امروزه اکثر مشاغل فعال در سطح دنیا و ایران با توجه به نیاز های افراد در جامعه راه اندازی می شوند و هر کدام از آنها در رابطه با نیازمندی های بخشی از زندگی افراد فعالیت می نمایند که یکی از آنها شغل گل فروشی بشمار می رود. شغل گل فروشی در دسته مشاغلی قرار می گیرد که مستلزم شناخت کافی صاحبین این کسب و کار از انواع گل و گیاه می باشد که در مقابل این مورد، ذوق و سلیقه به همراه نوآوری و تبلیغات نیز می تواند فروش یک گل فروشی را افزایش دهد.

تابلو مغازه گل فروشی | تابلو سازی گل فروشی | سفارش تابلو گل فروشی | تابلو تبلیغاتی گل فروشی

تابلو سازی و گل فروشی

گفتیم که فروش بالا و موفقیت در کسب و کار یک گل فروشی ذوق، سلیقه، نوآوری و تبلیغات است که تبلیغات می تواند از راه های متعددی انجام گیرد. یکی از راه های مهم تبلیغاتی ارتباط با یک مجموعه تابلو سازی و سفارش یک تابلو تبلیغاتی برای گل فروشی می باشد.
تابلو سازی صنعتی است که در رابطه با انواع تابلو های تبلیغاتی محیطی در دنیا فعال است وافراد مشغول به فعالیت در آن با ساخت انواع تابلو مغازه و دیگر اماکن تجاری و دولتی به افراد و ارگانها خدمات رسانی می نمایند که شغل گل فروشی نیز به عنوان یک صنف می تواند از این خدمات بهره مند باشد.
ساخت یک تابلو تبلیغاتی برای گل فروشی به عنوان یکی از تبلیغات موثر می تواند در فروش انواع گل و گیاه و محصولات مفید واقع شود که در ادامه به ساخت برخی از تابلو های تبلیغاتی مناسب و کاربردی برای این صنف خواهیم پرداخت.

تابلو چلنیوم گل فروشی | سفارش تابلو چلنیوم گل فروشی

تابلو چلنیوم گل فروشی | سفارش تابلو چلنیوم گل فروشی
تابلو چلنیوم که از تابلو های حروف برجسته پر فروش در تابلو سازی بشمار می رود به عنوان یک تابلو تبلیغاتی از استقبال بسیار بالایی میان مشتریان و کسب و کارها برخوردار است. این نوع از تابلو حروف برجسته مزیت های بسیاری دارد که می توان به مواردی چون مصرف برق پایین، طول عمر بالا، قیمت مناسب و امکان ساخت در انواع متفاوت اشاره نمود.
تابلو چلنیوم دارای متریال های چنلیوم، پلکسی گلاس، اس ام دی و پی وی سی است که تمامی آنها در تولید این حروف برجسته مورد استفاده قرار می گیرند. چنلیوم که یک نوع آلومینیوم است در رنگ های مختلفی موجود است که در دو نوع مات و براق تولید می شود. در مقابل چنلیوم، پلکسی گلاس نیز دارای رنگ بندی و تنوع رنگ بالایی است که تلفیق آن با انواع رنگ چنلیوم می تواند در تنوع تولید این مدل از حروف مفید واقع شود.
اس ام دی های استفاده شده در تابلو چلنیوم از نوع بلوکی ضد آب هستند که در رنگ های مختلف تولید می شوند و پر کاربرد ترین آنها رنگ سفید است که استفاده از آن در حروف چنلیوم باعث روشنایی پلکسی گلاس به کار رفته متناسب با رنگ پلکسی خواهد بود. تابلو چلنیوم را می توان جهت ساخت تابلو مغازه گل فروشی از زیباترین و جذاب ترین تابلو های تبلیفاتی نام برد.

تابلو نئون گل فروشی | سفارش تابلو نئون گل فروشی

تابلو نئون گل فروشی | سفارش تابلو نئون گل فروشی
یکی از قدیمی ترین تابلو های مورد استفاده در گل فروشی ها که نوعی نوستالژی در این صنف نیز بشمار می رود تابلو نئون است. این مدل از تابلو از دیر باز برای گل فروشی ها به عنوان یک تابلو تبلیغاتی به کار گرفته می شد که اغلب پشت شیشه مغازه گل فروشی و یا داخل قاب در فضای بیرونی مغازه گل فروشی نصب می شد.
تابلو نئون با استفاده از لوله های شیشه ای و توسط حرارت ساخته می شود که بعد از ساخت توسط دستگاه مخصوص نئون به مرحله شارژ گاز و روشنایی می رسد. تابلو نئون با توجه به گذشت سالها کماکان به عنوان تابلو تبلیغاتی گل فروشی مورد استفاده قرار می گیرد که می توان این تابلو را در رنگ بندی های مختلفی سفارش داد.

