تابلو نئون پلاستیک از تابلو های تبلیغات محیطی به شمار می رود که بیش از پنجاه دهه از ورود آن به صنعت تابلو سازی می گذرد و کماکان مورد استقبال بسیاری از مشتریان در رابطه با تبلیغات تابلو مغازه و مکان های تجاری قرار دارد.

horof-neon-plastik-resturane-kabab-khoonehیکی از پروژه های تابلو سازی نئون پلاستیک، تابلو رستوران کباب خونه می باشد که در ادامه به مختصر اطلاعاتی در مورد آن می پردازیم.


تابلو نئون پلاستیک که در ابتدا توسط تابلو نئون نور پردازی می شد، امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و متریال های مناسب در نور پردازی تابلو ها به شکل های متفاوتی به مرحله روشنایی می رسند که از معمول ترین و پر کاربردی ترین آنها، می توان به نور پردازی با اس ام دی های بلوکی نام برد.
زمینه اجرا شده تابلو رستوران کباب خونه با استفاده از چوب ترمووود انجام شده است و حروف های ساخته شده در آن نیز، حروف برجسته نئون پلاستیک می باشد که نمای زیبایی در روز و شب این تابلو را شامل شده است.
همچنین طراحی این تابلو به گونه ای می باشد که در ساخت حروف آن از چندین رنگ پلکسی گلاس استفاده شده است و به دلیل خاصیت روشنایی حروف نئون پلاستیک از کناره های حروف علاوه بر نمای روی کار آن، استفاده از این حروف برجسته و تلفیق رنگها با روشنایی در کنار یکدیگر، زیبایی تابلو را چندین برابر نموده است.
در آخر باید عنوان کرد که استفاده از اس ام دی در ساخت حروف نئون پلاستیک و عدم استفاده از تابلو نئون، می تواند باعث مصرف برق پایین تابلو، طول عمر بالا، نور یکدست و بسیاری دیگر از موارد مثبت و مهم باشد که در نهایت قیمت تابلو نئون پلاستیک را نیز کاهش خواد داد.