تابلو سازی یکی از مشاغل فنی، حرفه ای و هنری در دنیاست که وارد شدن و فعالیت در این صنف نیازمند تجربه و کار، طی سالیان متمادی می باشد؛ اما مجموعه نوین لایت سعی بر آن داشته تا با آموزش تابلو سازی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی در کوتاه ترین زمان، تجربیات بسیاری را در اختیار علاقمندان به این صنعت قرار دهد که با مطالعه این مطلب تا انتها می توانید از جزئیات آموزش تابلوسازی مطلع شوید.

آموزش تابلو سازی

شغل تابلو سازی

ماهیت شغل تابلو سازی، ساخت انواع تابلو تبلیغاتی است که مشاغل و اصناف مختلف به واسطه این تابلوها می توانند خود را به مشتریان معرفی کرده و در نهایت کسب درآمد نمایند.

ساخت تابلو تبلیغاتی

همانطور که گفتیم تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و تولید آنها با استفاده از ابزارها و دستگاه های متفاوتی انجام می شود که تمامی آنها در مجموعه ما به طور کامل آموزش داده می شوند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم داشت.

اگر به شغل تابلو سازی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی علاقه دارید و می خواهید از این راه کسب درآمد کنید، با ما در تماس باشید و اطلاعات لازم در مورد آموزش تابلو سازی را کسب نمایید.

دوره آموزش ساخت تابلو چلنیوم

دوره آموزش ساخت تابلو چلنیوم

از مهترین و شناخته شده ترین تابلوهای تبلیغاتی در تابلو سازی تابلو چلنیوم است که می توانید تمام روش های ساخت آن را به طور تضمینی در مجموعه ما آموزش ببینید.

وسایل مورد نیاز ساخت تابلو‌ چلنیوم شامل میز کار، آهن ربا، تیغ کاتر، قیچی آهن بر و چسب است که روش استفاده و مراحل تولید تابلو چلنیوم با استفاده از آنها را به شما آموزش خواهیم داد.

البته ساخت تابلو چلنیوم با دستگاه هم امکان پذر است که در دوره آموزشی ما ساخت این مدل از تابلو با دستگاه را هم آموزش خواهید دید.

آموزش ساخت تابلو چلنیوم‌ کریستال

آموزش ساخت تابلو چلنیوم‌ کریستال

تابلو چلنیوم کریستال یکی از انواع تابلو چلنیوم است که اکثر هنرجویان تابلو سازی در رابطه با روش ساخت آن سوال دارند که مجموعه ما به طور کامل روش تولید آن را نیز آموزش خواهد داد.

نکته مهمی هم که اکثر هنرجویان علاقه به یادگیری ساخت این نوع از تابلو دارند، زیبایی و قیمت ساخت تابلو ‌چلنیوم کریستال است؛ چرا که از حاشیه سود بالایی برخوردار بوده و آموزش دیدن آن می تواند منبع درآمد مناسبی باشد.

آموزش ساخت تابلو‌ کامپوزیت

آموزش ساخت تابلو‌ کامپوزیت

ساخت تابلو کامپوزیت یکی از مهارت هایی است که در تابلو سازی بسیار پر اهمیت است؛ چرا که اجرای تابلو کامپوزیت درصد بسیاری از تابلوهای تبلیغاتی را در بر می گیرد.

با آموزش ساخت تابلو کامپوزیت در تابلو سازی نوین لایت می توانید انواع تابلو کامپوزیت را اجرا کرده و کسب درآمد کنید که در این راستا اساتید کامپوزیت کار ما از صفر تا صد آموزش تابلو کامپوزیت در کنار شما خواهند بود.

آموزش ساخت تابلو نئون فلکسی

آموزش ساخت تابلو نئون فلکسی

یکی از تابلوهایی که امروزه بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، تابلو نئون فلکسی است که در آموزشگاه تابلو سازی ما تمام مراحل تولید آن را فرا خواهید گرفت.

آموزش ساخت تابلو ال ای دی

تابلوهای ال ای دی در تابلو سازی به دو دسته تقسیم می شوند که یکی از دوره های آموزشی را شامل می شوند.

