امروزه با کمی تامل و دقت بر رفتار انسانها شاهد تغییرات عظیمی در رفتار، معاشرت و سلایق آنها هستیم که روی آوردن به دور همی ها و کمی خارج شدن از فضاهای مجازی یکی از آنها می باشد. در واقع بشر ذاتا و به شکل غریزی نیازمند معاشرت و ارتباط با افراد می باشد که این ارتباط ها می تواند در محیط هایی مانند رستوران، سینما، سالن های ورزشی و بسیاری دیگر از موارد مشابه باشد که کافه رستوران نیز یکی از آنها است.

تابلو مغازه کافه رستوران | تابلو تبلیغاتی کافه رستوران

کافه رستوران ها با توجه به این اینکه صدها سال از پیدایش آنها به عنوان یک شغل و منبع در آمد می گذرد یکی از مکان هایی است که افراد با ورود به آنها می توانند از طعم غذاها، انواع قهوه، آبمیوه ها و ... در کنار یکدیگر همراه با موسیقی لذت ببرند. احداث کافه رستوران امروزه با توجه به استقبال سیل کثیری از افراد جامعه در اکثر شهر ها به سرعت رو به افزایش می باشد به شکلی که این مورد در اکثر معابر و خیابانها بر همگان واضح و مبرهن می باشد.

تابلو مغازه کافه رستوران

یکی از مهمترین مواردی که باعث معرفی یک کافه رستوران برای افراد یشمار می رود تابلو مغازه کافه رستوران است. در واقع سفارش و نصب یک تابلو تبلیغاتی سردر کافه رستوران می تواند معرف یک کافه رستوران و برند سازی آن در اذهان عموم باشد. تابلو های تبلیغاتی به شکل های مختلفی ساخته و به مرحله نصب می رسند که تمام این تابلو ها می تواند به عنوان یک تابلو تبلیغاتی کافه رستوران بشمار رود که در ادامه به چند نوع از تابلو های پر کاربرد در رابطه با این شغل خواهیم پرداخت.

تابلو چلنیوم برای کافه رستوران

تابلو چلنیوم برای کافه رستوران

یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین تابلو های تبلیغاتی تابلو چلنیوم است که یکی از انواع حروف برجسته می باشد و بیش از چندین دهه از ورودش به حرفه تابلو سازی می گذرد. نام اصلی چلنیوم، چنلیوم است که اکثر مشتریان در کشور ما آن را با عنوان چلنیوم می شناسند. زمان ساخت و پیدایش چنلیوم به سال 1980 میلادی بر می گردد که یکی از شرکت های اسپانیایی به نام MCI توانست آلومینیوم را به شکل ورق های آینه ای تبدیل نماید که امروزه با نام چلنیوم شناخته می شود و یکی از متریال های مقاوم در برابر شرایط مختلف جوی می باشد.
تابلو چلنیوم با توجه به کاربرد پلکسی گلاس در آن و اس ام دی های بلوکی ضد آب یکی از مهمترین گذینه های تبلیغاتی به عنوان تابلو سردر کافه رستوران و دیگر اصناف بشمار می رود. سفارش تابلو چلنیوم کافه رستوران مانند دیگر تابلو های تبلیغاتی انجام می گیرد به این صورت که بعد از ثبت سفارش، تابلو مورد نظر توسط طراح مجموعه تابلو سازی طراحی شده و به مرحله برش لیز، ساخت حروف و در نهایت نصب تابلو می رسد.

تابلو استیل برای کافه رستوران

تابلو های استیل همانطور که در بسیاری از مطالب عنوان کردیم به شکل های مختلفی مانند تابلو شناسایی استیل، تابلو راهنمای استیل و انواع حروف برجسته استیل ساخته می شود که در این مطلب منظور از تابلو استیل همان حروف برجسته استیل است. تابلو استیل نیز یکی از تابلو های پر فروش در تابلو سازی است که بیش از پنجاه دهه از ورود آن به حرفه تابلو سازی می گذرد و همچنان یکی از حروف های برجسته ای است مورد استقبال مشتریان قرار دارد.
ساخت تابلو استیل برای کافه رستوران ها می تواند یکی از انتخاب های مهم و هدفمند در رابطه با یک تابلو تبلیغاتی زیبا بشمار رود که با سفارش تابلو استیل برای کافه رستوران می توان به افراد و مشتریان، حس نوستالژِی و جذاب یک کافه رستوران را انتقال داد که این مورد و ساخت و نصب تابلو استیل می تواند شامل تابلو سردر کافه رستوران و همچنین محیط داخل آن باشد.

تابلو نئون پلاستیک برای کافه رستوران

یکی دیگر از حروف های برجسته تبلیغاتی حروف نئون پلاستیک است که از حروف های قدیمی در تابلو سازی بشمار می رود و توسط پلکسی گلاس و به شکل دستی همراه با حرارت ساخته می شود. در گذشته حروف نئون پلاستیک با استفاده از نئون نور پردازی می شد که دلیل نام گذاری آن نیز همین مورد می باشد و تلفیق نئون و پلکسی گلاس که نوعی پلاستیک است باعث این نام گذاری شده است.
سفارش تابلو نئون پلاستیک کافه رستوران نیز می تواند مانند تابلو استیل یکی از بهترین گذینه های انتخابی توسط مدیران و صاحبان یک کافه رستوران باشد. تابلو نئون پلاستیک به دلیل تنوع بسیار بالا در رنگ بندی پلکسی می تواند زیبا ترین تابلو تبلیغاتی باشد که مسلما این مورد باعث قدرت انتخاب بیشتر مشتریان نیز خواهد بود.

سفارش تابلو نئون برای کافه رستوران

تابلو نئون نیز یکی از قدیمیترین تابلو های تبلیغاتی در تابلو سازی بشمار می رود و در واقع می توان این تابلو را پایه و ستون اصلی تابلو سازی مدرن عنوان نمود. تابلو نئون با استفاده از لوله های شیشه ای که در رنگ های مختلفی موجود هستند ساخته می شود که روش ساخت آن نیز مانند تابلو نئون پلاستیک توسط حرارت انجام می گیرد و بعد از ساخت در دو سمت آن الکترود قرار گرفته و توسط دستگاه به مرحله شارژ گاز و در نهایت روشنایی می رسد.
تابلو نئون یکی از تابلو هایی است که در گذشته به عنوان تابلو های تبلیغاتی در شهر های آمریکا و اروپا مورد استفاده قرار می گرفت و خیابانهای شهر با استفاده از آنها در رنگ های متنوع همراه با انواع لامپ ها در تاریکی هوا به زیبایی روشن می شدند که این مورد در فیلم های قدیمی نیز کاملا واضح است.
سفارش تابلو نئون کافه رستوران می تواند دقیقا حسی قدیمی و نوستالژی زیبایی را به یک کافه رستوران ببخشد به طوری که مشتریان با ورود به کافه رستوران کاملا این حس قدیمی بودن را درک نمایند.
تابلو نئون به شکل تلفیقی با دیگر حروف های برجسته نیز می تواند یکی از تابلو های تبلیغاتی زیبا بشمار رود که تنوع بالا در تلفیق از مزیت های آن بشمار می رود. به عنوان مثال تلفیق تابلو نئون با حروف برجسته فلزی یا نئون پلاستیک از جدیدترین تابلو های تبلیغاتی بشمار می رود که معمولا در ساخت تابلو های لاسوگاسی به کار می رود.