ساخت انواع تابلو تبلیغاتی در تابلو سازی و تبلیغات محیطی امروزه به روش های متفاوتی قابل تولید و نصب می باشند که در جهت ساخت تابلو مغازه و مکان های تجاری به کار می روند.
همانطور که در بسیاری از مطالب وبسایت عنوان کردیم، تابلو چلنیوم یکی از تابلو های حروف برجسته می باشد که به شکل های متفاوتی ساخته می شود.

چلنیوم پانچیتابلو چلنیوم پانچ یکی از انواع تابلو چلنیوم می باشد که در این مبحث به یکی از نمونه های ساخته شده آن در کارگاه تابلو سازی مجموعه نوین لایت می پردازیم.


در تصویر بالا یکی از نمونه های تابلو کامپوزیت و حروف چلنیوم تحت عنوان رسپینا مشاهده می شود که حروف ساخته شده آن از نوع حروف چلنیوم پانچ می باشد.
رسپینا مجموعه ای است که در غرب تهران در زمینه تولید و پخش فراورده های پروتئینی فعالیت دارد.
این مجموعه در راستای تبلیغات محیطی و بازاریابی محصولات خود مبادرت به سفارش تابلو مغازه نموده است که با اعتماد و همکاری با مجموعه نوین لایت اجرای این پروژه را به اتمام رسانده است.
طراحی تابلو چلنیوم اجرا شده سر در این مجموعه یکی از پایه های محکم و مراحل اولیه در زیبا سازی و ساخت این تابلو به شمار می رود.
در واقع می توان گفت یکی از دلایل اصلی در زیبایی و چشم نوازی این تابلو، طراحی آن توسط متخصصین مجرب نوین لایت می باشد.
بعد از مرحله طراحی، استفاده از متریال های مناسب با طرح و انتخاب آن از نظر رنگ یکی دیگر از موارد تاثیر گذار در زیبایی این تابلو می باشد.
استفاده از چلنیوم طلایی پانچ، پلکسی گلاس مشکی پانچ شده، پلکسی سفید به شکل رینگ همراه با نور پردازی آفتابی، هارمونی رنگ بسیار زیبایی را به این تابلو تبلیغاتی بخشیده است که هر عابری با گذر از کنار این تابلو مجذوب آن خواهد شد.
قیمت تابلو چلنیوم رسپینا به دلیل طراحی متفاوت و ایده پردازی در آن به صورت مجزا با سایر تابلو های چلنیوم محاسبه شده است که استفاده از متریال های متفاوت نیز نقش بسزایی در محاسبه قیمت آن دارد.