گروه تابلو سازی نوین لایت با بیش از هزاران نمونه کار تابلو تبلیغاتی در سراسر کشور به شکل انواع حروف های برجسته، تابلو کامپوزیت، تابلو های روان، لایت باکس و دیگر موارد مشابه توانسته است همچنان رضایت مشتریان خود را با اجراهایی بی نقص جلب نماید.

تابلو کامپوزیت چلنیوم رستوران
یکی از این تابلو های تبلیغاتی اجرا شده، تابلو کامپوزیت چلنیوم رستوران قصران می باشد که در جاده فشم و بر سردرب این رستوران اجرا شده است.


همانطور که در مطالب قبلی و در توضیحات تابلو چلنیوم عنوان کردیم این نوع از حروف های برجسته در انواع تابلو چلنیوم ساخته و نصب می شوند که در مقابل و همراه با اجرای نمای کامپوزیت که خود در رنگ ها و برندهای متفاوتی وجود دارند قابل اجرا به عنوان تبلیغات محیطی می باشد.
در اجرای پروژه تابلو تبلیغاتی رستوران قصران که حروف چلنیوم آن یکی از انواع تابلو چلنیوم می باشد از تابلو کامپوزیت طرح چوب استفاده شده است.
همچنین حروف چلنیوم ساخته شده در این پروژه از نوع چلنیوم پانچ است که متریال کلی آن پلکسی گلاس مشکی پانچ شده و پلکسی سفید رنگ به شکل رینگ همراه با لبه چنلیوم طلایی می باشد که تلفیق آن با زمینه کامپوزیت طرح چوب نمای زیبایی را به سر درب این رستوران بخشیده است.
در مورد نور پردازی این تابلو نیز باید عنوان کرد که به کار گیری از اس ام دی های بلوکی آفتابی در آن زیبایی این تابلو را در نمای شب چندین برابر نموده است که استفاده از تمامی متریال های عنوان شده در ساخت این تابلو، قیمت تابلو چلنیوم اجرا شده را نسبت به نوع معمول و ساده آن افزایش داده است.