امروزه شرکت های مختلف با برندهای متفاوتی در انواع زمینه های شغلی در رابطه با تولید محصولات خود مشغول به فعالیت هستند که در راستای همین موضوع و در جهت معرفی بهینه و بازار یابی محصولات خود نیاز به تبلیغات محیطی و ساخت تابلو تبلیغاتی سر درب محل تجاری خود دارند.

تابلو چلنیوم مغازه سرامیک
یکی از تابلو هایی که امروزه مورد استقبال مشتریان قرار دارد تابلو چلنیوم است که در انواع مختلفی تولید و عرضه می گردند.


شرکت BODE یکی از برند های مطرح و فعال در تولید و عرضه سرامیک می باشد که در رابطه با تبلیغات محیطی خود مبادرت به احداث چندین شعبه نمایندگی در تهران و دیگر نقاط کشور نموده است.
همانطور که در تصویر فوق مشاهده می شود ساخت حروف این شرکت به شکل تابلو چلنیوم همراه با پلکسی گلاس قرمز رنگ می باشد که پلکسی گلاس به کار رفته در آن از نوع پانچ است که دارای نمای زیبایی در روز و شب می باشد که این تابلو را کاملا با حروف چلنیوم معمولی مجزا نموده است.
لبه این حروف نیز با استفاده از رول چنلیوم طلایی اجرا شده است که در مجموع هارمونی رنگ بسیار زیبایی را همراه با زمینه مشکی رنگ که از نوع تابلو کامپوزیت می باشد ایجاد نموده است.
اس ام دی های به کار رفته در این تابلو چلنیوم از نوع بلوکی قرمز رنگ می باشد که به کار گیری آن در تابلو رنگ پلکسی گلاس را گرم تر و زیبا تر نموده است و در کل تابلو زیبایی را همراه با دیگر متریال ها به کار رفته پدید آورده است.
قیمت تابلو چلنیوم فوق با توجه به زمان کار دستگاه لیزر و پانچ شدن حروف مانند دیگر حروف های برجسته بر حسب متر محیط یا همان متر دور حروف لحاظ گردیده است.