نمایشگاه تابلو سازی شانگهای چین
شرکتهای بزرگ مربوط به صنعت چاپ ، تبلیغات و تابلو سازی همه ساله برای رقابتی تنگاتنگ جهت به نمایش گذاشتن و فروش محصولات خود در نمایشگاه ها ، در کشورهای مختلفی گرد هم می آیند. که یکی از جامع ترین و بهترین نمایشگاه های تابلو سازی ، چاپ و تبلیغات در جهان نمایشگاه شانگهای چین می باشد.
در نمایشگاه شانگهای چین کلیه ملزومات مربوط به تابلو سازی اعم از دستگاه های چاپ ، دستگا های لیزر ، دستگاه های CNC ، دستگاه های حروف ساز تابلو چنلیوم ، دستگاه های حروف ساز وکیوم ، نمایشگرهای ال ای دی ، انواع SMD ، پیکسل پوینت و دیگر ملزومات به معرض نمایش عموم گذاشته می شود.
قطعا نمایشگاه شانگهای یکی از گسترده ترین و عظیم ترین رویداد ها در رابطه با فراهم آوردن ملزومات تابلو سازی برای تابلو سازان محسوب می شود.این نمایشگاه منبعی وسیع جهت اطلاع از آخرین و بروز ترین ملزومات تابلو سازی برای تولید کنندگان و تاجران صنعت تابلو سازی خواهد بود.نمایشگاه شانگهای چین در سال 96 در 8 سالن به مساحت 10000 متر مربع از تاریخ 29 الی 31 شهریور برگزار می شود.گروه تبلیغاتی نوین لایت برای ارتقاء سطح کیفی اطلاعات مربوط به تابلو سازی مجموعه خود افتخار شرکت در این رویداد بزرگ را از نداده و کماکان در بروز بودن اطلاعات خود با این مهم همگام خواهد بود.