تمامی مجموعه ها و موسسه ها بعد از راه اندازی و شروع به کار جهت بازاریابی و معرفی خود به مشتریان و متقاضیان نیازمند موارد و عواملی هستند که یکی از آنها تبلیغات محیطی و ساخت یک تابلو تبلیغاتی می باشد که می تواند به شکل تابلو سردر و یا تابلو داخلی انجام گیرد. در ادامه به توضیحاتی در مورد برخی از تابلو های سردر که از تاثیرات بسزایی در رابطه با بازاریابی باشگاه های بدنسازی برخوردارند خواهیم پرداخت.

تابلو تبلیغاتی باشگاه بدنسازی | تابلو سردر باشگاه بدنسازی | تابلو سازی باشگاه

تابلو سازی باشگاه بدنسازی

ساخت تابلو های تبلیغاتی به روش ها و انواع متفاوتی انجام می گیرد که صنف مورد نظر سازنده تابلو، صنعت و حرفه تابلو سازی می باشد. تابلو سازی در زمان های دور با حک بر روی چوب و فلزات انجام می گرفت که بعد از گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی نوع ساخت تابلو ها نیز تغییر پیدا کرد و به روش های متفاوتی مانند تابلو فلکسی فیس، تابلو لایت باکس، حروف های برجسته مانند تابلو چلنیوم و دیگر موارد انجام گرفت.
در رابطه با همین مورد باید عنوان کرد که تابلو سازی به عنوان یک حرفه می تواند برند و مجموعه باشگاه بدنسازی را به مشتریان و متقاضیان به نحو احسنت معرفی نماید که این مورد با نصب تابلو های تبلیغاتی به انواع روش ها قابل انجام می باشد.

تابلو لایت باکس باشگاه بدنسازی | لایت باکس برای باشگاه

لایت باکس از تابلو های تبلیغاتی بشمار می رود که به شکل یک جعبه همراه با متریال چوب، فلز و آلومینیوم ساخته می شود که به کار گیری از متریال های نام برده شده کاملا مطابق با سلایق و نوع سفارش مشتری انجام می گیرد. تابلو لایت باکس بعد از ساخت توسط لامپ های مهتابی یا اس ام دی نور پردازی می شود که در انواع مختلف با برند های متفاوتی در بازار بفروش می رسند.
یکی از مزیت ها و محاسن لایت باکس، تبلیغات به شکل چاپی روی آن است که تنوع رنگ بالا می تواند اثرات موثری در نوع تبلیغات داشته باشد. نوع چاپ تابلو لایت باکس معمولا به صورت بک لایت می باشد که در گذشته چاپ این مدل از تابلو بیشتر به شکل استیکر انجام می گرفت.
یکی دیگر از محاسن ساخت تابلو لایت باکس تنوع اجرا و انواع روش ها و ساخت در آن است که بعضا با نام های تابلو لایت باکس آلومینیومی، تابلو لایت باکس فریم لس، تابلو لایت باکس اسنپ فریم، تابلو لایت باکس مگنتی، تابلو لایت باکس کریستال و... شناخته می شوند و تمامی آنها از گذینه های مناسب و درخور تبلیغاتی جهت باشگاه بدنسازی نیز بشمار می روند.

