ساخت تابلو تبلیغاتی در مدل ها ی مختلف برای رستوران و فست فودها در رابطه با فروش و بازاریابی بهتر، یکی از تاثیر گذار ترین موارد تبلیغاتی به شمار می رود که مشتریان با مراجعه به شرکت ها و یا مجموعه های تابلو سازی مبادرت به سفارش یا خرید محصولات دلخواه می نمایند.

ساخت تابلو مغازه رستوران
ساخت حروف های برجسته مانند انواع تابلو چلنیوم نیز یکی از تابلو های تبلیغاتی محیطی به شمار می رود که بر روی بسیاری از سطوح قابل نصب و نور پردازی می باشد.


ساخت تابلو چلنیوم رستوران آدانا، یکی از هزاران نمونه پروژه تابلو سازی نوین لایت می باشد که در بلوار میر داماد تهران نصب شده است.
همانطور که در تصویر این پروژه مشاهده می شود، حروف چلنیوم ساخته شده روی شیشه رستوران نصب شده است.
روش نصب چلنیوم روی شیشه مشابه نصب بر روی تابلو کامپوزیت می باشد و تنها تفاوت آن در پیچ کردن پی وی سی روی کامپوزیت و در مقابل استفاده از چسب های مخصوص مانند آکواریوم روی شیشه است.
طراحی این تابلو چلنیوم که از مهم ترین بخش های زیبا سازی پروژه می باشد به شکل لوگو تایپ انجام شده است که به کار گیری لبه چنلیوم طلایی و پلکسی گلاس مشکی و کرم رنگ، تکمیل کننده این زیبایی می باشد.
قیمت تابلو چلنیوم با استفاده از لبه طلایی و پلکسی گلاس دوبل به مراتب از اجرای این نوع حروف به شکل ساده برای تابلو مغازه دارای افزایش می باشد که می تواند تاثیر مفید و هدفمندی نیز در جذب مشتری و فروش بیشتر داشته باشد.