خشکبار فروشی و آجیل فروشی به مکانی گفته می شود که ماهیت آن فروش و عرضه آجیل و خشکبار می باشد که این مکان می تواند به صورت یک شرکت، آپارتمان اداری، مغازه و یا ... مبادرت به عرضه و فروش انواع آجیل و خشکبار نماید؛ نکته ای که در همین راستا مهم است نوع تبلیغات خشکبار فروشی ها است که به شکل های مختلفی انجام می گردد که یکی از آنها تبلیغات از طریق تابلو مغازه می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تابلو مغازه خشکبار | تابلو مغازه آجیل فروشی

خشکبار چیست؟

قبل از اینکه به تابلو مغازه و ساخت آن برای خشکبار فروشی ها بپردازیم، خالی از لطف نیست تا یک شناخت نسبی هم از خشکبار داشته باشیم؛ خشکبار به میوه های خشک شده و برخی از مغز دانه ها گفته می شود که امروزه به عنوان یکی از تنقلات سالم در دنیا شناخته می شود؛ مغزها در خشکبار شامل فندوق، بادام، پسته، گردو، بادام هندی، و مواردی مشابه می شود که در مقابل آن میوه های خشک شده نیز شامل کشمش، برگه هلو، برگه زردآلو، برگه آلبالو، عناب خشک، انجیر خشک و ... می شود.

تابلو تبلیغاتی برای مغازه خشکبار

تابلو تبلیغاتی برای مغازه خشکبار
گفتیم که یکی از روش های تبلیغاتی برای خشکبار فروشان، ساخت تابلو مغازه است که به این روش تابلو تبلیغاتی گفته می شود؛ نکته ای که جالب توجه است این است که تابلو های تبلیغاتی و تابلو مغازه ها در ده ها روش قابل تولید هستند که به طور کلی هدف از ساخت و تولید آنها تبلیغات و معرفی یک مکان تجاری به مشتریان و متقاضیان می باشد.
ساخت تابلو مغازه برای خشکبار فروشان و آجیل فروشان یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است که می تواند به راحتی در کسب در آمد این صنف تاثیر گذاری مثبت داشته باشد؛ در رابطه با تولید و ساخت تابلو برای آجیل فروشی نیز باید گفت که تمامی مراحل ساخت آن توسط مجموعه های تابلو سازی انجام می گیرد که در ادامه به چند نوع پر کاربرد و پر فروش آنها خواهیم پرداخت.

تابلو فلکسی مغازه خشکبار

تابلو فلکسی مغازه خشکبار
تابلو فلکس که برخی آن را تابلو فلکسی فیس نیز می شناسند، یکی از تابلو های تبلیغاتی است که به شکل یک جعبه ساخته می شود و روی آن یک متریال چاپی قرار می گیرد؛ ساخت تابلو فلکسی فیس با استفاده از پروفیل آهن انجام می شود، به این صورت که یک فریم آهنی متناسب با ابعاد مورد نظر ساخته می شود و بعد از آن متریال چاپی که فلکسی نام دارد روی آن نصب می شود.
تابلو فلکسی را می توان با نور و بدون نور تولید و به مرحله نصب رساند؛ همچنین این نوع از تابلو، مناسب تابلو شرکت، تابلو ارگان های دولتی، بیلبوردهای میان جاده ای، تابلو مغازه و مواردی مشابه است که ساخت آن برای تابلو مغازه خشکبار و آجیل فروشی نیز یکی از همین موارد می باشد.

تابلو لایت باکس مغازه خشکبار

تابلو لایت باکس مغازه خشکبار
در مطلبی تحت عنوان تابلو لایت باکس به این نوع از تابلو به طور کامل پرداخته شد و گفته شد که تابلو لایت باکس یکی از تابلو های تبلیغاتی است که به صورت یک جعبه ساخته می شود و مورد نور پردازی قرار می گیرد؛ تابلو لایت باکس انوع مختلفی دارد که در جهت تبلیغات اصناف مختلف به کار می رود که یکی از آنها تبلیغات مغازه خشکبار می باشد.
از تابلو لایت باکس می توان به عنوان تبلیغات داخل مغازه خشکبار فروشی و یا تابلو سردر خشکبار فروشی ها استفاده کرد که پیشنهاد می شود در صورتی که نیاز به تبلیغات بیرون مغازه با استفاده از لایت باکس بود، از نوع ضد آب آن استفاده کنیم.

تابلو چلنیوم مغازه خشکبار

تابلو چلنیوم مغازه خشکبار
حروف برجسته در صنعت تابلو سازی یکی از پر استقبال ترین تابلو های تبلیغاتی است که در انواع مختلفی هم تولید می شود و ساخت آنها در کارگاه های مجهز تابلو سازی انجام می گیرد؛ در واقع هر چقدر کارگاه تابلو سازی مجهز تر باشد حروف های برجسته تنوع بیشتری در تولید خواهند داشت.
یکی از حروف های برجسته ای که امروزه بسیار هم پر فروش است حروف برجسته چلنیوم است که با نام تابلو چلنیوم نیز شناخته می شود؛ نکته قابل توجه در رابطه با حروف چلنیوم این است که این نوع از حروف در انواع مختلفی تولید می شود که همین امر سبب گشته تا این حروف برجسته در میان مشتریان بسیار مورد توجه قرار گیرد.
تابلو چلنیوم مغازه خشکبار فروشی ها و آجیل فروشی ها نیز یکی از تابلو های تبلیغاتی مقرون بصرفه ای است که صاحبان این شغل آن را به عنوان تبلیغاتشان در اولویت ها قرار می دهند.

تابلو ال ای دی مغازه خشکبار

تابلو ال ای دی مغازه خشکبار
صنف خشکبار فروشان و آجیل فروشان یکی از تبلیغات دیگری که برای کسب در آمدشان انجام می دهند ساخت تابلو ال ای دی است که خود تابلو های ال ای دی در انواع مختلفی تولید می شوند و عمده ترین آنها تابلو ال ای دی روان و تابلو ال ای دی ثابت هستند؛ تابلو روان برای خشکبار فروشان یکی از تبلیغاتی است که با استفاده از آن می توانند تمام محصولاتشان را به اطلاع مشتریان برسانند و تابلو ال ای دی ثابت هم یکی از تبلیغاتی است که خشکبار فروشان می توانند با استفاده از آن، نام مجموعه و یا چند محصول پر فروششان را به مشتریان نمایش دهند.

قیمت تابلو مغازه خشکبار

در آخر می پردازیم به قیمت تابلو خشکبار فروشی ها و آجیل فروشی ها که در این رابطه باید گفت که قیمت گذاری روی هر کدام از تابلو هایی که در این مطلب نام بردیم با یکدیگر متفاوت می باشند؛ به عنوان مثال قیمت تابلو چلنیوم و قیمت تابلو ال ای دی ثابت با توجه به متر محیط محاسبه می شود و قیمت تابلو فلکس، تابلو لایت باکس و تابلو ال ای دی روان با توجه به متر مربع محاسبه خواهد شد.
نکته دیگر در رابطه با قیمت گذاری تابلو های تبلیغاتی که به طور کلی می بایست آن را در نظر داشت و در حقیقت می توان آن را یک اصل کلی دانست این است که قیمت حروف های برجسته، تابلو ال ای دی ثابت و مواردی این چنینی بر حسب متر دور یا همان متر محیط قیمت گذاری می شوند و قیمت تابلو هایی مانند فلکسی فیس، تابلو روان، تابلو لایت باکس و مواردی مشابه به شکل متر مربع خواهد بود.