تابلو مغازه قصابی و سوپر گوشت ها مانند بسیاری دیگر از اصناف به شکل ها و مدل های متفاوتی قابل ساخت و نصب توسط گروه های مختلف تابلو سازی می باشند.

تابلو چلنیوم سوپر پروتئین
تابلو چلنیوم کامپوزیت سوپر پروتئین سیمرغ یکی از پروژه های اجرا شده توسط گروه تبلیغاتی نوین لایت است که در ادامه به مراحل ساخت و متریالهای به کار رفته در آن خواهیم پرداخت.


سوپر پروتئین سیمرغ یکی از فعالان در صنف گوشت و مرغ در تهران و محله تهرانپارس است که با کادری مجرب مشغول فعالیت در این صنف می باشد که در جهت فروش محصولات و معرفی هر چه بهتر برند خود اقدام به همکاری و عقد قرار داد تابلو کامپوزیت و چلنیوم با گروه تابلو سازی نوین لایت نموده است.
نوین لایت در اجرای این پروژه و مطابق با نوع سفارش مشتری مبادرت به ساخت نمای کامپوزیت و حروف چلنیوم برای سر درب این مغازه نموده.
همانطور که در تصویر مشاهده می شود تابلو مغازه سوپر پروتئین سیمرغ از نوع کامپوزیت به رنگ قرمز همراه با حروف چلنیوم رنگ پلکسی گلاس زرد می باشد.
نمای تابلو مغازه فوق در سه بر مغازه توسط کامپوزیت اجرا شده است که نوع اجرا در این پروژه از نوع تابلو کاپوزیت اچ و ال است که در نوع خود از زیباترین مدل ها در اجرای کامپوزیت است.
در مورد نوع حروف چلنیوم در این تابلو باید گفت که لبه این حروف ساخت کشور اسپانیا و از برند آلوراپید که از مرغوبترین برندها در ساخت تابلو چلنیوم است می باشد که همراه با پلکسی گلاس تایوان و اس ام دی های بلوکی ضد آب نمای زیبایی به این مغازه بخشیده است.
و اما نکته آخر در مورد قیمت تابلو چلنیوم و کامپوزیت این پروژه این است که قیمت این تابلو به دلیل استفاده از برند های مرغوب به مراتب بالاتر از برندهای متفرقه محاسبه شده است که مجوعه تابلو سازی نوین لایت با اعتماد به برندهای به کار رفته در این تابلو، پروژه اجرایی را با ضمانت صد در صدی محصولات به فروش رسانده است.