در بسیاری از مطالب وبسایت تابلو سازی نوین لایت در مورد انواع تابلو های تبلیغاتی به توضیحاتی پرداخته ایم که تابلو چلنیوم و کامپوزیت یکی از آنها بشمار می روند که در انواع متفاوتی قابل ساخت و نصب هستند و بین تابلو های تبلیغاتی از فروش بالایی برخوردارند که می توان از مهمترین دلایل آن را طول عمر بالا، مدرن بودن و زیبایی عنوان نمود. لذا در ادامه به تشریح یکی از این تابلو های تبلیغاتی با متریال کامپوزیت و چنلیوم صنف کافه رستوران خواهیم پرداخت.

تابلو چلنیوم | لوگو چلنیوم | تابلو کامپوزیت | کافه رستوران

تابلو تبلیغاتی | تابلو سازی

تمامی مشاغل در راستای فروش محصولات خود و یا ارائه خدماتشان نیازمند تبلیغات هستند که این تبلغات در انواع متفاوتی انجام می گیرد و می توان از موثر ترین آنها تابلو تبلیغاتی را عنوان نمود. ارتباط میان مشتریان و صنف تابلو سازی می تواند از عوامل مهم در سفارش و ساخت یک تابلو تبلیغاتی بشمار رود که نتیجه این همکاری، فروش، بازاریابی و کسب در آمد خواهد بود.
تاابلو سازی به عنوان یک صنعت حرفه ای و فنی نقش بسیار مهمی در تبلیغات ایفا می کند به طوری که همه روزه شاهد ساخت و نصب انواع تابلو های تبلیغاتی بر روی سردر اماکن تجاری دولتی و خصوصی می باشیم و می توان با کمی تامل و دقت به این تابلو ها پیشرفت و توسعه صنعت تابلو سازی را به وضوع بررسی نمود و به نتایج مثبت فروش و کسب در آمد مشاغل در همین راستا پی برد.

تابلو چلنیوم آفتابی

تابلو چلنیوم آفتابیحروف های برجسته در تابلو سازی از کاربردی ترین گذینه های تبلیغاتی در این حرفه می باشد که خود به دسته ها و انواع مختلفی تقسیم می شوند و هر کدام از آنها که تحت عناوین مختلفی شناخته می شوند با استفاده از متریال های متفاوتی نیز به مراحل ساخت تا نصب می رسند. متریال هایی مانند پلکسی گلاس، آهن، پی وی سی، استیل، اس ام دی و... از موارد مورد استفاده در ساخت حروف برجسته هستند که یکی دیگر از آنها آلومینیوم است که در ساخت تابلو چلنیوم به کار گرفته می شود.
همانطور که گفتیم آلومینیوم در ساخت تابلو چلنیوم یا همان حروف برجسته چلنیوم استفاده می شود که البته باید یاد آور شد که آلومینیوم به کار رفته در ساخت حروف چنلیوم طی مراحلی در کارخانه های تولید کننده به شکل ورق های آینه ای تبدیل می شوند و به صورت رول همراه با برندهای مختلفی به بازار عرضه شده و بفروش می رسند.
لبه حروف چنلیوم در رنگ ها و انواع متفاوتی در بازار موجود است که می توان به مواردی چون لبه چنلیوم لترمکس و لبه چنلیوم پانچ اشاره نمود و همانطور که گفتیم رنگ بندی در آنها نیز متفاوت می باشد. در مورد کاربرد تابلو چلنیوم نیز باید گفت که این مدل از تابلو تبلیغاتی در راستای تبلیغات تابلو شرکت ها، ارگانها و تابلو مغازه به کار می رود که برخی از مدل های آن عبارتند از تابلو چلنیوم رینگی، تابلو چلنیوم دوبل، تابلو چلنیوم نور اندریک، تابلو چلنیوم پانچ و تلفیق حروف برجسته چلنیوم با دیگر حروف های برجسته مانند نئون پلاستیک، فلز، استیل و موارد دیگر که در تابلو فوق چلنیوم به کار رفته از نوع پلکسی دوبل و رنگ آفتابی می باشد.

تابلو چلنیوم لوگو | تابلو چلنیوم باکس

تنوع در ساخت حروف برجسته چلنیوم بسیار بالاست که ساخت انواع لوگو به شکل های مختلف توسط این متریال امکان پذیر می باشد. تابلو چلنیوم باکس که یک نوع تابلو لایت باکس تبلیغاتی می باشد یکی دیگر از انواع تابلو تبلیغاتی بشمار می رود که ساخت و اجرای لوگو، متن و عکس نیز در آن امکان پذیر می باشد. تابلو لایت باکس چلنیوم را می توان به شکل تمام پلکسی و یا چاپ استیکر انجام داد که رنگ بندی لبه چنلیوم، پلکسی گلاس و چاپ نیز در آنها قابل تغییر خواهد بود.

تابلو کامپوزیت مشکی

تابلو کامپوزیت مشکی

تابلو کامپوزیت یا همان نمای کامپوزیت از دیگر متریال های مورد استفاده در تابلو سازی است که بیشترین کاربرد آن را می توان زیر سازی تابلو تبلیغاتی و یا تابلو مغازه عنوان نمود که در رنگ های متفاوتی در بازار موجود هستند و بفروش می رسند. تابلو کامپوزیت همراه با تابلو چلنیوم را می توان یکی از پر فروش ترین، پر کاربرد ترین و تنوع پذیرترین تابلو های تبلیغاتی نام برد که تاثیر گذاری بالایی در رابطه با جذب مشتریان نیز خواهد داشت.

تابلو های کامپوزیت به روش های مختلفی قابل اجرا می باشد که برخی از آنها عبارتند از اجرا به صورت هنگ، اچ و ال و فیکس که هر کدام از آنها با توجه به ابعاد و نوع سفارش مشتریان در نظر گرفته می شوند. در مورد قیمت تابلو کامپوزیت نیز باید به موردی مهم اشاره نمود که قیمت گذاری و محاسبه قیمت تابلو کامپوزیت با توجه به ورق مصرفی محاسبه می گردد که معمولا هر ورق 4 متر مربع در نظر گرفته می شود. همچنین اعلام قیمت تابلو کامپوزیت با توجه به برند مصرفی ورق کامپوزیت نیز محاسبه خواهد شد.
در آخر لازم می دانیم به یکی دیگر از مواردی که آگاهی از آن در مورد ساخت تابلو کامپوزیت بر کلیت قیمت بی تاثیر نخواهد بود اشاره داشته باشیم که این مورد اجرای فلاشینگ یا همان آبچکان تابلو کامپوزیت می باشد. در واقع فلاشینک تابلو کامپوزیت علاوه بر زیبایی می تواند باعث عدم نفوذ آب به حروف برجسته باشد که البته این مورد در اوایل ورود اس ام دی ها به بازار تابلو سازی مهم شمرده می شد که در مقابل باید عنوان نمود امروزه اس ام دی های بلوکی استفاده شده در تابلو های تبلیغاتی معمولا از نوع ضد آب می باشند که در تابلو فوق تحت عنوان کافه رستوران آرکا این مورد به وضوح قابل رویت می باشد.