دفتر وکالت مکانی است که در آن وکلای دادگستری اقدام به ارائه خدماتی از قبیل مشاوره حقوقی، خانوادگی، کیفری، ملکی و ... را دارند که با توجه به افزایش جمعیت و مشکلات پیش روی برخی از افراد جامعه می توان شاهد تاسیس دفاتر وکالت متعددی در سطح جامعه بود.
مسلما امری که در این رابطه باید به آن دقت شود این است که وکلایی که اقدام به تاسیس یک دفتر وکالت دارند می بایست دقت کافی را در جهت معرفی و تبلیغات دفتر خود به افراد را داشته باشند که یکی از آنها ساخت تابلو تبلیغاتی بشمار می رود.

تابلو دفتر وکالت | تابلو چلنیوم دفتر وکالت | تابلو استیل دفتر وکالت

انواع تابلو تبلیغاتی برای دفتر وکالت

در ابتدا باید گفت که ساخت و تولید تابلو های تبلیغاتی وظیفه ای است که برعهده مجموعه های تابلو سازی می باشد که در همین رابطه تابلو سازان می توانند با استفاده از مواد و متریال های متفاوت اقدام به ساخت و تولید انواع تابلو های تبلیغاتی نمایند که برخی از آنها با نام های تابلو چلنیوم، تابلو لایت باکس، تابلو نئون، تابلو ال ای دی، تابلو استیل و ... در میان مشتریان شناخته می شوند.
در رابطه با ساخت تابلو های تبلیغاتی برای دفاتر وکالت هم باید گفت که می توان تمامی تابلو های نام برده شده فوق را در جهت تبلیغات این دفتر ها به کار برد که در ادامه با توضیح یک نوع تابلو تلفیقی به نام تابلو چلنیوم، استیل و کامپوزیت به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

تابلو کامپوزیت دفتر وکالت

تابلو کامپوزیت دفتر وکالت
کامپوزیت یک نوع متریال است که در تابلو سازی از کاربرد بسیار بالایی برخوردار است و دلیل آن هم بیشتر مربوط می شود به طول عمر، تنوع رنگ بالا و تنوع در اجرای کامپوزیت؛ کامپوزیت در تابلو سازی که بیشتر آن را با نام تابلو کامپوزیت هم می شناسند یک کاربرد بسیار جالب دارد و آن هم استفاده از کامپوزیت به عنوان زیر سازی انوع حروف برجسته می باشد.
به عنوان مثال می توان در ابتدا اقدام به ساخت یک تابلو کامپوزیت با ابعاد مشخص نمود و بعد از آن انواع حروف برجسته را روی کامپوزیت نصب و سیم کشی کرد که مسلما سیم کشی حروف های برجسته در قسمت پشت کامپوزیت قرار می گیرند که به این صورت هیچ نوع سیم کشی از روی تابلو ساخته شده مشخص نخواهد بود که این مورد هم یکی از مزیت های تابلو کامپوزیت بشمار می رود.
از کاربرد های تابلو کامپوزیت هم می توان به مورد هایی مانند استفاده به عنوان تابلو مغازه، تابلو شرکت، تابلو کارخانه ها، تابلو ارگان های دولتی و ... اشاره نمود.

حروف استیل دفتر وکالت

حروف استیل دفتر وکالت
یکی از حروف های برجسته با دوام و البته زیبا در حرفه تابلو سازی حروف برجسته استیل است که برخی به آن عنوان تابلو استیل را هم می دهند؛ استفاده از حروف برجسته استیل به عنوان تابلو تبلیغاتی می تواند به یک کسب و کار و برند اعتبار بالایی را نسبت دهد که تابلو سردر دفتر وکالت هم از این مورد مستثنی نیست.
وکلا و صاحبان دفاتر وکالت می توانند از انواع تابلو استیل به جهت معرفی خود به مشتریان بهرمند باشند و فضای سردر دفتر خود را با انواع حروف برجسته استیل تزئین نمایند.
به عنوان مثال حروف برجسته به کار رفته در تابلو دفتر وکالت که در تصویر فوق قابل مشاهده می باشد یکی از انواع حروف استیل است که با عنوان حروف برجسته استیل و پلکسی گلاس شناخته می شود و ساخت آن به این صورت است که بعد از تولید حروف استیل اقدام به نصب اس ام دی و روشنایی داخل حروف می شود و بعد از آن هم یک پلکسی مشابه حروف استیل با ابعادی بزرگتر برش داده شده و زیر حروف استیل قرار داده می شود که به این صورت می توانیم شاهد روشنایی در زمینه حروف استیل که از جنس پلکسی گلاس است باشیم.


لایت باکس چلنیوم دفتر وکالت

لایت باکس چلنیوم دفتر وکالت
امروزه قطع به یقین می توان گفت که بیش از 80 درصد افرادی که در پی سفارش تابلو تابلو تبلیغاتی برای محل تجاری خود هستند تابلو چلنیوم را می شناسند و می دانند که تابلو چلنیوم یک نوع حروف است که به شکل برجسته ساخته می شود؛ اما آگاهی از این نکته می تواند راهنمای خوبی در رابطه با این تابلو باشد که تابلو چلنیوم علاوه بر تولید به شکل حروف برجسته می تواند به صورت لایت باکس هم تولید شود.
تولید تابلو چلنیوم به صورت لایت باکس در اشکالی مانند مربع، مستطیل، دایره و ... انجام می گیرد که می توانیم دو نمونه از آن را در تابلو دفتر وکالت فوق مشاهده نماییم.
یکی از نمونه های تابلو لایت باکس در این تابلو از نوع لایت باکس گرد و دیگری از نوع تابلو لایت باکس مستطیل چلنیوم است و همانطور که قابل رویت است در تابلو گرد لوگو کانون وکلا و در تابلو مستطیل شماره تلفن های دفتر کانون وکلا درج شده و از داخل مورد نور پردازی قرار گرفته است.

قیمت تابلو دفتر وکالت

در رابطه با قیمت تابلو تبلیغاتی دفتر وکلا باید شرایط متفاوت تولید تابلو را در نظر داشت که عبارتند از ابعاد تابلو تبلیغاتی، زیر سازی تابلو تبلیغاتی و حروف های به کار رفته در تابلو تبلیغاتی که هر کدام از آنها می توانند باعث کاهش یا افزایش قیمت تابلو باشند؛ البته این موارد در رابطه با ساخت تابلو دفتر وکالت به شکل حروف های برجسته می باشد و اگر قرار بر تولید تابلو هایی مانند فلکسی فیس، نئون، تابلو روان و ... باشد مسلما روش های قیمت گذاری متفاوت خواهد بود.
لذا در نهایت پیشنهاد داریم جهت استعلام قیمت تابلو تبلیغاتی دفتر وکالت خود با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید.