اجرای تابلو تبلیغاتی به صورت تابلو نئون پلاستیک یکی از تابلو های تبلیغاتی به شمار می رود که بیش از پنجاه دهه از ساخت آن در تابلو سازی می گذرد.

تابلو نئون پلاستیک نیک افرا
پروژه تابلو نیک افرا نیز یکی دیگر از رزومه های گروه تبلیغاتی تابلو سازی نوین لایت می باشد که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

نیک افرا مجموعه ای معتبر در زمینه دربهای ضد سرقت است که با چندین شعب در سطح تهران مشغول به فعالیت می باشد که یکی از آنها همراه با کادری مجرب در محدوده میدان رسالت تهران تاسیس شده است.
همکاری این مجموعه با گروه تابلو سازی نوین لایت در جهت ساخت تابلو مغازه سردرب خود همراه شد که یکی از تبلیغات هدفمند در جهت فروش محصولاتش به شمار می رود.
نوین لایت مطابق با نوع سفارش مدیریت این مجموعه اقدام به ساخت تابلو کامپوزیت و حروف نئون پلاستیک سر در این مکان نموده است که استفاده از متریال های مرغوب کامپوزیت و پلکسی گلاس در ساخت این تابلو به وضوح قابل رویت می باشد.
تابلو کامپوزیت از نوع اچ و ال در دو بر این مغازه اجرا شده است. به شکلی که نمای این کامپوزیت از دو جهت همراه با زیر کار و نور پردازی، مشهود این مهم می باشد.
حروف نئون پلاستیک و تابلو چلنیوم یا همان حروف چلنیوم به صورت تلفیقی در این تابلو نمای زیبا و متفاوتی را به تابلو بخشیده است که دید در روز و شب این تابلو نیز حاکی از این امر می باشد.
سمت راست تابلو باکس نئون پلاستیک با لبه مشکی، حروف چلنیوم نقره ای رنگ لاتین و حروف پلکسی گلاس مشکی فضای تابلو را در برگرفته و سمت چپ تابلو اجرای چلنیوم با همان رنگ و حروف نئون پلاستیک قرمز به چشم می خورد که در یک جمع بندی کلی پروژه این مجموعه در نوع خود و متناسب با نوع فعالیت از زیباترین تابلو های تبلیغاتی به شمار می رود.