تابلو یا حروف برجسته استیل امروزه در صنعت تابلو سازی از کاربرد های فراوانی نظیر تبلیغات محیطی مانند تابلو مغازه یا تبلیغات در داخل یک محیط تجاری در رابطه با معرفی برندها بر خوردار می باشد.

حروف استیل هوران
اما یکی از مواردی که حروف برجسته استیل را به یکی از تابلو های پر فروش و پر مخاطب تبدیل نموده است، تنوع در نوع اجرا و رنگ های مختلف استیل در آن است.


از رنگ تابلوهای استیلی که در دسته حروف های برجسته پر فروش قرار می گیرند را می توان، حروف استیل طلایی و حروف استیل نقره ای نام برد که هر کدام از آنها را می توان بدون نور و همراه با نور پردازی که در دو نوع مات و براق موجود می باشند اجرا نمود.
حروف استیل نقره ای بعد از حروف استیل طلایی، از پر کاربرد ترین گذینه ها در حرفه تابلو سازی به شمار می رود که توسط افراد مجرب در کارگاه تابلو سازی همراه با ابزارهای مخصوص ساخته می شود.
برجسته گی در حروف استیل نیز با توجه به قطر قلم و شرایط ساخت حروف در ابعادهای متفاوتی در نظر گرفته می شود.
همچنین جهت نور پردازی در این نوع از حروف برجسته معمولا از اس ام دی های بلوکی که در رنگ های متفاوتی در بازار موجود می باشند استفاده می شود همچنین باید عنوان کرد که حروف استیل را می توان همراه با تلفیق دیگر حروف های برجسته مانند تابلو چلنیوم و تابلو نئون پلاستیک نیز اجرا نمود که در نهایت قیمت تابلو استیل ساخته شده به این شکل نیز متفاوت خواهد بود.