ساخت تابلو چلنیوم برای پاساژ و مجتمع های تجاری، امروزه در مدل های متنوعی تولید و نصب می شوند که هر کدام از آنها می توانند عاملی مهم در فروش محصولات به شمار روند.

ساخت تابلو چلنیوم مغازه
تابلو چلنیوم رویال واقع در پاساژ تیراژه در غرب تهران می باشد که در ادامه با مختصر توضیحاتی در مورد این پروژه آشنا خواهیم شد.

گروه تبلیغاتی نوین لایت یکی از مجموعه های تابلو سازی در شرق تهران است که با بیش از هزاران نمونه کار تابلو تبلیغاتی در تمام نقاط تهران مشغول به فعالیت می باشد و در واقع فعالیت خود را معطوف به نقطه یا محلی خاص ننموده است.
یکی از صد ها نمونه کار تابلو چلنیوم پانچ مجموعه نوین لایت، ساخت تابلو حروف چلنیوم رویال می باشد که با استفاده از لبه چنلیوم طلایی همراه با پلکسی گلاس طلایی و سفید اجرا شده است.
در اجرای این تابلو باید عنوان کرد که حروف چنلیوم بعد از ساخت توسط اس ام دی های آفتابی نور پردازی شده و بر روی زمینه پلکسی گلاس قرار گرفته است که تلفیق این متریال ها در کنار یکدیگر خروجی ایده آل همراه با دید زیبا به این تابلو بخشیده است
ساخت تابلو چلنیوم به شکل پانچ در مجوعه های تابلو سازی را می توان به روش های مختلفی از نظر رنگ لبه و پلکسی گلاس تولید کرد که یکی از جدیدترین تابلو های تبلیغاتی و مناسب در جهت تابلو مغازه به شمار می رود.