ساخت تابلو تبلیغاتی امروزه یکی از روش های مهم تبلیغاتی در برند سازی و کسب در آمدها میان اصناف مختلف بشمار می رود به طوری که تاثیر این روش با توجه به نوع تابلو تبلیغاتی نیز می تواند در جذب مخاطب متفاوت باشد.

تابلو تبلیغاتی نئون پلاستیک سینما
در ادامه به توضیح ساخت تابلو حروف برجسته نئون پلاستیک از نوع لبه هندی تحت عنوان سینما خواهیم پرداخت.


همانطور که در مطالب منتشر شده قبلی عنوان کردیم تابلو نئون پلاستیک یکی از تابلو های قدیمی در حرفه تابلو سازی بشمار می رود که بیش از چندین دهه از ورود آن به تابلو سازی می گذرد و دلیل نام گذاری این نوع تابلو تلفیق پلاستیک و تابلو نئون یا همان لامپ های نئون در جهت روشنایی آن می باشد.
اما موضوع مهمی که در رابطه با این نوع از تابلو تبلیغاتی باید عنوان کرد، ساخت دو روش متفاوت تحت نام های لبه کنشکاف و لبه هندی می باشد که در این مورد نیز مطلبی تحت عنوان حروف نئون پلاستیک لبه هندی و کنشکاف منتشر کرده ایم.
حروف ساخته شده فوق یکی از تابلو های نئون پلاستیک می باشد که روش ساخت آن نیز لبه هندی است و همانطور که مشاهده می شود، حروف برش خورده برخلاف ساخت نوع کنشکاف کاملا روی لبه قرار گرفته است
در مورد قیمت تابلو نئون پلاستیک باید یاد آور شد که ساخت حروف از نوع لبه هندی با توجه به دقت و زمان بالا در ساخت به مراتب بالاتر از روش کنشکاف می باشد