبه چنلیوم طلایی پانچ می باشد و در مقابل لوگو ساخته شده نیز به همین شکل و تفاوت رنگ پلکسی، که به رنگ سورمه ای می باشد ساخته شده است.
همچنین شماره های ساخته شده در این تابلو به صورت چلنیوم باکس می باشد که با توجه به نوع سفارش مشتری همراه با در نظر داشتن قیمت تابلو چلنیوم و کاهش مصرف متریال چنلیوم ساخته شده است.