فروشندگان و خدمات دهندگان کالاهای برقی و الکتریکی مانند بسیاری دیگر از مشاغل، جهت بازاریابی و فروش محصولات خود نیاز به تبلیغات های گوناگون در حیطه کاری خود دارند که یکی از راه های تبلیغاتی سفارش تابلو مغازه سر درب می باشد.

سفارش ساخت تابلو مغازه الکتریکی
تابلو مغازه الکتریکی شیدا یکی از تابلو های حروف برجسته در رزومه کاری گروه تبلیغاتی نوین لایت می باشد که در ادامه با جزئیات این پروژه آشنا خواهیم شد.


ساخت و نصب حروف برجسته کالای برق شیدا یکی از انواع تابلو چلنیوم به شمار می رود که امروزه در دسته تابلو های تبلیعاتی مدرن قرار می گیرد.
این مدل از حروف چلنیوم که اصطلاحا با عنوان تابلو حروف چلنیوم پانچ شناخته می شود در رنگهای متفاوت از نظر لبه کار و پلکسی استفاده شده در آن ساخته و نصب می شود.
تابلو چلنیوم سر درب این مغازه با استفاده از لبه چنلیوم طلایی، پلکسی گلاس مشکی و سفید که لبه چنلیوم و پلکسی گلاس مشکی به کار رفته در آن از نوع پانچ می باشد ساخته و نصب شده است که نور پردازی در آن نیز توسط اس ام دی های بلوکی آفتابی رنگ انجام شده است.
همچنین در تصویر فوق دو عدد باکس چلنیوم نیز مشاهده می شود که یکی به شکل دایره و دیگری به شکل مستطیل ساخته شده است که نهایتا زیبایی و مفهوم مورد نظر مدیر این مجموعه را در اذهان مشتریان خود گنجانده است.
مشتریان محترم تابلو سازی نوین لایت می توانند برای مشاوره رایگان در مورد ساخت تابلو تبلیغاتی، قیمت تابلو چلنیوم و دیگر محصولات نوین لایت با کارشناسان ما در تماس باشند.