گیم نت به محلی گفته می شود که افراد با مراجعه به آن می توانند از بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی استفاده کنند که از امکانات ویژه آن می توان به بازی های یکنفره تا چند نفره اشاره نمود؛ اما اینکه افراد چطور می توانند به گیم نت ها رجوع کنند و آنها را بشناسند بر می گردد به تفکر صاحب گیم نت که باید در همین ابتدا گفت یکی از اصولی ترین روش ها تبلیغات می باشد.

تابلو  مغازه گیم نت

تبلیغاتی که صاحب یک گیم نت برای کسب و کارخود انجام می دهد در انواع مختلفی انجام می شود که مسلما هر چه گسترده تر و انبوه تر باشد می توان توقع کسب درآمد بیشتری از گیم نت فوق را داشت.
در ادامه این مطلب قصد داریم به تبلیغات مدرن، جدید و مناسبی که تابلوسازی ها برای گیم نت ها انجام می دهند بپردازیم و در حقیقت به تبلیغاتی بپردازیم که مربوط می شود به صنف تابلو سازی.

ساخت تابلو ال ای دی برای گیم نت

ساخت تابلو ال ای دی برای گیم نت
گیمنت ها برای اینکه بتوانند تبلیغات متفاوتی را از تابلوسازها دریافت کنند می توانند از محصولات متنوع این صنف برخوردار باشند که یکی از آنها تابلو ال ای دی ثابت می باشد؛ البته تابلوهای ال ای دی به شکل دیگری هم موجود هستند که با نام تابلو روان شناخته می شود.
اما تابلو های ال ای دی ثابت به دلیل شدت نور، تنوع رنگ بالا و قیمت مناسبی که دارند به عنوان تابلوهای تبلیغاتی گیم نت ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.
گیم نت ها می توانند از تابلو های ال ای دی ثابت به جهت تبلیغات روی شیشه مغازه و تابلو های آویز به عنوان ورودی مغازه خود استفاده کنند که در نهایت می توان انتظار جذب مشتری به کسب و کارشان را داشت.

ساخت تابلو نئون فلکسی برای گیم نت

ساخت تابلو نئون فلکسی برای گیم نت
تابلو نئون فلکسی نسل جدید و به روز تابلوهای نئون شیشه ای قدیمی است که تغییراتی مانند تنوع رنگ بالا، طول عمر بالا و مصرف برق پایین در این مدل از نئون باعث شده تا یکی از انتخاب های تبلیغاتی برای گیم نت ها باشد.
با استفاده از تابلوهای نئون فلکسی در رنگ های مختلف می توان متن ها، المان های کنسول بازی و هر آنچه که مربوط به گیم نت ها می شود را به عنوان یک تبلیغات مدرن به نمایش مشتریان درآورد.
کاربرد تابلو نئون برای گیم نت ها مربوط می شود به تابلو سردر، تابلو های آویز، تابلو پشت شیشه مغازه و حتی تابلو داخل مغازه.

ساخت تابلو چلنیوم برای گیم نت

ساخت تابلو چلنیوم برای گیم نت
یکی از نیازهای ضروری هر مغازه در جهت تبلیغات، ساخت تابلو سردر مغازه می باشد که مسلما با استفاده از آن می توان به نحو احسنت مبادرت به معرفی یک مغازه نمود که این مورد در رابطه با مغازه داران گیم نت هم صدق می کند.
در میان انبوهی از تابلوهای سردرب می توان به موارد زیادی از محصولات تابلو سازی اشاره نمود که یکی از آنها که از محبوبیت بالایی هم برخوردار است تابلو چلنیوم می باشد.
تابلو چلنیوم یکی از تابلوهای حروف برجسته است که به شکل های مختلفی ساخته می شود و با نام هایی مانند چلنیوم دوبل، پانچی، کریستال و موراد دیگر شناخته می شوند.
تابلو چلنیوم برای گیم نت ها می تواند به خوبی مشتریان را جذب نماید و در نهایت به درآمد زایی ایشان منجر شود؛ همچنین این مدل از تابلو می تواند با توجه به مزیت هایی مانند طول عمر بالا و زیبایی منحصر به فرد، طی چندین سال و در تمام ساعات شبانه روز، مغازه مورد نظر را به دیگران معرفی نماید.

ساخت تابلو لایت باکس برای گیم نت

ساخت تابلو لایت باکس برای گیم نت
تابلوهای لایت باکس از دیگر تابلوهایی هستند که به خوبی می توان از آنها انتظار یک تبلیغ متفاوت برای گیم نت ها را داشت؛ با توجه به اینکه این شکل از تابلو ها به شکل یک باکس ساخته می شوند می توان از آنها به عنوان تابلو سردر، تابلو های آویز ورودی و تابلو داخل مغازه ها بهرمند بود.
از انواع تابلو لایت باکس هم می توانیم تابلوهای لایت باکس کریستال، لایت باکس آلومینیومی، لایت باکس فریم لس، لایت باکس اسنپ فریم و لایت باکس گرد دو طرفه را نام ببریم.

ساخت تابلو وکیوم برای گیم نت

ساخت تابلو وکیوم برای گیم نت
تابلو وکیوم هم یک نوع حروف برجسته است که از گذینه های جالب تبلیغاتی برای گیم نت ها بشمار می رود؛ تابلو وکیوم برجسته با نام تابلو وکیوم سه بعدی هم شناخته می شود و با توجه به حالت سه بعدی که دارد گیمرهای زیادی را به خود و در نهایت به مغازه گیم نت جذب خواهد کرد.
تلفیق پذیری حروف وکیوم با دیگر حروف های برجسته و تنوع رنگ بالایی که دارد در نهایت یک جذاب تبایغاتی مدرن و زیبا برای مغازه های بازی بشمار خواهد رفت.
از تلفیق های تابلو وکیوم با حروف های برجسته هم باید به تلفیق وکیوم با حروف استیل، چلنیوم، نئون پلاستیک و حروف برجسته فلزی اشاره نمود.

ساخت تابلو نئون پلاستیک برای گیم نت

ساخت تابلو نئون پلاستیک برای گیم نت
نئون پلاستیک هم یک حروف برجسته زیبا است که از زمان های قدیم در تابلو سازی جای گرفته است و ساخت آن با استفاده از ورق های پلکسی گلاس صورت می گیرد.
شغل گیم نت ها ماهیتی دارد که تنوع رنگ در آن می تواند بسیار جذب کننده باشد که مسلما این اتفاق در رابطه با تابلوهای تبلیغاتی هم به همین صورت است و تنوع رنگ پلکسی گلاس می تواند منجر به ساخت یک تابلو جذاب برای این مغازه ها باشد.

قیمت تابلو مغازه گیم نت

مورد مهم دیگری که برای سفارش دهندگان تابلو مغازه گیم نت مهم است، قیمت تابلو مغازه گیم نت است، و همانطور که تا این بخش از مطلب متوجه شدیم، تابلوها انواع مختلفی دارند؛ لذا باید گفت که با توجه به انواع آنها باید انتظار قیمت های متفاوتی را هم داشته باشیم.
به عنوان مثال حروف نئون پلاستیک بر حسب متر محیط و متریال های مورد استفاده در آن قیمت گذاری می شود و حروف لایت باکس برحسب متر مربع و متریال های آن، که مسلما استعلام قیمت هر کدام از آنها نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات خواهد داشت.
در آخر پیشنهاد ما این است که جهت استعلام قیمت دقیق از انواع تابلوهای نام برده شده در این مطلب و یا دیگر تابلوهای مد نظر خود با کارشناسان ما در ارتباط باشد.