فعالیت آموزشگاه های زبان امروزه به دلیل تاسیس مجموعه های متعدد در همین راستا، نیازمند معرفی برند خود به مخاطبین و جویندگان آموزش زبان های خارجی هستند که یکی از راه های برند سازی، تبلیغات محیطی و ساخت تابلو تبلیغاتی سردرب می باشد.

تابلو سازی چلنیوم آموزشگاه زبان
تابلو تبلیغاتی چلنیوم یکی از انواع تبلیغات محیطی می باشد که در آموزشگاه های زبان انگلیسی نیز از کاربرد فراوانی برخوردار است.


همانطور که در بسیاری از مطالب قبلی عنوان کردیم تابلو چلنیوم در انواع متفاوتی ساخته و به مرحله نصب می رسند.
تابلو ساخته شده که در تصویر فوق قابل مشاهده است یکی از انواع تابلو چلنیوم می باشد که به صورت چلنیوم ساده و تک پلکسی ساخته شده است.
پلکسی گلاس به کار رفته در تابلو چلنیوم آموزشگاه زبان به رنگ قرمز و لبه به کار گرفته شده نیز، چنلیوم نقره ای رنگ می باشد.
زمینه تابلو ساخته شده فوق، از نوع تابلو کامپوزیت یا همان نمای کامپوزیت است که تلفیق این زمینه همراه با حروف چلنیوم قرمز، تضاد رنگ بسیار زیبایی را در کلیت کار ایجاد نموده است.
همانطور که مشاهده می شود قسمت زیر تابلو به دلیل پایین بودن قطر قلم متن نصب شده و با توجه به نوع سفارش مشتری، متن فوق به شکل برش پلکسی گلاس بر روی کامپوزیت اجرا شده است که در نهایت منجر به کاهش قیمت تابلو چلنیوم و کامپوزیت نیز شده است.