امروزه تبلیغات در بسیاری از شغل ها نقش بسیار مهم و قابل توجهی در فروش و بازاریابی دارد که در رابطه با همین مورد باید گفت که تبلیغات به چندین روش قابل انجام است که یکی از این روش ها ساخت تابلو تبلیغاتی برای یک صنف می باشد که در ادامه این مطلب قصد داریم به ساخت تابلویی با نام تابلو چلنیوم برای قهوه فروشی ها و کافی شاپ ها بپردازیم.

تابلو چلنیوم قهوه فروشی | تابلو چلنیوم کافه

تابلو تبلیغاتی؟

تابلو به معنی علامت، امضاء و نشانه است که از زمان های بسیار دور توسط انسان مورد استفاده قرار می گرفته که برخی از موارد کاربرد آن شامل استفاده در میان نظامیان، استفاده در جاده ها و معابر برای نام گذاری و استفاده از تابلو برای اماکن تجاری مانند مغازه ها و ... بوده است.
امروزه یکی از عمده کاربرد های تابلو را می توان در زمینه تبلیغات عنوان نمود که به آن تابلو تبلیغاتی گفته می شود؛ همانطور که گفتیم تابلو های تبلیغاتی در انواع مختلفی ساخته می شوند که ساخت و تولید آنها توسط مجموعه های تابلو سازی و در کارگاه تابلو سازی انجام می گیرد و برخی از آنها عبارتند از تابلو فلکسی فیس، تابلو لایت باکس، تابلو نئون، تابلو استیل، تابلو روان و بسیاری دیگر از موارد تبلیغاتی دیگر.

تابلو تبلیغاتی قهوه فروشی

تابلو تبلیغاتی قهوه فروشی
مصرف قهوه در دنیای امروز انسانها و در اکثر کشورها به طور قابل توجهی رو به توسعه است به طوری که می توان این امر را با کمی تامل و دقت به تاسیس مغازه های مختلف قهوه فروشی و کافی شاپ های مختلف در سطح شهرها مشاهده نمود که یکی از موارد و عوامل مهم و مجذوب کننده به این مکان ها، تابلو تبلیغاتی می باشد.
تابلو تبلیغاتی قهوه فروشی و کافی شاپ ها مانند دیگر مشاغل در انواع مختلفی ساخته می شوند که یکی از پر کاربرد ترین آنها را می توان تابلو چلنیوم نام برد.

در ادامه می پردازیم به مطلب اصلی و توضیح در رابطه با تابلو چلنیوم قهوه فروشی و تابلو چلنیوم کافه؛ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تابلو چلنیوم قهوه فروشی

تابلو چلنیوم قهوه فروشی
چلنیوم که واژه اصلی آن چنلیوم است، یک نوع آلومینیوم است که در ساخت یکی از حروف های برجسته به کار می رود که این نوع حروف را اصطلاحا حروف برجسته چلنیوم می نامند؛ حروف چلنیوم بعد از ساخت در جهت تبلیغات مغازه ها، شرکت ها، ارگان ها و دیگر مکان های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.
یکی از مورادی که باید در مورد حروف چلنیوم عنوان کنیم این است که این حروف را می توان با متریال های دیگر تلفیق نمود؛ به عنوان مثال می توان حروف چلنیوم را روی زمینه کامپوزیت، ترمووود، سنگ و ... نصب کرد که در آخر به تمامی آنها عنوان تابلو چلنیوم داده می شود.
تبلیغات تابلو مغازه قهوه فروشی ها با استفاده از تابلو چلنیوم یکی از تابلو های تبلیغاتی پر کاربرد در این شغل به حساب می آید که به شکل انواع حروف چلنیوم و انواع باکس چلنیوم ساخته می شود که در ادامه جهت شناخت بیشتر با برخی از آنها آشنا خواهیم شد.

حروف چلنیوم پانچ قهوه فروشی

حروف چلنیوم پانچ قهوه فروشی

یکی از انواع تابلو چلنیوم که بیشترین استقبال را در میان مشتریان دارد، حروف چلنیوم پانچ است که خود این حروف در انواع مختلفی ساخته می شود؛ در رابطه با شکل ظاهری حروف چلنیوم باید عنوان کنیم که پانچ کردن در حروف سازی یعنی سوراخ کردن حروف به شکل های مختلف مانند دایره، بیضی، ستاره و ... که انجام این عمل روی پلکسی و یا روی لبه چنلیوم انجام می گیرد.
پانچ کردن چنلیوم یک ظاهر متفاوت و زیبا در این حروف برجسته با دیگر انواع آن ایجاد می کند که این مورد با توجه به تنوع رنگ پلکسی گلاس و لبه چنلیوم باعث خرید و رویکرد هدفمند مشتریان به حروف چنلیوم پانچ خواهد بود که تمامی این عوامل در مورد قهوه فروشی ها نیز صدق می کند؛ در واقع استفاده و کاربرد حروف برجسته چلنیوم پانچ برای تبلیغات مغازه قهوه فروشی و کافی شاپ ها می تواند از بهترین گذینه های تبلیغاتی باشد.

تابلو لایت باکس چلنیوم قهوه فروشی

تابلو لایت باکس چلنیوم قهوه فروشی
یک روش دیگر ساخت چلنیوم، ساخت تابلو چلنیوم به شکل لایت باکس می باشد که این روش ساخت در مورد شغل قهوه فروشی نیز یکی از مناسبترین ها بشمار می رود؛ همانطور که در مطلب تابلو لایت باکس عنوان کردیم، تابلو لایت باکس به تابلو هایی گفته می شود که به صورت یک جعبه ساخته شده و از داخل نور پردازی می شود؛ لذا در رابطه با همین موضوع یکی از متریال هایی که می توانیم با استفاده از آن یک جعبه بسازیم، چنلیوم است.
ساخت لایت باکس چلنیوم به این صورت است که در ابتدا یک پلکسی گلاس با توجه به شکل و ابعاد مورد سفارش مشتری برش داده می شود و در مرحله بعد دور تا دور پلکسی چنلیوم قرار داده می شود؛ بعد از آن یک زیر سازی از جنس پی وی سی برای باکس ساخته شده برش داده می شود و در نهایت با نصب اس ام دی روی پی وی سی، باکس مورد نظر نور پردازی می شود.
در مورد تبلیغات روی لایت باکس چلنیوم نیز باید گفت که، تبلیغات روی باکس با استفاده از چاپ استیکر و یا برش پلکسی گلاس قابل انجام می باشد.

قیمت تابلو چلنیوم قهوه فروشی

قیمت تابلو چلنیوم قهوه فروشی
تا این بخش از مطلب با حروف چلنیوم و لایت باکس چلنیوم آشنا شدیم و گفتیم که هر دو نوع این تابلو ها را می توان به شکل های متفاوتی تولید کرد و به عنوان تابلو مغازه قهوه فروشی و کافی شاپ ها استفاده نمود؛ اما نکته ی مهم دیگری که باید به آن دقت داشت، قیمت تابلو چلنیوم قهوه فروشی است.
قیمت تابلو چلنیوم برای صنف قهوه فروشی دقیقا مانند دیگر تابلو های چلنیوم که برای اصناف مختلف ساخته می شود محاسبه می گردد و بسته به نوع تابلو چلنیوم قیمت نهایی اعلام می شود؛ اما به طور کلی قیمت حروف چلنیوم به شکل متر محیط و با توجه به قطر قلم یا همان ضخامت فونت محاسبه می شود و قیمت لایت باکس چلنیوم هم با توجه به طول و عرض لایت باکس به شکل متر مربع یا متر محیط محاسبه می شود.