پیشرفت تکنولوژی امروزه به شکلی است که در نحوه زندگی افراد تاثیر بسزایی دارد و این تاثیرات از نوع رفتار تا خوراک و تغذیه انسانها بر همگان کاملا واضح و مبرهن است. در رابطه با همین مورد می بایست به تغییرات غذایی انسانها و روی آوردن به فست فود ها و غذاهای آماده اشاره نمود که این تحولات رابطه نزدیکی با صنف فرآورده های گوشتی دارد و جایگاه این صنعت را در جامعه هر چه نمایان تر می سازد و مدیران و صاحبان این مشاغل را ترغیب به تبلیغات و همکاری با صنف تابلو سازی در جهت تبلیغاتشان می نماید که ساخت و نصب انواع تابلو تبلیغاتی امتیازی مثبت در رابطه با بازاریابی و فروش محصولاتشان خواهد داشت که در ادامه برخی از آنها خواهیم پرداخت.

تابلو مغازه فرآورده گوشتی | تابلو سوپر پروتئین | تابلو تبلیغاتی سوسیس و کالباس

تابلو لایت باکس تبلیغاتی | لایت باکس فرآورده های گوشتی

تابلو لایت باکس تبلیغاتی | لایت باکس فرآورده های گوشتی

لایت باکس یک نوع باکس یا همان جعبه نوری است که روش ساخت آن به این صورت است که در ابتدا یک فریم از جنس چوب یا آلومینیوم ساخته می شود و بعد از ساخت توسط مهتابی یا اس ام دی ها نور پردازی می گردد که می توان بعد از ساخت جهت درج تصویر و یا متن روی لایت باکس چاپ مورد نظر را قرار داد. چاپ لایت باکس به روش هایی مانند چاپ بک لایت، چاپ استیکر و چاپ پارچه انجام می گیرد که در روش بک لایت و استیکر، بعد از چاپ، متریال های مورد نظر روی پلکسی گلاس قرار داده می شوند.
لایت باکس ها از کاربرد های بسیاری برخوردارند که می توان به مواردی مانند لایت باکس دکوراتیو و یا تابلو لایت باکس تبلیغاتی اشاره نمود که هر دو مورد با درج تصویر، متن و یا هر دو آنها قابل اجرا خواهند بود. ساخت و نصب تابلو لایت باکس به عنوان تبلیغات محیط داخلی و یا تابلو مغازه فروشندگان سوسیس و کالباس از به روز ترین تبلیغات در تابلو سازی می باشد که در انواع مختلف لایت باکس قابل اجرا خواهد بود.


تابلو چلنیوم | تابلو چلنیوم سوسیس و کالباس | تابلو چلنیوم فرآورده های گوشتی

tablo-chalenium-noor-andric-sosis-kalbas
نقش پر رنگ تابلو چلنیوم امروزه در صنعت تابلو سازی بر کسی پوشیده نیست و اکثر مشتریان از این تابلو حروف برجسته به عنوان یک گذینه تبلیغاتی و تابلو سازی بهره مند هستند و از آن در ارتباط با تابلو سردر و محیط های داخلی استفاده می کنند که صنف فرآورده های گوشتی نیز از این مورد مستثنی نیست و اکثر صاحبان این صنف تابلو چلنیوم را به روش های مختلف و انواع متفاوتی به مجموعه های تابلو سازی سفارش می دهند.
تابلو چلنیوم همانطور که می دانیم یکی از انواع حروف برجسته است که در انواع متفاوتی مورد ساخت و نصب قرار می گیرد که می توان به مواردی مانند تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم پلکسی دوبل، تابلو های چلنیوم تلفیقی و دیگر موارد اشاره نمود که در ادامه به دو نوع از مدرن ترین تابلو های چلنیوم که صنف سوپر پروتئین و فرآورده های گوشتی نیز از آن به عنوان یک تابلو تبلیغاتی بهره می گیرند خواهیم پرداخت.

تابلو چلنیوم نور اندریک | تابلو چلنیوم فرآورده های گوشتی

تابلو چلنیوم نور اندریک یکی از انواع تابلو چلنیوم است که چند سال بعد از ورود تابلو چلنیوم همراه با نوآوری و ایده پردازی مجموعه های تابلو سازی مورد ساخت و نصب قرار گرفت. ساخت تابلو چلنیوم که نوعی حروف برجسته بشمار می رود به این شکل است که بعد از اتمام مراحل تولید حروف چلنیوم، قسمت پشت حروف توسط اس ام دی های بلوکی نورپردازی شده و با نصب پایه هایی در سایزهای بین 3 تا 5 سانت از سطح زمینه تابلو فاصله می گیرد که این زمینه می تواند شامل کامپوزیت، سنگ، چوب و ... باشد.
نکته قابل توجه این است که تابلو چلنیوم نور اندریک در انواع متفاوت همراه با نور پردازی های متنوعی قابل ساخت است که می توان از روش هایی مانند حروف چلنیوم پانچ، حروف چنلیوم پلکسی دوبل و یا تلفیق پلکسی دوبل و پانچ نام برد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

تابلو چلنیوم پلکسی دوبل | تابلو چلنیوم سوسیس و کالباس

پلکسی گلاس در ساخت تابلو های تبلیغاتی امروزه از کاربرد بسیاری برخوردار است که ساخت تابلو چلنیوم نیز توسط پلکسی گلاس به عنوان یک تابلو تبلیغاتی یکی از موارد کاربردی بشمار می رود. پلکسی گلاس در ساخت تابلو چلنیوم به عنوان نمای اصلی حروف مورد استفاده قرار می گیرد که بعد از روشنایی توسط اس ام دی ها قابلیت عبور نور و روشنایی را دارد. نکته ای که در مورد ساخت تابلو چلنیوم توسط پلکسی باید یاد آور شد به کارگیری از دو رنگ متفاوت پلکسی در حروف چنلیوم است که معمولا یکی از رنگ ها به عنوان پلکسی اصلی حروف و دیگری به شکل رینگ یا همان دور حروف مورد استفاده قرار می گیرد که اصطلاحا به این مدل از اجرا تابلو چلنیوم پلکسی دوبل گفته می شود که ساخت و به کارگیری از این نوع چنلیوم به عنوان تابلو مغازه اصناف مختلف و فرآورده های گوشتی یکی از روش های تبلیغاتی مناسب بشمار می رود.

تابلو چلنیوم پانچ | تابلو چلنیوم سوپر پروتئین

ساخت تابلو مغازه و سردر صنف سوپر پروتئین و فرآورده های گوشتی با توجه به مواردی که در مورد تابلو چلنیوم عنوان کردیم به روش های متنوعی قابل تولید و اجرا می باشد که تابلو چلنیوم پانچ یکی از آنها است. منظور از پانچ در حروف چنلیوم، ایجاد اشکال مختلف که معمولا به صورت دایره می باشد روی پلکسی گلاس و لبه چنلیوم است که با این عمل بعد از ساخت حروف شاهد نور پردازی متفاوتی به شکل ستاره و الماس خواهیم بود.
رنگ بندی در تابلو چلنیوم پانچ مانند بسیاری دیگر از مدل های ساخت آن دارای تنوع می باشد که این رنگ بندی می تواند شامل نور پردازی، پلکسی گلاس و همچنین رول چنلیوم باشد.

تابلو کامپوزیت | تابلو کامپوزیت فرآورده های گوشتی

کامپوزیت یکی از متریال هایی است که در بسیاری از صنایع مانند دکوراسیون، خودرو سازی، هواپیما سازی و تابلو سازی به کار گرفته می شود. در حرفه تابلو سازی کامپوزیت اغلب در رابطه با زیر سازی کار می باشد و اصطلاحا از آن به عنوان تابلو کامپوزیت نام برده می شود. تابلو کامپوزیت در مدل های متفاوتی مانند اچ و ال، فیکس و هنگ قابل اجرا می باشد که در رابطه با تابلو تبلیغاتی مغازه فرآورده های گوشتی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
بعد از ساخت تابلو کامپوزیت در تابلو سازی معمولا مبادرت به نصب انواع حروف برجسته روی آن می شود که می توان به تابلو های برجسته ایی مانند تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو نئون پلاستیک، تابلو لاس وگاسی، تابلو حروف برجسته فلزی و بسیاری دیگر از حروف های برجسته اشاره نمود.