امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی، بسیاری از امور را شامل می شود که یکی از آنها صنعت الکترونیک است که این صنعت بزرگ نیز در اکثر امور زندگی بشر به کار گرفته می شود. در ادامه مطلب قصد داریم به کاربرد تکنولوژی در صنعت تابلو سازی با عنوان تابلو چشمک زن تبلیغاتی و یا تابلو تبلیغاتی چشمک زن بپردازیم.

تابلو چشمک زن تبلیغاتی | تابلو تبلیغات چشمک زن

تابلو تبلیغاتی چیست؟

تابلو به معنی علامت، امضاء و نشانه است که به انواع مختلفی تقسیم می شود که برخی از آنها عبارتند از تابلو راهنمایی و رانندگی، تابلو راهنمای جاده ای، تابلو راهنمای طبقات، تابلو تبلیغاتی و ... که در این مطلب، موضوع مورد پردازش ما مربوط می شود به تابلو تبلیغاتی؛ به طور کلی و در یک جمله می توان تابلو تبلیغاتی را اینطور تعریف کرد، که تابلو تبلیغاتی به نوعی از تابلو گفته می شود که ماهیت و هدفش تبلیغات، برند سازی و اطلاع رسانی در رابطه با نوع فعالیت اصناف و افراد می باشد.
تابلو های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که ساخت و تولید آنها در مجموعه های تابلو سازی صورت می گیرد و همانطور که گفتیم هدف از ساخت آنها معرفی مشاغل مختلف می باشد؛ در حقیقت با استفاده از تابلو های تبلیغاتی می توانیم به اهداف مفید و مثبتی در جهت کسب درآمد و بازاریابی دست پیدا کنیم.

تابلو تبلیغاتی چشمک زن چیست؟

تابلو تبلیغاتی چشمک زن چیست؟
یکی از موارد مهمی که امروزه در تابلو های تبلیغاتی برای همگان از عوامل مهم بشمار می رود، نور پردازی تابلو ها است که با استفاده از المانهایی چون مهتابی، ال ای دی و اس ام دی ها انجام می گیرد. اما یکی از موارد دیگری که مربوط می شود به روشنایی تابلو های تبلیغاتی، اجرای افکت های متفاوت در روشنایی و نور پردازی تابلو ها است که عمدتا این مورد با استفاده از فلاشر ها و درایور های مخصوص انجام می گیرد.
همانطور که گفتیم فلاشر و درایورها افکت های مختلفی را روی تابلو ها ایجاد می کنند که برخی از آنها به این صورت هستند که تابلو کم نور یا پر نور می شود و یا اینکه تابلو خاموش و روشن یا اصلاحا چشمک زن می شود و انواع افکت های دیگر که در ادامه، مطلب را با چشمک زن بودن تابلو های تبلیغاتی با استفاده از فلاشر ادامه خواهیم داد.

فلاشر در تابلو تبلیغاتی چشمک زن

فلاشر در تابلو تبلیغاتی چشمک زن

فلاشر در تابلو تبلیغاتی وظیفه اجرای افکت در تابلو ها را دارد و در تعریفی از کارایی و نحوه کارکرد آن باید گفت که وظیفه فلاشر قطع و وصل کردن روشنایی تابلو ها و یا کم و زیاد کردن نور آنها است. نکته دیگری هم که باید در رابطه با فلاشر عنوان کرد این است که فلاشر ها معمولا به صورت 12 ولت و یا 220 ولت تولید می شوند که نوع 12 ولت آن در افکت گذاری لامپ های 12 ولت به کار می روند و نوع 220 ولت آن در اجرای افکت روی لامپ های 220 ولت به کار گرفته می شوند.

انواع تابلو تبلیغاتی چشمک زن

انواع تابلو تبلیغاتی چشمک زن
گفتیم که تابلو های تبلیغاتی به شکل های مختلفی ساخته می شوند که می توان برخی از آنها را مورد نور پردازی و روشنایی قرار داد؛ حال می خواهیم به توضیح چند نوع از تابلو های تبلیغاتی که قابلیت نصب فلاشر روی آنها وجود دارد بپردازیم.

تابلو ال ای دی ثابت چشمک زن

تابلو ال ای دی ثابت چشمک زن
چشمک زن بودن تابلو های تبلیغاتی امریست که بیشتر افراد آن را مربوط به تابلو های ال ای دی ثابت می دانند و در همین راستا تعریفی که مربوط به تابلو ال ای دی ثابت است اینطور عنوان می شود که تابلو ال ای دی ثابت به تابلو تبلیغاتی گفته می شود که با استفاده از دیودهای ال ای دی ساخته می شود.
تولید تابلو ال ای دی ثابت معمولا با استفاده از دو نوع ال ای دی به نام های ال ای دی کلاهی و ال ای دی اوال و مونتاژ آنها روی متریال هایی مانند فیبر و پلکسی گلاس صورت می گیرد. ال ای دی های اوال و کلاهی در رنگ های آبی، سبز، قرمز، زرد، سفید و بنفش تولید می شوند که هر دو آنها دارای مصرف برق بسیار پایین و طول عمر بالایی هستند اما از لحاظ معتبر بودن و با کیفیت بودن باید گفت که ال ای دی های اوال از اعتبار بیشتری میان تابلو سازان و مشتریان برخوردار می باشند.

تابلو چلنیوم چشمک زن

تابلو چلنیوم چشمک زن
تابلو دیگری که قابلیت اتصال فلاشر و درایور ها به آن وجود دارد تابلو چلنیوم است که این تابلو در دسته حروف های برجسته قرار دارد، تابلو چلنیوم با استفاده از اس ام دی های بلوکی نور پردازی می شود که ولتاژ اس ام دی های به کار رفته در آن 12 ولت است و با احتساب این موضوع می توان نتیجه گرفت که فلاشر به کار رفته در این تابلو هم می بایست از نوع فلاشر 12 ولت باشد.
با استفاده از فلاشر می توان روشنایی تابلو چلنیوم را با چند افکت متفاوت به نمایش گذاشت که این مورد از مزیت های تابلو چلنیوم و روشنایی تابلو چلنیوم بشمار می رود.

تابلو لاسوگاسی چشمک زن

تابلو لاسوگاسی چشمک زن
یکی دیگر از تابلو هایی که می توان آن را به صورت چشمک زن تولید نمود تابلو لاسوگاسی است و یک موردی هم که در تولید آن از عوامل مهم بشمار می رود این است که روشنایی تابلو لاسوگاسی با استفاده از لامپ های 12 ولت و 220 ولت صورت می گیرد که متعاقبا فلاشر های مورد استفاده در این نوع از تابلو نیز می تواند از نوع 12 یا 220 ولت باشد.

قیمت تابلو تبلیغاتی چشمک زن

قیمت تابلو تبلیغاتی چشمک زن
در نهایت می رسیم به قیمت تابلو تبلیغاتی چشمک زن؛ همانطور که در این مطلب توضیح دادیم تابلو های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که اکثر آنها قابلیت روشنایی و قابلیت نصب فلاشر را دارند و با توجه به این موضوع که تابلو ها انواع متفاوتی دارند، قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت است که پیشنهاد می شود جهت اطلاع از قیمت انواع تابلو ها با مشاورین مجموعه های تابلو سازی ارتباط گرفت.