تابلو چلنیوم باشگاه بدنسازی | تابلو چلنیوم سردر باشگاه

تابلو چلنیوم باشگاه بدنسازی | تابلو چلنیوم سردر باشگاه
چلنیوم نامی بسیار آشنا در حرفه تابلو سازی است که اکثر مشتریان با این مدل از تابلو آشنا هستند و معمولا شناخت کافی از این تابلو دارند. تابلو چلنیوم در واقع در دسته تابلو های تبلیغاتی حروف برجسته قرار دارد که برجسته گی در این حروف به سایز 7، 9 و 11 سانتیمتر تقسیم بندی می شود که در رنگ ها و برندهای متفاوتی در بازار موجود می باشند و هر کدام از کیفیت های متفاوتی برخوردار هستند.
تابلو چلنیوم بیش از سه دهه است که در حرفه تابلو سازی جایگاه خود را یافته و از استقبال بالایی میان مشتریان برخوردار است. تنوع رنگ، طول عمر بالا و مصرف برق پایین این تابلو تبلیغاتی از محاسن و مزیت های آن بشمار می رود که تنوع رنگ در آن شامل پلکسی گلاس، لبه چنلیوم و لامپ های اس ام دی بلوکی می باشد.
ساخت تابلو چلنیوم به عنوان یک تابلو تبلیغاتی سردر باشگاه بدنسازی و دیگر رشته های ورزشی می تواند تاثیر گذاری بالایی در جذب مشتری و برند سازی مجموعه های مربوطه داشته باشد.

تابلو استیل باشگاه بدنسازی | تابلو استیل تبلیغاتی باشگاه

تابلو استیل باشگاه بدنسازی | تابلو استیل تبلیغاتی باشگاه
تابلو های استیل در مدل ها و انواع مختلفی ساخته می شوند که هدف اصلی از ساخت آن در تابلو سازی تبلیغات است. تابلو استیل همانطور که از نامش بر می آید توسط متریال استیل ساخته می شود و معمولا در دو نوع بگیر و نگیر موجود هستند که استیل نگیر از کیفیت بالایی نسبت به نوع بگیر برخوردار است و در ساخت تابلو های تبلیغاتی کاربرد بسیار بالایی دارد.
یکی از تابلو های زیبا و پر فروش در تابلو سازی، تابلو حروف برجسته استیل است که مانند دیگر تابلو های تبلیغاتی جنبه تبلیغات به عنوان تابلو سردر و محیط های داخلی را دارد و در انواع مختلفی تولید می شود که مراحل برش کاری و ساخت آن در کارگاه تابلو سازی انجام می گیرد و می توان از آن به عنوان یک تابلو تبلیغاتی مدرن و زیبا در جهت تبلیغات باشگاه بدنسازی استفاده نمود.
تابلو استیل حروف برجسته را می توان به شکل بدون نور و نور پردازی شده اجرا نمود که تنوع رنگ استیل و تلفیق استیل با دیگر متریال ها مانند پلکسی گلاس در ساخت آن از مزیت ها و زیبایی هایش بشمار می رود. در مورد قیمت تابلو استیل نیز باید عنوان نمود که قیمت گذاری و محاسبه قیمت تابلو استیل به صورت متر محیط یا همان متر دور انجام می گیرد.

تابلو نئون پلاستیک باشگاه بدنسازی | تابلو نئون باشگاه بدنسازی

یکی دیگر از تابلو های تبلیغاتی که در رابطه با تبلیغات باشگاه بدنسازی و مجموعه های ورزشی می توان از آن بهره مند بود، تابلو تبلیغاتی نئون پلاستیک است که متریال اصلی در ساخت آن پلکسی گلاس می باشد. تابلو نئون پلاستیک در واقع یکی از انواع حروف برجسته است که لبه و روی آن پلکسی گلاس می باشد و در رنگ های مختلفی قابل ساخت است.
تابلو نئون پلاستیک در گذشته توسط لامپ های نئون یا همان تابلو نئون فعلی نور پردازی می شد که این مورد دلیل اصلی در نام گذاری تابلو نئون پلاستیک نیز بشمار می رود. این نوع از حروف برجسته امروزه توسط لامپ های اس ام دی نور پردازی می شود و به عنوان تبلیغات سردر مکان های تجاری و دولتی به کار گرفته می شود.
در مورد روش ساخت تابلو نئون پلاستیک باید یاد آور شد که مراحل ساخت آن به صورت کاملا دستی انجام می گیرد که معمولا توسط حرارت به دست حروف ساز انجام می شود. قیمت تابلو نئون پلاستیک مانند دیگر حروف های برجسته به صورت متر محیط محاسبه خواهد شد.