تابلو تبلیغاتی که به روش های متفاوتی تولید و در ارتباط با تبلیغات محیطی و انواع تابلو مغازه مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از مهمترین گذینه های تبلیغاتی و معرفی کسب کارها در میان عموم به شمار می رود.

تابلو چلنیوم طلایی مغازه
اما یکی از پر فروش ترین و جدیدترین تابلو های تبلیغاتی که در دسته حروف های برجسته قرار می گیرد، حروف برجسته چلنیوم می باشد که در مدل ها و رنگ های مختلفی توسط گروه های تابلو سازی ساخته و نصب می شوند.


حروف برجسته چلنیوم همراه با زیر کار یا نمای چوب، می تواند یکی از تلفیق های مدرن و زیبا در تابلو سازی را در جهت ساخت یک تابلو تبلیغاتی پدید آورد که البته زمینه مناسب چوب برای ساخت یک تابلو با دوام و ماندگاری بالا، نمای ترمووود یا همان تابلو ترمووود می باشد.
تابلو چلنیوم طلایی، از رنگ های مدرن و مورد استفاده در ساخت تابلو به شمار می رود که طی سال های اخیر به وضوح در ساخت انواع تابلو چلنیوم قابل رویت می باشد.
استفاده از رنگ طلایی در ساخت چلنیوم می تواند شامل پلکسی گلاس و لبه چنلیوم باشد که در صورت کاربرد پلکسی طلایی نیاز به پانچ کردن آن توسط دستگاه لیزر نیز می باشد.
تابلو چلنیوم طلایی فست فود که در تصویر بالا مشاهده می شود، همراه با زمینه چوب ترمووود و لبه و پلکسی طلایی رنگ و رینگ استفاده شده نارنجی نمای زیبایی را به تابلو مغازه فست فود بخشیده است و معرف برند فوق از طریق تبلیغات محیطی است.
نور پردازی این تابلو به دلیل استفاده از پلکسی نارنجی رنگ، توسط اس ام دی های بلوکی سفید انجام گرفته است که این مورد باعث روشنایی رنگ اصلی پلکسی نارنجی و عبور نور سفید از قسمت پانچ شده پلکسی طلایی این حروف می باشد.