شرکت بیمه پارسیان یک شرکت خصوصی بیمه وابسته به بانک پارسیان است که در سال 1382 در ایران آغاز به کار نمود که فعالیت های این شرکت در زمینه هایی چون بیمه مسئولیت، اشخاص و اموال می باشد؛ شرکت بیمه پارسیان همانند بسیاری از شرکت ها و موسسات دیگر قبل از اینکه به شهرت و محبوبیت امروزی خود دست یابد، پیشینه ای در رابطه با تبلیغات داشته است و مسلما تبلیغات هوشمندانه این شرکت در برند سازی و مطرح شدنش نقش بسزایی داشته است.

تابلو چلنیوم بیمه پارسیان


در کنار ده ها روش تبلیغاتی که شرکت بیمه پارسیان از ابتدای تاسیس تا به امروز انجام داده است یکی از آنها که بسیار موثر و هدفمند بوده است تبلیغات محیطی این شرکت است؛ تبلیغات محیطی به تبلیغاتی مانند بیلبوردهای شهری، تابلو سردر اماکن تجاری، تابلو مغازه و موارد مشابه دیگر اطلاق می گردد که در ادامه می خواهیم به تفسیر یکی از آنها با نام تابلو چلنیوم بپردازیم.

تابلو سازی بیمه پارسیان

تابلو سازی بیمه پارسیان
قبل از اینکه در مورد تابلو چلنیوم بیمه پارسیان و مراحل ساخت آن توضیح دهیم باید این نکته را یاد آور شد که تمامی مراحل ساخت و تولید این نوع تابلو و یا هر نوع تابلو تبلیغاتی دیگر توسط صنفی به نام تابلو سازی و در کارگاه های تابلو سازی انجام می گیرد که مسلما ساخت تابلو های تبلیغاتی بیمه پارسیان نیز از همین دست می باشند؛ در رابطه با چگونگی پیدایش شغل و حرفه تابلو سازی هم باید عنوان کرد که حرفه تابلو سازی قدمتی دیرینه دارد که در ابتدا با حک کردن علامت ها روی سنگ در میان نظامیان مصر شکل گرفت و رفته رفته به شکل امروزی به عنوان یک منبع درآمد و شغل تبدیل شد.
از تابلو های تبلیغاتی که توسط مجموعه های تابلو سازی به عنوان تبلیغات بیمه پارسیان انجام می شوند می توان مواردی را مانند تابلو فلکس بیمه پارسیان، تابلو استیل بیمه پارسیان، تابلو لایت باکس بیمه پارسیان، تابلو ال ای دی بیمه پارسیان و نمونه های بسیار دیگر را نام برد.

در ادامه با توضیحات تابلو چلنیوم بیمه پارسیان مطابق با تصویر فوق با ما همراه باشید.

تابلو کامپوزیت بیمه پارسیان

تابلو کامپوزیت بیمه پارسیان
ورق های کامپوزیت با استفاده از آلومینیوم در کارخانه ها تولید می شوند که طی فرایند هایی به شکل ورق هایی روکش دار و مقاوم تبدیل می شوند و در صنایعی مانند ساختمان سازی، هواپیما سازی، تابلو سازی و ... استفاده می شوند؛ همانطور که در تصویر فوق مشاهده می شود تابلو ساخته شده مربوط به بیمه پارسیان است که زمینه اصلی کار، ورق کامپوزیت سورمه ای رنگ است که البته این را هم باید عنوان کنیم که ورق های کامپوزیت در رنگ بندی های متفاوتی نیز موجود می باشند.
اجرای کامپوزیت در تابلو سازی به روش های مختلفی صورت می گیرد که هر کدام از آنها نام و شناسه مخصوص به خود را دارند که برخی از آنها را با واژه هایی مانند اجرای کامپوزیت به صورت اچ و ال، اجرای کامپوزیت به شکل درز فیکس، اجرای کامپوزیت به روش هنگ و ... می شناسند.
در رابطه با قیمت تابلو کامپوزیت بیمه پارسیان نیز باید گفت که قیمت آن با توجه به مواردی مانند نوع برند کامپوزیت، ضخامت ورق کامپوزیت و رنگ بندی ورق کامپوزیت محاسبه می شود که قیمت گذاری آن هم به شکل متر مربع می باشد.


