اسباب بازی فروشی یکی از مشاغلی است که در رابطه با نیازهای سرگرم کننده و بازی کودکان فعالیت دارد و امروزه صنعت اسباب بازی سازی آنقدر گسترده است که می توان آن را یکی از صنایع مهم در گردش اقتصادی جوامع برشمرد که برخی از تولیدات آن عبارتند از ساخت عروسک بازی، ساخت ماشین بازی، هواپیمای بازی، قطار بازی، بازی های پازل و ساختنی، بازی های شوخی و سرگرمی و بسیاری دیگر از اسباب بازی هایی که دنیای کودکان را فرا گرفته است.

تابلو مغازه اسباب بازی فروشی

تبلیغات مغازه اسباب بازی فروشی

همانطور که می دانیم تبلیغات به شیوه های مختلفی انجام می شود و در حقیقت تبلیغات انواع مختلفی دارد که به طور مختصر و تیتر وار برخی از آنها عبارتند از تبلیغات پیامکی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات تلفنی و بسیاری از روش های تبلیغاتی که می توان آنها را در جهت تبلیغات مشاغل و اصناف مختلف به کار برد؛ اما یکی از تبلیغاتی که در این میان از اهمیت ویژه ای برخوردار است تبلیغات محیطی است که در جهت صنف اسباب بازی فروشی نیز به کار می رود که البته نه تنها تبلیغات محیطی، بلکه تمام تبلیغات عنوان شده و موارد دیگر تبلیغاتی نیز می توانند در رابطه با صنف اسباب بازی فروشی به کار روند؛ در ادامه با تابلو مغازه و برخی از انواع آنها به عنوان تابلو اسباب بازی فروشی آشنا خواهیم شد.

تابلو سر در و داخل مغازه اسباب بازی فروشی

گفتیم که یک روش از تبلیغات اسباب بازی فروشی ها تابلو مغازه است که می تواند به عنوان تابلو سردر مغازه و یا تابلو محیط داخلی مغازه مورد استفاده قرار گیرد؛ اما اینکه تابلو مغازه به چه شکلی ساخته شود از اهمیت بالایی برخوردار است که در این رابطه بهتر است از مجموعه ها و گروه های تابلو سازی که در این امر مهارت دارند بهره مند بود. در ادامه به طور مستقل در مورد برخی از تابلو های تبلیغاتی پر فروش در تابلو سازی که اسباب بازی فروشی ها از آنها به عنوان تبلیغات و بازاریابیشان بهره می گیرند توضیح خواهیم داد.

تابلو استیل مغازه اسباب بازی فروشی

تابلو استیل مغازه اسباب بازی فروشی
تابلو استیل انواع مختلفی دارد که حروف برجسته استیل یکی از آنهاست و به عنوان یک تابلو تبلیغاتی از کاربرد بالایی در مغازه ها به عنوان تابلو سر در و یا تابلو داخل برخوردار است؛ حروف برجسته استیل یا همان تابلو استیل در انواع مختلفی ساخته می شود که با نام های تابلو استیل پانچی، تابلو استیل پلاست، تابلو استیل نور اندریک، تابلو استیل رینگی، تابلو استیل پلکسی گلاس، تابلو استیل لاسوگاسی و ... شناخته می شوند و هر کدام از آنها به عنوان تابلو مغازه و اماکن تجاری یا اداری به کار می روند.
مورد دیگری که باید در مورد تابلو استیل عنوان کنیم این است که تابلو استیل از قیمت های متفاوتی برخوردار است که با توجه به نوع حروف ساخته شده بر حسب متر محیط قیمت گذاری می شود.

تابلو لاسوگاسی مغازه اسباب بازی فروشی

تابلو لاسوگاسی مغازه اسباب بازی فروشی
تابلو لاسوگاسی را می توان در میان دیگر تابلو های تبلیغاتی از مهمترین ها و کاربردی ترین ها به عنوان تابلو مغازه اسباب بازی فروشی عنوان کرد و آن هم به این جهت است که تابلو لاسوگاسی به نور پردازی و چشم نوازی مشهور است و می توان تنوع رنگ بندی را از لحاظ حروف و لامپ به کار رفته در تابلو لاسوگاسی را به بهترین شکل اجرا نمود، چرا که صنف و شغل اسباب فروشی در جهت تبلیغات با تابلو مغازه، نیازمند جذب مشتریان مختص به خود است که این مورد با استفاده از تنوع در رنگ تابلو امکان پذیر خواهد بود.

تابلو چلنیوم مغازه اسباب بازی فروشی

تابلو چلنیوم مغازه اسباب بازی فروشی
تابلو چلنیوم هم که نیازی به معرفی ندارد و مسلما اکثر افرادی که در پی تبلیغات محیطی و تبلیغات برای مغازه و یا محل تجاری خود هستند با این تابلو کاملا آشنا هستند؛ تابلو چلنیوم به عنوان یک حروف برجسته در انواع مختلفی ساخته می شود که این مورد یکی از مزیت های آن به عنوان تابلو مغازه اسباب بازی فروشی است؛ تابلو چلنیوم با توجه به اینکه با استفاده از پلکسی گلاس، چنلیوم، و اس ام دی ساخته می شود و تمامی آنها از تنوع رنگ بالایی برخوردارند یکی از مناسب ترین ها برای تبلیغات اسباب بازی فروشی بشمار می رود.
در مورد قیمت تابلو چلنیوم هم باید گفت که بعد از اینکه نوع تابلو چلنیوم مشخص شد قیمت گذاری آن مانند دیگر حروف های برجسته بر حسب متر محیط محاسبه خواهد شد.

