نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته یکی از گردهمایی هایست که هر ساله مانند بسیاری دیگر از نمایشگاه ها میان اصناف مختلف در رابطه با معرفی محصولات و بازاریابی آنها بر گزار می گردد.

نمایشگاه تابلو سازی، تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابستهنمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته، همانطور که از نامش مشخص می باشد همه ساله در ارتباط با تبلیغات برگزار می گردد و در زمینه رونمایی از جدیدترین دستگاه های چاپ، دستگاه CNC، دستگاه لیزر، دستگاه های برش فایبر، دستگاه های حروف سازی مانند حروف چنلیوم، حروف استیل، حروف وکیوم و ... فعالیت دارد.


پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با حضور چند صد شرکت فعال در زمینه تبلیغات در تاریخ 97/10/12 در نمایشگاه بین المللی تهران، آغاز و در تاریخ 97/10/15 خاتمه خواهد یافت.
امید است همانند سال 96 که شاهد رشد 25 درصدی خدمات و رونمایی از دستگاه های مدرن تبلیغاتی نسبت به سالهای قبل بودیم امسال و در سال 97 نیز نظاره گرد این مهم باشیم.
گروه تبلیغاتی نوین لایت یکی از بزرگترین مجموعه های تابلو سازی در شرق تهران همانند سال های گذشته نیز پذیرای حضور گرم بازدید کنندگان از محصولات مدرن و به روز خود در حرفه تابلو سازی و تبلیغات محیطی می باشد.