تابلو های تبلیغاتی در حرفه تابلو سازی به روش های متفاوت و متنوعی ساخته می شوند که یکی از این روش ها ساخت تابلو های دوطرفه می باشد که خود آنها نیز به چندین دسته تقسیم بندی می شوند.

تابلو نئون پلاستیک دو طرفه
تابلو دوطرفه باکس نئون پلاستیک یکی از تابلو های تبلیغاتی می باشد که با استفاده از پلکسی گلاس در کارگاه تابلو سازی تولید می شود.


در تصویر فوق یک تابلو باکس دو طرفه قابل مشاهده می باشد که تحت عنوان باکس نئون پلاستیک شناخته می شود.
تابلو نئون پلاستیک باکس را می توان به شکل یکطرفه یا دوطرفه در تابلو سازی تولید نمود که تابلو مذکور یکی از تابلو های دوطرفه بشمار می رود.

روش ساخت تابلو دو طرفه باکس نئون پلاستیک

همانطور که مشاهده می شود این تابلو با استفاده از متریال پلکسی گلاس ساخته شده است. به این صورت که بعد از برش پلکسی گلاس سفید رنگ، طرح مورد نظر با استفاده از رنگ پلی اورتال روی آن توسط نیروهای انسانی همراه با ابزارهای مخصوص قرار گرفته و در ادامه لبه پلکسی مشکی رنگ دور تا دور پلکسی برش خورده چسبانده شده است.

دو روش دیگر هم در ساخت تابلو باکس دو طرفه نئون پلاستیک وجود دارد که هر دو آنها مربوط می شود به روی کار؛ تبلیغات روی این لایت باکس ها را می توان با استفاده از چاپ استیکر و یا برش پلکسی گلاس انجام داد. به این صورت که تبلیغات روی استیکر چاپ شود و روی پلکسی لایت باکس نصب شود و یا اینکه تبلیغات به صورت پلکسی گلاس برش داده شده و روی لایت باکس نصب شود.
نکته مهمی که باید در مورد این تابلو عنوان کرد این است که به دلیل دو طرفه بودن آن، یک سمت تابلو چند میل کوچکتر ساخته شده و درون باکس بزرگتر قرار گرفته است و با استفاده اس ام دی های بلوکی، روی سازه از قبل ساخته شده و قرار دادن آن میان تابلو، نور پردازی شده است.

قیمت تابلو دو طرفه نئون پلاستیک باکس

گفتیم که روش های متفاوتی در رابطه با ساخت تابلو لایت باکس دو طرفه نئون پلاستیک وجود دارد؛ اما نکته ای که در همین راستا مهم می باشد این است که قیمت ساخت تابلو دو طرفه نئون پلاستیک به چه شکلی محاسبه می شود؟؛

قیمت تابلو باکس نئون پلاستیک دو طرفه با توجه به نوع ساخت آن محاسبه می شود؛ به عنوان مثال اگر ساخت این نوع از تابلو با استفاده از پلکسی انجام شود، قیمت آن نسبت به ساخت تابلو با استفاده از استیکر بالاتر خواهد بود.

کاربرد تابلو لایت باکس نئون پلاستیک دو طرفه

همانطور که می دانیم هدف از ساخت تابلو های تبلیغاتی، تبلیغات است؛ اما هر کدام از تابلو های تبلیغاتی در اماکن مختلفی به کار گرفته می شوند؛ به عنوان مثال تابلو چلنیوم را می توان در جهت تبلیغات مغازه، پاساژها، شرکت ها و ... به کار برد؛ و یا تابلو های منو دیجیتال قیمت را می توان، جهت به نمایش گذاشتن محصولات مغازه ها و یا فروشگاه ها استفاده کرد.

تابلو دو طرفه لایت باکس نئون پلاستیک هم مانند دیگر تابلو های تبلیغاتی از کاربرد های خاص خود برخوردار است که می توان به مواردی مانند تبلیغات مغازه ها، تابلو شرکت، تابلو ارگان های دولتی یا خصوصی، تبلیغات در کلینیک های پزشکی، تبلیغات در مترو ها و بسیاری دیگر از موارد مشابه اشاره نمود.