امروزه انواع مغازه های نان فانتزی در سطح شهرها مشاهده می شود که هر کدامشان متناسب با بودجه خود اقدام به انواع تبلیغات دارند که یکی از آنها تابلو سردر تبلیغاتی است که در همین راستا قصد داریم به موضوعی با عنوان تابلو مغازه نان فانتزی (انواع و قیمت) بپردازیم.

تابلو مغازه نان فانتزی (انواع و قیمت)

انواع تابلو مغازه نان فانتزی

تابلو مغازه نان فانتزی در انواع مختلفی ساخته می شود که در ادامه به برخی از آنها که از پر فروش ترین ها نیز هستند اشاره خواهیم نمود.

تابلو نئون فلکسی نان فانتزی

تابلو نئون فلکسی نان فانتزی
نئون فلکسی یکی از جدیدترین متریال هایی است که امروزه مجموعه های تابلو سازی با استفاده از آن انواع طرح ها را به یک تابلو تبلیغاتی تبدیل می کنند که در نهایت به آن تابلو نئون فلکسی گفته می شود.
تابلو نئون نئون فلکسی از رنگ بندی های متنوعی برخوردار است که این مورد در کنار طول عمر بالای آن و زیبایی آن برای نان فانتزی ها از مناسب ترین تابلوهای تبلیغاتی بشمار می رود.

تابلو چلنیوم نان فانتزی

تابلو چلنیوم نان فانتزی

موضوع تابلو مغازه نان فانتزی (انواع و قیمت) آن می تواند یکی دیگر از تابلوهای جدید و زیبای حروف برجسته را نیز شامل شود که آن هم تابلو چلنیوم است؛ این مدل از تابلو برای مغازه نان فانتزی ها می تواند طول عمر بالای تابلو تبلیغاتی را شامل شود.
تابلو چلنیوم را می توان به شکل حروف برجسته و باکس چلنیوم برای نان فانتزی ها تولید و به عنوان تابلو سردر نصب کرد.

تابلو کامپوزیت نان فانتزی

تابلو کامپوزیت نان فانتزی
کامپوزیت در صنعت تابلو سازی یک نوع زیر سازی بشمار می رود که با عنوان تابلو کامپوزیت هم شناخته می شود؛ کامپوزیت ها در رنگ های مختلفی تولید می شوند و اغلب به این صورت در یک تابلو به کار می روند که بعد از نصب آن در سردر اماکن تجاری روی آن حروف های برجسته نصب می شوند.
تابلو کامپوزیت برای نان فانتزی ها می تواند جلوه زیبایی را به مغازه القا نماید که مسلما با استفاده از این متریال برای تابلو مغازه می توانیم شاهد فروش بیشتر و افزایش درآمد نان فروشی فوق باشیم.

تابلو استیل نان فانتزی

تابلو استیل نان فانتزی
از دیگر حروف های برجسته و تابلو های تبلیغاتی که می توان برای یک تابلو نان فانتزی فروشی استفاده نمود می توان تابلو استیل را نام برد که از حروف های برجسته پر تنوع و پر طرفدار در تابلو سازی بشمار می رود.
از انواع تابلو استیل که نان فانتزی فروشان برای تابلو مغازه خود به کار می برند می توانیم به تابلو استیل پانچ، تابلو استیل نوراندریک، تابلو استیل رینگی و انواع دیگر آن در رنگ های تابلو استیل طلایی، تابلو استیل نقره ای، دودی و مسی اشاره داشته باشیم.

مزیت های ساخت تابلو مغازه نان فانتزی

تبلیغات برای نانم فانتزی ها دارای مزیت هایی می باشد که با خواندن ادامه این مطلب با مهمترین آنها آشنا خواهیم شد.

فروش بیشتر

اولین و مهمترین عاملی که صاحبان نان فانتزی ها را به سمت سفارش تابلو مغازه سوق می دهد، فروش و کسب درآمد بیشتر است که البته این مورد بی تاثیر هم نیست و در حقیقت باید گفت که تاثیر مثبت و فوق العاده ای در فروش نان فانتزی خواهد داشت.

زیبایی مغازه

یکی دیگر از تاثیرات مهمی که تابلو سردر مغازه نان فانتزی می تواند داشته باشد، زیبایی مغازه و کسب و کار مورد نظر می باشد که مسلما با ساخت یک تابلو مغازه نان فانتزی می توان زیبایی خاصی را به یک مغازه بخشید.

اعتبار مغازه

یکی دیگر از آورده های یک تابلو تبلیغاتی برای یک مغازه که در مورد نان فانتزی ها هم صدق می کند، اعتبار بخشیدن به کسب و کار است که پر واضح است افرادی که در جستجوی خرید نان فانتزی از یک مغازه هستند می توانند با رویت تابلو سردر، اعتماد بیشتری به آن مغازه داشته باشند.

طرح تابلو نان فانتزی

تا این بخش از این مطلب با تابلو نان فانتزی آشنا شدیم و از انواع آن و مزیت های استفاده از یک تابلو مغازه برای نان فانتزی فروشان گفتیم؛ اما نکته مهم دیگر در این مطلب مربوط می شود به طرح تابلو نان فانتزی که باید دقت و رویکرد ویژه ای به آن داشته باشیم.
شاید بهتر باشد باشد اینطور بگوییم که طرح تابلو نان فانتزی می تواند از مهمترین مراحل در ساخت یک تابلو بشمار رود و دلیل واضح آن هم این است که طرح یک تابلو می تواند در تصمیم اولیه خریدار بسیار مهم واقع شود.
به عنوان مثال دو مغازه نان فانتزی را در نظر بگیرید و فرض کنید یکی از مغازه ها از طرح ساده استفاده کرده و تنها به یک فونت و نام مغازه اکتفا کرده است و از سوی دیگر مغازه دوم یک طرح با رنگ های متنوع و المان های نان استفاده کرده است.
مسلما مغازه دوم می تواند با استفاده از طرح تابلو خود مشتریان بیشتری را جذب نماید که این مورد یکی از استراتژی های درآمدزا با استفاده از تابلو تبلیغاتی بشمار می رود.

قیمت تابلو مغازه نان فنتزی

قیمت تابلو مغازه نان فنتزی
مورد آخر مربوط می شود به قیمت تابلو نان فانتزی که می تواند در نوع خود یکی از مهمترین عامل ها در خرید و سفارش تابلو سردر بشمار رود چرا که هر کسب و کاری برای تابلو مغازه خود بودجه مشخصی را در نظر گرفته است.
در رابطه با موضوع قیمت باید گفت که اولین فاکتور مربوط است به نوع تابلو که به طور کلی باید گفت تابلوهایی مانند تابلو فلکسی، تابلو بنر، تابلو لایت باکس، تابلو روان، تابلو پیکسلی و موارد مشابه بر حسب متر مربع قیمت گذاری می شوند.
علاوه بر قیمت گذاری تابلو برحسب متر مربع، تابلو های دیگری هستند که بر حسب متر محیط قیمت گذاری می شوند که برخی از آنها عبارتند از تابلو استیل، تابلو چلنیوم، تابلو وکیوم، تابلو نئون پلاستیک، تابلو نئون فلکسی، تابلو حروف آهنی، تابلو نئون شیشه ای و تابلو های مشابه دیگر.
در آخر هم بهتر است به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که نباید قیمت تابلو مغازه نان فانتزی را فدای کیفیت و نوع تابلو نمود و دلیل اصلی آن هم این است که تابلو تبلیغاتی یکی از اصلی ترین ابزارها در کسب درآمد است که می توان بعد از مدت زمان کوتاهی به خوبی به این موضوع واقف شد.