تابلو استیل گل فروشی | حروف استیل گل فروشی

تابلو استیل گل فروشی | حروف استیل گل فروشی
حروف استیل هم مانند حروف چلنیوم یکی دیگر از حروف های برجسته است که توسط متریال استیل ساخته می شود. نوع استیل به کار رفته در این نوع از حروف 304 نگیر است که از دوام و ماندگاری بالایی در برابر شرایط مختلف جوی برخوردار است. حروف استیل دارای تنوع در ساخت است که رنگ بندی و نوع نور پردازی در آن از محاسن و زیبایی های این حروف برجسته بشمار می رود.
حروف استیل به عنوان تابلو تبلیغاتی مغازه می تواند در فروش محصولات و ارائه خدمات یک مغازه از عوامل مفید و بسزایی برخوردار باشد که این مورد در تابلو مغازه گل فروشی نیز بسیار پر اهمیت است.
انواع حروف استیل که می توان برای گل فروشی ها استفاده نمود عبارتند از حروف استیل ساده، حروف استیل رینگی، حروف استیل نور اندریک و حروف های استیل تلفیقی. در مورد حروف استیل تلفیقی که امروزه از کاربرد بالایی برخوردار است نیز باید گفت که می توان استیل را با متریال هایی مانند چنلیوم، پلکسی گلاس، فلز و بسیاری دیگر از متریال ها به کار برد که البته به کار گیری از آنها نیازمند خلاقیت و ایده پردازی در تابلو سازی می باشد.

تابلو روان گل فروشی | سفارش تابلو روان گل فروشی

تابلو روان گل فروشی | سفارش تابلو روان گل فروشی
تابلو روان به تابلوهای تبلیغاتی اطلاق می شود که قابلیت پخش متن و پیام های تبلیغاتی را در خود دارد. تابلو روان با استفاده از ماژول های ال ای دی و کنار هم قرار دادن آنها ساخته می شود که با استفاده کامپیوتر و برنامه ریزی روی بورد کنترلر هایی که داخل تابلو قرار می گیرند تکمیل می شود.
ماژول های تابلو روان در رنگ های مختلفی در بازار موجود هستند که به طور کلی در دو نوع تک رنگ و فول کالر بفروش می رسند. در رابطه با ماژول های تک رنگ باید عنوان کرد که قابلیت پخش تنها یک رنگ در تابلو امکان پذیر است که در مقابل ماژول های فول کالر یا تمام رنگ قابلیت پخش 16 میلیون رنگ را با استفاده از بورد های مخصوص دارند.
ساخت تابلو روان برای گل فروشی ها می تواند از بازخورد بالایی در تبلیغات و کسب در آمد برخوردار باشد که سفارش این مدل از تابلو می تواند به صورت تک رنگ یا تمام رنگ انجام گیرد. در مورد قیمت تابلو روان نیز باید یاد آور شد که با توجه به نوع ماژول استفاده شده قیمت تابلو به صورت متر مربع محاسبه شده و متغیر خواهد بود.

تابلو ال ای دی گل فروشی | ال ای دی ثابت گل فروشی

تابلو ال ای دی گل فروشی | ال ای دی ثابت گل فروشی
تابلو ال ای دی ثابت یکی از تابلو های تبلیغاتی است که یک متن را بصورت ثابت به نمایش می گذارد. این مدل از تابلو با سری کردن و کنار یکدیگر قرار گرفتن ال ای دی ها ساخته می شود که در رنگ های مختلفی موجود هستند و رنگ های قرمز، سبز و آبی از با کیفیت ترین آنها بشمار می رود.
تابلو ال ای دی ثابت به این صورت ساخته می شود که در ابتدا طرح مورد نظر روی فیبر یا پلکسی گلاس برش خورده و در نهایت ال ای دی ها با روش های مختلف روی پلکسی یا فیبر سیم کشی و قلع کاری می شوند.
کاربرد این نوع از تابلو برای فروشندگان گل و دیگر مشاغل معمولا به عنوان تابلو پشت شیشه می باشد که می تواند بصورت ثابت یا چشمک زن نصب شود که در صورت حالت چشمک زن، این نوع از تابلو ال ای دی نیازمند فلاشر های مخصوص به خود خواهند بود.