تابلو نئون فلکس مغازه اسباب بازی فروشی

تابلو نئون فلکس مغازه اسباب بازی فروشی
تابلو نئون فلکس در میان تابلو های تبلیغاتی یکی از مدرن ترین ها و جدیدترین تابلو های تبلیغاتی بشمار می رود؛ تابلو نئون فلکسی تابلویی است که ظاهر آن تا حدودی الهام گرفته از تابلو های نئون شیشه ای قدیمی است با این تفاوت که متریال اصلی نئون فلکسی نوعی پلاستیک است و تابلو نئون شیشه ای همانطور که از نامش بر می آید با استفاده از شیشه ساخته می شود که نوع شیشه آن به صورت لوله های تو خالی صاف می باشد.
تنوع رنگ بسیار بالا در تابلو نئون فلکس می تواند از مناسب ترین دلیل انتخاب آن به عنوان تابلو مغازه اسباب بازی فروشی باشد؛ همچنین نکته دیگری که باید در مورد تابلو نئون فلکس عنوان کنیم این است که نئون فلکس دارای چند مزیت است که عبارتند از ساخت آسان، قیمت مناسب و مصرف برق پایین.

تابلو ال ای دی روان مغازه اسباب بازی فروشی

تابلو ال ای دی روان مغازه اسباب بازی فروشی
اسباب بازی فروشی صنفی است که محصولات بسیاری را عرضه می نماید که این مورد متناسب با گستردگی فعالیت یک مغازه اسباب بازی فروشی می باشد، اما به طور کل کوچکترین مغازه اسباب بازی فروشی هم بیش از 50 مدل محصول و اسباب بازی را عرضه می کند؛ یکی از تابلو های تبلیغاتی که می تواند تمامی محصولات را به نمایش مشتریان بگذارد تابلو روان است؛ تابلو روان نوعی از تابلو تبلیغاتی است که با استفاده از ماژول های ال ای دی به صورت تک رنگ و یا تمام رنگ ساخته می شود و این قابلیت را دارد که با استفاده از کامپیوتر متن ها و عکس های مختلفی را روی آن ارسال نمود و در نهایت به نمایش مشتری در آورد.

تابلو ال ای دی ثابت مغازه اسباب بازی فروشی

تابلو ال ای دی ثابت مغازه اسباب بازی فروشی
تابلو ال ای دی ثابت یک نوع تابلو تبلیغاتی ال ای دی است که برعکس تابلو روان می باشد و متن و نوشتار در آن همانطور که از نامش مشخص است به طور ثابت به نمایش گذاشته می شود؛ تابلو ال ای دی ثابت توسط نیروهای انسانی در کارگاه تابلو سازی ساخته می شود که دارای رنگ بندی های مختلفی نیز می باشد؛ از مزایای تابلو ال ای دی ثابت می توان به شدت نور بالا، مصرف برق پایین و طول عمر بالا اشاره نمود که تمامی این موارد می تواند دلیلی در انتخاب آن به عنوان تابلو تبلیغاتی اسباب بازی فروشی ها باشد.


تابلو فلکسی مغازه اسباب بازی فروشی

تابلو فلکسی مغازه اسباب بازی فروشی
تابلو فلکس که با نام تابلو فلکسی نیز شناخته می شود از لحاظ بصری معرف حضور اکر افراد جامعه می باشد و مسلما اکثر افراد با آن در سطح شهر روبرو شده اند؛ تابلو فلکسی یک مزیتی که دارد این است که می توان انواع تصویر و متون مختلف را روی آن چاپ کرد و به نمایش مخاطبان در آورد که این مورد می تواند با چاپ اشکالی مانند عروسک، پازل بازی، ماشین بازی و ... به عنوان تابلو تبلیغاتی مغازه اسباب بازی فروشی به کار رود؛ همچنین در مورد قیمت تابلو فلکس نیز باید گفت که تابلو فلکس بر حسب متر مربع قیمت گذاری می گردد.
در آخر باید گفت که تنوع محصولات تابلو سازی بسیار بالاست و می توان در این حرفه تابلو های تبلیغاتی متنوعی را تولید نمود که برخی دیگر از آنها که بسیار مورد خرید و سفارش قرار می گیرند عبارتند از تابلو لایت باکس اسباب بازی فروشی، تابلو نئون پلاستیک اسباب بازی فروشی، تابلو حروف فلزی اسباب بازی فروشی، تابلو پیکسلی اسباب بازی فروشی، تابلو لایت بورد اسباب بازی فروشی، تابلو لبه سوئدی اسباب بازی فروشی، تابلو گرد دو طرفه اسباب بازی فروشی و بسیاری دیگر از تابلو های تبلیغاتی دیگر.