آموزش ساخت تابلو ال ای دی ثابت

آموزش ساخت تابلو ال ای دی ثابت

ال ای دی ثابت یکی از انواع تابلو ال ای دی است که ساخت آن نیازمند شناخت ولتاژ، جریان مصرفی و دیگر موارد تخصصی است که به راحتی می توانید در مجموعه ما ساخت آن را آموزش ببینید.

آموزش ساخت تابلو روان

آموزش ساخت تابلو روان

تابلو روان از دیگر تابلوهایی است که از فروش بالایی برخوردار می باشد و در انواع تک رنگ و تمام رنگ تولید می شود.

مهندسین ما با تخصص و تجربه بالای خود تمام آموزش های این تابلوها را در اختیار شما قرار خواهند داد که مسلما بعد از طی کردن مراحل یادگیری می توانید یک متخصص در زمینه ساخت تابلو روان شوید.

آموزش ساخت حروف برجسته

آموزش ساخت حروف برجسته

آموزشگاه تابلو سازی نوین لایت تمام حروف های برجسته از قبیل حروف استیل، حروف نئون پلاستیک، حروف لاسوگاسی، حروف وکیوم، حروف چنلیوم، حروف آهن و… را به هنرجویان آموزش می دهد که می توانید با ثبت نام در آموزشگاه تابلو سازی ما با تمام مراحل تولید آنها آشنا شوید.

آموزش ساخت تابلو لایت باکس

آموزش ساخت تابلو لایت باکس

از دیگر آموزش های تابلو سازی ما باید به تابلو لایت باکس اشاره نمود که انواع مختلفی را شامل می شوند که با عضویت در کلاس تابلو سازی نوین لایت در کوتاه ترین زمان ممکن ساخت انواع تابلو لایت باکس را آموزش خواهید دید.

آموزش ساخت تابلو فلکسی

آموزش ساخت تابلو فلکسی

تابلو فلکسی یک نوع تابلو تبلیغاتی چاپی است که نزدیک به بیست سال از ساخت و تولید آن در تابلو سازی می گذرد و کماکان مورداستفاده قرار می گیرد که بخشی از آموزش ساخت تابلو تبلیغاتی در مجموعه ما نیز به آن اختصاص یافته است.

مراکز آموزش تابلو تبلیغاتی

امروزه آموزشگاه تابلو سازی در تهران و ایران از تعداد بالایی برخوردار است؛ اما نکته مهم کیفیت آموزشگاه ها از نظر تجهیزاتی مانند ابزارها، دستگاه ها و اساتید می باشد.

لذا پیشنهاد می شود قبل از ثبت نام در دوره های آموزشگاه تابلو سازی حتما به صورت حضوری از مرکز مورد نظر بازدید فرمایید تا در مراحل آموزش با مشکل مواجه نشوید.

 

سوالات متداول

 


شهریه کلاس آموزش تابلو سازی چقدر است؟

بخش آموزشی تابلو سازی نوین لایت از نظر تجهیزات و دستگاه ها یکی از تکمیل ترین مجموعه های آموزشی است که مسلما هنرجویان می توانند ساخت تمام تابلوهای تبلیغاتی را آموزش ببینند؛ لذا بسته به درخواست هنرجو در رابطه با آموزش تولید هر مدل از تابلو، شهریه ها متفاوت بوده که می توانید جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

زمان دوره آموزش تابلو سازی چند روز است؟

همانطور که اشاره کردیم تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که بسته به تعداد تابلوها، زمان دوره ها متفاوت خواهد بود؛ اما به طور کلی تعداد روزهای دوره آموزشی از 1 هفته تا 1 ماه متغیر می باشد.

آیا آموزش تابلو سازی در منزل مکان پذیر است؟

بسیاری از علاقمندان به شغل تابلو سازی این سوال در ذهنشان است که آیا می توان در منزل هم تابلو سازی را آموزش دید؛ در جواب این سوال باید گفت که اگر بخواهیم با ساخت تمام تابلوها آشنا شویم می بایست به آموزشگاه های مجهز مراجعه نماییم.