شیرینی پزی یکی از علایق بسیار مورد استقبال در دنیا بشمار می رود به طوریکه این علاقه و استقبال در میان برخی از افراد باعث رویکردی متفاوت نسبت به آن شده است و علاقه مندان زیادی را به سمت و سوی هنر شیرینی پزی و قنادی سوق داده است به صورتی که امروزه پخت شیرینی جات در تمام دنیا به یک صنف و شغل چالش بر انگیز و رقابتی تبدیل شده است.

تابلو مغازه شیرینی فروشی | تابلو مغازه قنادی


همانطور که می دانیم تمام مشاغلی که در دنیا تاسیس و راه اندازی می شوند در اقدامات اولیه خود می بایست جهت شناخته شدن و مطرح شدن در سطح جامعه مبادرت به تبلیغات نمایند که این تبلیغات در انواع و شکل های مختلفی اجرا می شود که یکی از آنها سفارش و خرید تابلو مغازه بشمار می رود.

تابلو تبلیغاتی مغازه شیرینی فروشی

تابلو تبلیغاتی مغازه شیرینی فروشی
تابلو مغازه به تابلویی گفته می شود که بر سردر مغازه و یا محیط داخل مغازه نصب می شود و هدف از اجرا و ساخت آن تبلیغات و دیده شدن است که تابلو مغازه شیرینی فروشی و قنادی ها نیز یکی از آنها می باشد و هدف از ساخت و سفارش تابلو مغازه توسط قنادی ها و شیرینی فروشی ها مانند دیگر مشاغل چیزی نیست جز معرفی یک مغازه شیرینی فروشی به عابرین و در نهایت فروش و بازاریابی شیرینی فروشی فوق، که البته این مورد زمانی میثر خواهد بود که آن شیرینی فروشی دارای محصولات باکیفیت، بهداشتی همراه با طعمی لذیذ باشد.

مزایای تابلو مغازه شیرینی فروشی

مزایای تابلو مغازه شیرینی فروشی
خرید تابلو مغازه شیرینی فروشی از مجموعه های تابلو سازی صورت می گیرد. در واقع این حرفه و شغلی به نام تابلو سازی است که اقدام به ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی دارد که ساخت تابلو مغازه شیرینی فروشی ها نیز از فعالیت های تابلو سازی ها بشمار می رود؛ لذا مدیران و صاحبان قنادی ها باید در انتخاب یک مجموعه تابلو سازی دقت داشته باشند تا بتوانند شاهد مزیت هایی که یک تابلو مغازه برایشان به ارمغان می آورد باشند.
از مزیت های سفارش تابلو مغازه قنادی می توان به طور کلی به چند نکته اشاره داشت و گفت که تابلو مغازه شیرینی فروشی باعث می شود تا ماهیت مغازه فوق برای افراد آشکار شود، باعث می شود تا در تمام ساعات شبانه روز تبلیغشان دیده شود، باعث می شود تا اعتبار بیشتری نسبت به مغازه ای که فاقد تابلو است کسب کند و در نهایت باعث می شود تا کسب و کارشان رونق بگیرد.

انواع تابلو مغازه شیرینی فروشی

تابلو مغازه در انواع مختلفی قابل ساخت است که تابلو مغازه شیرینی فروشی ها نیز به همین شکل قابلیت تولید در انواع مختلفی را خواهد داشت که در ادامه به برخی از آنها که بیشتر مورد سفارش قرار می گیرند خواهیم پرداخت.

تابلو استیل شیرینی فروشی

تابلو استیل شیرینی فروشی
تابلو استیل در انواع مختلفی ساخته می شود که پر کاربرد ترین آن در رابطه با تبلیغات مغازه شیرینی فروشی ها، حروف برجسته استیل است. حروف استیل سالیان سال است که توسط تابلو سازی ها تولید می شود و امروزه با توجه به اینکه متریال های متفاوتی وارد تابلو سازی شده اند، این نوع از حروف به شکل های متنوعی تولید می شود که این مورد باعث شده است تا بسیاری از افراد اقدام به خرید آن حروف از مجموعه های تابلو سازی نمایند. از حروف های استیل پر طرفداری که امروزه ساخته می شوند می توان به حروف هایی مانند حروف استیل رینگی، حروف استیل پانچ، حروف استیل نور اندریک و حروف استیل پلاست اشاره نمود.

تابلو چلنیوم شیرینی فروشی

تابلو چلنیوم شیرینی فروشی
تابلو چلنیوم یک تابلو حروف برجسته است که از آن به عنوان مطرح ترین و پر فروش ترین تابلو تبلیغاتی در تابلو سازی یاد می شود. استفاده از تابلو چلنیوم به عنوان یک تابلو مغازه شیرینی فروشی می تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود که یکی از بزرگترین دلایل آن این است که تابلو چلنیوم در انواع مختلفی ساخته می شود که این مورد باعث می شود تا افرادی که تابلو مغازه را رویت می کنند تابلویی مدرن و متفاوت را در ذهنشان حک کنند که این امر باعث می شود تا برند و نام آن مغازه به شکل متفاوتی به یاد افراد سپرده شود.

تابلو لایت باکس شیرینی فروشی

تابلو لایت باکس شیرینی فروشی
اگر به داخل مغازه شیرینی فروشی های مطرح و به نام دقت کرده باشیم می توانیم تصویر انواع شیرینی، کیک، آجیل و دیگر محصولات مرتبط با قنادی را درون باکس های مختلفی که روی دیوار نصب شده اند مشاهده نماییم. به این مدل از تابلو ها که قابلیت نور پردازی و روشنایی را دارند تابلو لایت باکس می گویند.
در تعریف تابلو لایت باکس باید گفت که لایت باکس یک جعبه از جنس ام دی اف، آلومینیوم و آهن است که روی آن تصویری به شکل چاپ قرار می گیرد که نوع چاپ آن بک لایت، پارچه و یا استیکر می باشد و روشنایی آن از داخل با استفاده از اس ام دی انجام می گیرد.

قیمت تابلو مغازه شیرینی فروشی

تا این قسمت از مطلب با تابلو مغازه شیرینی فروشی آشنا شدیم و گفتیم که سفارش یک تابلو قنادی مزایای بسیاری دارد که نقش قابل توجهی در کسب و کار و در آمد زایی خواهد داشت. اما نکته آخر که باید به آن پرداخت و از آن آگاه بود قیمت تابلو مغازه شیرینی فروشی است.
در رابطه با قیمت ساخت تابلو مغازه قنادی در ابتدا باید بودجه ای که برای سفارش تابلو در کنار گذاشته شده را در نظر داشت و بعد از آن اقدام به سفارش تابلو مغازه نمود؛ اما نکته مهمی که باید به آن هم نگاهی متفاوت و ویژه داشت این است که نباید کیفیت و نوع تابلو را فدای قیمت نمود چرا که تابلو تبلیغاتی از اولین پیام های تبلیغاتی است که به افراد داده می شود؛ اما به طور کلی باید گفت که قیمت تابلو مغازه شیرینی فروشی ها با توجه به دو اصل مهم محاسبه و اعلام می شود که عبارتند از ابعاد تابلو و نوع تابلو که این مورد بعد از طراحی توسط طراحان مجموعه تابلو سازی به مشتریان اعلام می گردد.