تابلو تبلیغاتی حروف استیل که یکی از تابلو های نسبتا قدیمی در تابلو سازی می باشد با گذر سالیان سال از ورودش به این حرفه کماکان مورد استفاده و استقبال مشتریان قرار دارد.

حروف استیل داروخانه
ساخت تابلو استیل به روش های متفاوتی انجام میگیرد که در ادامه به توضیح و معرفی یکی از این حروف ها می پردازیم.


ساخت تابلو های حروف برجسته استیل در اکثر مکانها اعم از فضای داخلی و خارجی انجام پذیر می باشد که از عمده سفارش این حروف می توان به ساخت تابلو مغازه و سر درب مکانهای تجاری دولتی و خصوصی در راستای تبلیغات محیطی نام برد.
در تصویر پیوست این بخش از سایت، تابلو استیل ساخته شده ای تحت عنوان داروخانه مشاهده می شود که همراه با زمینه ترمووود در کارگاه تابلو سازی نوین لایت اجرا شده است.
تبلیغات محیطی داروخانه ها به شکل های متفاوتی مانند تابلو چلنیوم، تابلو نئون پلاستیک، تابلو استیل و دیگر تبلو های تبلیغاتی قابل ساخت و نصب می باشد که تابلو سردرب داروخانه دکتر قلندری که یکی از داروخانه های فعال و معتبر در شرق تهران است از این امر مستثنی نیست و به شکل حروف برجسته استیل توسط مجموعه نوین لایت اجراء شده است.
ساخت تابلو استیل داروخانه دکتر قلندری که یکی از جدیدترین تابلو های تبلیغاتی می باشد به همراه پلکسی گلاس دوغی رنگ به عنوان نور پردازی از پشت حروف ساخته شده است که در نوع خود از زیباترین تابلو های استیل به شمار می رود.
در رابطه با روش نور پردازی و روشنایی این تابلو باید گفت که با استفاده از اس ام دی های بلوکی و نصب آنها در داخل حروف و قرار دادن پلکسی گلاس به عنوان زمینه کار حروف، به مرحله روشنایی و نصب رسیده است.
همچنین در این تابلو مطابق با نوع سفارش مشتری و قطر قلم پایین از برش حروف پلکسی گلاس طلایی نیز استفاده شده است که هارمونی رنگ مناسبی همراه با استیل در تابلو ایجاد نموده است.
در رابطه با قیمت تابلو استیل مطابق با تصویر فوق باید گفت که استفاده از متریال ها و برندهای متفاوت از نظر کیفی تاثیر بسزایی در این امر خواهد داشت که مشتریان محترم می توانند جهت استعلام قیمت و مشاوره رایگان با مجموعه تبلیغاتی نوین لایت در تماس باشند.