امروزه در میان تابلوهای تبلیغاتی که توسط شرکت های تابلو سازی تولید می شود، حروف چلنیوم یکی از به نام های تبلیغات محیطی بشمار می رود که از طرفداران و متقاضیان زیادی برخوردار است و کمتر کسی است که شناخت حدودی از این تابلو نداشته باشد.

چرا حروف چلنیوم معروف ترین تابلو تبلیغاتی است؟


در ادامه مطلب می خواهیم به این سوال که چرا حروف چلنیوم معروف ترین تابلو تبلیغاتی است؟ پاسخی جامع و کلی بدهیم که پیشنهاد داریم تا انتها با ما همراه باشید.

حروف چلنیوم انواع مختلفی دارد

حروف چلنیوم انواع مختلفی دارد
اولین و برجسته ترین موردی که باید گفت حروف چلنیوم از معروف ترین ها در صنعت تابلوسازی است این است که این حروف برجسته در انواع مختلفی تولید می شود و امری که در تابلو سازی مهم است و مشتریان را ترغیب به خرید می کند همین تنوع در تولید تابلوهاست.

مسلما تنوع در حروف برجسته چلنیوم می تواند نقش قابل توجهی را در توسعه و بازاریابی برندها و کسب و کارها ایجاد نماید و از عمده دلیل آن هم این است که مشتریان تنوع و مدرن بودن را می پسندند که تنوع حروف چلنیوم هم به همین صورت است.

از حروف چلنیوم ساده، پانچی، پلکسی دوبل، نوراندریک، کریستالی و لاسوگاسی می توان به عنوان حروف های چلنیوم متنوع نام برد که تمامی آنها ماهیتی تبلیغاتی دارند.

حروف چلنیوم مصرف برق کمی دارد

حروف چلنیوم مصرف برق کمی دارد
پاسخ بعدی به سوال چرا حروف چلنیوم معروف ترین تابلو تبلیغاتی است؟ این است که این مدل از تابلو تبلیغاتی مصرف برق بسیار پایینی را دارد و دلیل آن هم استفاده از اس ام دی های بلوکی در آن است.

اس ام دی های بلوکی در رنگ های مختلفی در بازار تبلیغات و تابلو سازی موجود هستند که ولتاژ مورد نیاز برای روشن شدن آنها 12 ولت است.

در رابطه با مصرف برق اس ام دی های بلوکی باید گفت هر بلوک اس ام دی با توجه به نوع آن، مصرف برقی در حدود 0.80 تا 1.2 وات را نیاز دارد که این مصرف در یک تابلو تبلیغاتی بسیار ناچیز است.

با توجه به موضوع کم مصرف بودن برق در حروف چلنیوم می توان امتیاز خوبی از لحاظ مزایا را به تابلو چلنیوم داد و آن را در دسته تابلوهای تبلیغاتی محبوب و پر طرفدار قرار داد.

حروف چلنیوم ضد آب است

حروف چلنیوم ضد آب است
اجناسی که در ساخت حروف چلنیوم استفاده می شوند، پلکسی گلاس، پی وی سی، اس ام دی و رول چنلیوم است که تمامی آنها از متریال هایی هستند که دارای دوام بسیار بالایی در شرایط مختلف جوی هستند.

نکته مهمی که باید در رابطه با متریال های استفاده شده در حروف چلنیوم را عنوان کنیم این است که تمامی آنها از متریال های ضد آب هستند و در برابر برف و باران و آب مقاوم هستند.

تابلوهای چلنیوم را معمولا بعد از ساخت در محیط های بیرونی و سردر مکان های تجاری مانند مغازه ها، شرکت ها و غیره نصب می کنند که مسلما ضد آب بودن تابلو چلنیوم باید از نکات ضروری آن قبل از نصب باشد.

