امروزه آسایش و آرامش بشر در بسیاری از موارد در زندگی ایشان خلاصه می شود که می توان به مواردی مانند شرایط سلامت، اقتصاد و ... اشاره نمود؛ یکی از مواردی که گره خورده با انواع شرایط اقتصادی و مالی اکثر افراد جامعه می باشد، کالای خواب است که از ضروریات تمام انسانهای کره خاکی بشمار می رود.

تابلو مغازه کالای خواب | تابلو فروشگاه کالای خواب


کالای خواب همانطور که از نامش مشخص است مربوط می شود به ملزوماتی که افراد در هنگام خواب به آنها نیازمند هستند؛ مانند تشک، بالش، ملحفه، پتو و ...

فروشندگان کالای خواب

در زمان های گذشته زندگی بشر با شرایطی که در حال حاضر در آن به سر می بریم بسیار متفاوت بود که این تفاوت در بخش های مختلف زندگی مانند بهداشت، پوشاک، حمل و نقل، تکنولوژی و ... کاملا محسوس بود که یکی از آنها نیز کالای خواب افراد بشمار می رفت.
به طور قطع می توان گفت که سالها قبل کالای خواب افراد به دست خودشان یا افرادی به نام لحاف دوز و به طور دستی ساخته می شد؛ اما با ورود تکنولوژی، تولید کالا های خواب به شکل قابل توجهی تغییر یافت، به طوری که امروزه شاهد تاسیس کارخانه های متعدد در زمینه تولید کالا هستیم که هر کدام از آنها با در اختیار داشتن دستگاه های مربوطه و با کمک نیرو های انسانی مشغول به تولید کالا های خواب و عرضه آنها به بازار هستند.

تبلیغات کالای خواب

فروشندگان کالای خواب همانند بسیاری از اصناف دیگر برای معرفی خود به افراد جامعه می بایست تبلیغ داشته باشند که این تبلیغ می تواند به شیوه ها و روش های مختلفی انجام گیرد که یکی از آنها سفارش و ساخت تابلو تبلیغاتی است که می تواند در انواع مختلف مانند تابلو مغازه، بیلبورد تبلیغاتی و ... انجام گیرد.
در ادامه با ما همراه باشید تا با چند نوع تابلو تبلیغاتی کالای خواب که توسط صنف تابلو سازی ساخته می شود آشنا شویم.

تابلو چلنیوم کالای خواب

تابلو چلنیوم کالای خواب
تابلو چلنیوم یک مدل از تابلو حروف برجسته است که دارای روشنایی می باشد؛ این شکل از تابلو تبلیغاتی به دلیل دوام بسیار بالا و تنوع در ساختی که شاملش می شود یکی از تابلو هایی است که امروزه اکثر مشاغل اقدام به سفارش آن می کنند که یکی از آنها فروشندگان کالای خواب هستند
به عنوان مثال در تصویر بالا یک نوع تابلو چلنیوم ساخته شده است که سفارش دهنده آن شرکت تولید کننده کالای خواب می باشد؛ لازم به ذکر است که نام این نوع چلنیوم، تابلو چلنیوم پانچ پلکسی دوبل می باشد که می توانید جهت آشنایی بیشتر با این مدل و انواع دیگر تابلو چلنیوم به صفحه تابلو چلنیوم مراجعه فرمایید.

تابلو نئون پلاستیک کالای خواب

تابلو نئون پلاستیک کالای خواب
در تصویر بالا یک نوع دیگر از حروف های برجسته به نام حروف نئون پلاستیک با عنوان تشک، روی زمینه کامپوزیت نصب شده است که مربوط به یک مغازه کالای خواب می باشد؛ همانطور که مشاهده می شود می توان گفت که هر عابری با رویت این تابلو مغازه متوجه خواهد شد که مغازه فوق در زمینه فروش لوازم کالای خواب فعالیت دارد.


تابلو کامپوزیت کالای خواب

تابلو کامپوزیت کالای خواب
کامپوزیت یک نوع متریال از جنس آلومینیوم است که در جهت نماکاری ساختمان، زمینه تابلو های تبلیغاتی و ... به کار می رود؛ همانطور که گفتیم کاربرد کامپوزیت در صنعت تابلو سازی بیشتر مربوط می شود به زیر سازی یا زمینه تابلو های تبلیغاتی که معمولا این نوع از تابلو ها مربوط می شوند به حروف های برجسته.
به عنوان مثال بعد از ساخت حروف استیل، چلنیوم، آهن، نئون پلاستیک و بسیاری دیگر از حروف های برجسته می توان آنها را روی زمینه یا نمای کامپوزیت نصب کرد که این اتفاق می تواند نمای متفاوت و زیبایی از یک تابلو را به نمایش در آورد و مسلما می توان از تابلو کامپوزیت و تلفیق آن با حروف های برجسته در جهت تابلو مغازه، تابلو فروشگاه و یا تابلو کارخانه کالای خواب نیز استفاده نمود.


تابلو فلکسی کالای خواب

تابلو فلکسی کالای خواب
یکی از قدیمیترین تابلو های دهه اخیر، تابلو فلکسی است که با نام تابلو فلکسی فیس نیز شناخته می شود؛ این نوع از تابلو تبلیغاتی با استفاده از پروفیل آهن به شکل یک باکس ساخته می شود که تبلیغات آن روی متریالی به نام فلکسی چاپ می شود؛ تابلو فلکسی را می توان به شکل با نور و یا بدون نور تولید کرد و از آن به عنوان تابلو تبلیغاتی کالای خواب استفاده کرد.

قیمت تابلو مغازه کالای خواب

در نهایت می پردازیم به قیمت تابلو تبلیغاتی که باید گفت قیمت گذاری روی تمام تابلو های تبلیغاتی که تابلو کالای خواب هم از این مورد مستثنی نیست با توجه به شرایط متفاوتی در نظر گرفته می شود که برخی از آنها عبارتند از نوع تابلو، ابعاد تابلو، متریال به کار رفته در تابلو، محل نصب تابلو و ...
به عنوان مثال حروف های برجسته با توجه به متر محیط قیمت گذاری می شوند و تابلو کامپوزیت و فلکسی بر حسب متر مربع، که مسلما بهترین پیشنهاد این است که در رابطه با قیمت گذاری تابلو های تبلیغاتی با کارشناسان تابلو سازی در تماس باشید.