ابزار فروشی یکی از اصنافی بشمار می رود که به دلیل تنوع بسیار بالا در نوع کالا یا محصولات، جهت معرفی برند و خدمات خود نیاز اساسی و مبرم به تبلیغات دارد که یکی از این نوع تبلیغات کار آمد و اصولی در ارتباط با همین موضوع تبلیغات محیطی و نصب تابلو تبلیغاتی سر درب می باشد.

تابلو مغازه ابزار فروشی
ساخت انواع حروف های برجسته و نصب تابلو مغازه سر درب برای ابزار فروشی ها می تواند تاثیر هدفمندی در بازاریابی و کسب در آمد این صنف داشته باشد که یکی از آنها تابلو چلنیوم به همراه زمینه تابلو کامپوزیت یا ترمووود می باشد که در ادامه به توضیحات مختصری در این مورد خواهیم پرداخت.


فروشگاه ابزار باران یکی از فروشگاه های معتبر و بزرگ در شهر تهران می باشد که همراه با شعبات متعدد و پرسنلی مجرب در زمینه فروش ابزار آلات فعالیت دارد.
مجموعه ابزار باران با اعتماد خود به گروه تابلو سازی نوین لایت مبادرت به عقد قرار دارد در رابطه با نصب تابلو مغازه شعب خود در سطح تهران و شهرستانها را به شکل تابلو چلنیوم و کامپوزیت نموده است که در مقابل، گروه تبلیغاتی نوین لایت توانسته است رضایت مدیریت این مجموعه را با استفاده از بهترین متریال های موجود در تابلو سازی و نوع متفاوتی در اجرا جلب نماید.
همانطور که در تصویر بالا مشاهد می شود اکثر تابلو های این شرکت به صورت زمینه کامپوزیت و کادر دور چوب ترمووود اجرا شده است.
حروف استفاده شده در تابلو چلنیوم ابزار فروشی این شرکت به شکل تابلو چلنیوم پانچ است. به این صورت که در ساخت حروف ابزار باران از پلکسی گلاس مشکی پانچ شده و رینگ پلکسی سفید استفاده شده است که همراه با لبه چنلیوم طلایی و پلکسی استفاده شده در زیر حروف، نمای این تابلو به زیبایی دو چندان تبدیل شده است و نمای نور اندریک متفاوتی را در شب به تابلو بخشیده است که البته قیمت تابلو چلنیوم را نیز افزایش داده است.
ساخت حروف شماره تلفن و فروشگاه نیز مانند ابزار باران به شکل پانچ اجرا شده است و تفاوت آن عدم استفاده از پلکسی زیر حروف، نور اندریک و رنگ پلکسی رینگ که بااستفاده از پلکسی زرد ساخته شده می باشد.