حروف چلنیوم از حروف های مدرن است

حروف چلنیوم از حروف های مدرن است
نکته بسیار جالبی که از زمان ورود تابلو چلنیوم به تابلو سازی مطرح است این است که تابلو چلنیوم همیشه جدید بوده و هست چرا که این مدل از تابلو تبلیغاتی آنقدر تنوع در ساخت دارد که تابلو سازان می توانند با کمی خلاقیت در تولید، شکل ظاهری آن را تغییر دهند و حروفی مدرن را تولید کنند.

در رابطه با متریال های آن هم که باعث می شوند این حروف حتی در نوع ساده هم جدید باشد این است که آلومینیوم که همان چنلیوم است و پلکسی گلاس که یک نوع پلاستیک است، همیشه از متریال های اصلی و کاربردی در صنعت تابلو سازی هستند.

حروف چلنیوم روی زمینه های مختلفی نصب می شود

حروف چلنیوم روی زمینه های مختلفی نصب می شود
بعد از اینکه حروف چلنیوم ساخته می شود باید روی نماهای مختلفی اقدام به نصب آن کرد که زیر سازی و نماهایی از جنس سنگ، آهن، سرامیک، چوب و کامپوزیت برخی از آنها بشمار می روند.

بدیهی است که نصب حروف های چلنیوم روی زمینه های نام برده شده می تواند از تاثیر فوق العاده ای در جذب مشتری برخوردار باشد و به خوبی به برند سازی ها و مطرح شدنشان کمک کند.

حروف چلنیوم امکان تعمیر و سرویس دوره ای را دارد

حروف چلنیوم امکان تعمیر و سرویس دوره ای را دارد
نکته دیگر که از مزیت های حروف چلنیوم بشمار می رود این است که حروف برجسته چلنیوم مانند بسیاری دیگر از تابلوهای تبلیغاتی نیازمند این است که بعد از گذشت دوره ای مشخص، تعمیر و سرویس شود که سرویس آن بیشتر مربوط می شود به تعویض اس ام دی، منبع تغذیه و شستشوی تابلو.

مورد جالبی که باید از تعمیر و سرویس این حروف برجسته گفت این است که با توجه به ضد آب بودن آن می توان با خیالی آسوده اقدام به شستشوی تابلو نمود و در مورد تعویض اس ام دی و پاور هم باید گفت که به راحتی می توان اقدام به تعویض آنها نمود.

البته در برخی موارد امکان تعمیر پاور هم وجود دارد که برخی از مشتریان به جای تعویض پاور، اقدام به تعمیر آن می نمایند.

حروف چلنیوم قیمت مناسبی دارد

حروف چلنیوم قیمت مناسبی دارد
آخرین مورد در رابطه با اینکه چرا حروف چلنیوم از معرف ترین محصولات تابلو سازی هاست باید به قیمت مناسب این تابلوی تبلیغاتی زیبا اشاره نمود.

اول اینکه باید گفت قیمت تابلو چلنیوم به این صورت محاسبه می شود که بعد از ساخت حروف، دور آن را متر می کنند و در نهایت مطابق با نرخ روز، قیمت تابلو چلنیوم به مشتری اعلام می شود.

اما سوال اینجاست که چرا قیمت تابلو چلنیوم را مناسب اعلام می کنیم؟ در ربطه با این سوال باید گفت با توجه به مزیت هایی که این تابلو دارد می توان گفت که قیمت آن مناسب است.

به عنوان مثال ضد آب بودن و تنوع در ساخت تابلو چلنیوم از مزایایی هستند که برتری بالایی نسبت به قیمت آن خواهند داشت.

مورد دیگر هم که روی قیمت تابلو چلنیوم تاثیر دارد نوع آن است؛ به عنوان مثال برای ساخت تابلو چلنیوم پلکسی دوبل، دو رنگ پلکسی استفاده می شود که کاملا واضح است که استفاده از دو رنگ پلکسی، قیمت حروف چلنیوم را افزایش خواهد داد ولی در کل همانطور که گفتیم حروف چلنیوم قیمت مناسبی را دارد.