حروف چلنیوم بیمه پارسیان

حروف چلنیوم بیمه پارسیان
حروف چلنیوم یک نوع حروف برجسته است که نام صحیح آن چنلیوم است و در میان مشتریان ایرانی، این حروف به چلنیوم یا تابلو چلنیوم شهرت یافته است؛ حروف چلنیوم به دلیل روشنایی و دوام بسیار بالایی که دارد از فروش بالایی برخوردار است و مورد پسند اکثر مشتریان نیز قرار دارد.
همانطور که در تصویر فوق مشاهده می شود، روی زمینه کامپوزیت تابلو ساخته شده، حروف چلنیوم با عنوان بیمه پارسیان نصب شده است که رنگ پلکسی مورد استفاده در این حروف، سفید و لبه چنلیوم به کار رفته در آن نقره ای است؛ لامپ های به کار رفته در تابلو چلنیوم بیمه پارسیان از نوع اس ام دی بلوکی است که در حروف ساخته شده این تابلو نیز به همین صورت می باشد.
از مزایایی که باعث انتخاب تابلو چلنیوم توسط شرکت بیمه پارسیان به عنوان تابلو تبلیغاتی ایشان شده است، می توان به عناوینی مانند دوام بالای تابلو چلنیوم، کم مصرف بودن برق تابلو چلنیوم، تنوع در ساخت تابلو چلنیوم و قیمت مناسب تابلو چلنیوم اشاره نمود که در رابطه با قیمت نیز باید گفت که قیمت حروف چلنیوم بر حسب متر دور محاسبه می گردد.

لایت باکس تابلو چلنیوم بیمه پارسیان

لایت باکس تابلو چلنیوم بیمه پارسیان
به هر تابلویی که به شکل باکس یا جعبه ساخته می شود و از داخل نور پردازی می شود، در صنعت تابلو سازی لایت باکس گفته می شود؛ لایت باکس ها انواع متفاوتی دارند که تابلو لایت باکس چلنیوم یکی از آنها می باشد؛ تابلو لایت باکس چلنیوم با استفاده از چنلیوم و پلکسی گلاس ساخته می شود که در تصویر فوق دو نوع از این لایت باکس قابل مشاهده می باشد.
یکی از لایت باکس های چلنیوم بیمه پارسیان که در تصویر فوق مشاهده می شود به شکل لوگو بیمه پارسیان ساخته شده است و بعد از ساخت با استفاده از اس ام دی های بلوکی نور پردازی شده است؛ لایت باکس دیگری که مشاهده می کنید و در قسمت پایین کامپوزیت نصب شده است نیز با استفاده از پلکسی گلاس و چنلیوم به شکل مستطیل ساخته شده است که در رابطه با قیمت گذاری هر دو تابلو لایت باکس ساخته شده باید عنوان کنیم که قیمت گذاری آنها به شکل متر محیط یا همان متر دور خواهد بود.

قیمت تابلو چلنیوم کامپوزیت بیمه پارسیان

gheymate-tablo-chalenium-bimeh-parsiyan
موارد بسیاری در قیمت گذاری یک تابلو تبلیغاتی در نظر گرفته می شوند که عبارتند از نوع تابلو، ابعاد تابلو، متریال مصرفی تابلو، محل نصب تابلو و ... که قیمت گذاری تابلو چلنیوم و کامپوزیت بیمه پارسیان نیز از این امر مستثنی نیست؛ همانطور که گفتیم محاسبه قیمت کامپوزیت به شکل متر مربع و قیمت حروف چنلیوم به شکل متر محیط محاسبه می شود و در آخر مواردی مانند محل نصب و نوع برند متریال مصرفی در این مورد موثر خواهند بود.