امروزه تاسیس شرکت ها و مغازه های مربوط به تعمیرات و خدمات خودرو در سراسر دنیا رو به افزایش است که این مورد بی ارتباط و بی تاثیر از تولید و عرضه انواع خودرو های مدرن در دنیا نمی باشد و مسلما ورود خودرو های لوکس نیازمند ارائه خدمات از سوی نمایندگان نیز خواهد بود. در ادامه این مطلب به توضیحاتی در مورد تبلیغات از راه تابلو سازی در رابطه با تبلیغات مجموعه های تعمیرات خوردو خواهیم پرداخت.

تابلو چلنیوم خدمات و تعمیرات خودرو

تابلو تبلیغاتی خدمات خودرو

همانطور که گفتیم ورود خودرو های لوکس و مدرن در سراسر جهان نیازمند خدمات پس از فروش می باشند که ارائه این خدمات در نمایندگی های مربوطه امکان پذیر خواهد بود. اما نکته مهم و حائز اهمیت در مورد نمایندگی های مربوطه، شناسایی مکان آنها توسط مشتریان می باشد که این امر از راه تبلیغات میثر خواهد بود. در واقع می توان تبلیغات را یکی از پل های مهم ارتباطی میان مشتریان و صاحبان مشاغل عنوان کرد که می تواند شامل مجموعه ها، شرکت ها و مغازه ها باشد.
تبلیغات محیطی که یکی از زیر شاخه های تبلیغات می باشد نیز می تواند در جهت معرفی یک برند و کسب و کار از مهمترین عامل های بازاریابی باشد که این روش از تبلیغات توسط صنف هنری تابلو سازی انجام می گیرد و افراد متخصص در این حرفه می توانند با تولید انواع تابلو های تبلیغاتی نقش بسزایی را در جهت کسب در آمد دیگر اصناف ایفا نمایند که ساخت و تولید تابلو تبلیغاتی خدمات خودرو نیز یکی از این مشاغل می باشد که با ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی می توان به معرفی مجموعه های تاسیس شده این صنف در مکان های مختلف پرداخت.

تابلو چلنیوم خدمات خودرو

تابلو چلنیوم خدمات خودرو
تابلو چلنیوم که اکثر افراد و مشتریان با آن آشنا هستند و اطلاعاتی در مورد این تابلو پر فروش دارند از تابلو های تبلیغاتی است که به عنوان تابلو مغازه و ارگان های دولتی و خصوصی به کار گرفته می شود و از تاثیرات مفیدی در بازاریابی اصناف برخوردار است. تابلو چلنیوم از محاسن بسیاری برخوردار است که می توان به مواردی همچون طول عمر بالا، روشنایی، مصرف برق پایین و ساخت این حروف برجسته به شکل انواع تابلو چلنیوم اشاره نمود. ساخت تابلو چلنیوم در کارگاه تابلو سازی انجام می شود که این عمل توسط ابزارهای مربوط و به دست افراد متخصص حروف ساز انجام می شود. البته تولید و ساخت چلنیوم توسط دستگاه حروف ساز چنلیوم نیز قابل ساخت می باشد که این مورد نیز می بایست با نظارت حروف سازان در تمام مراحل ساخت صورت پذیرد.
مراحل ساخت تابلو چلنیوم به این صورت است که در ابتدا تابلو مورد سفارش توسط طراح مجموعه تابلو سازی طراحی می شود و بعد از آن به مرحله برش پلکسی گلاس مطابق با طرح می رسد که عمل برش پلکسی با استفاده از دستگاه برش لیزر انجام می شود. بعد از برش پلکسی مراحل ساخت حروف آغاز می گردد و همانطور که عنوان کردیم توسط حروف ساز و با استفاده از دستگاه یا به شکل کاملا دستی انجام می گیرد. ابزار ساخت تابلو چلنیوم شامل مواردی مانند گونیا، تیغ، قیچی، سوهان و چسب هستند که با استفاده از آنها می توان ساخت چلنیوم را در انواع متفاوت انجام داد که در ادامه به دو نوع پر کاربرد آن می پردازیم.

تابلو چلنیوم پلکسی دوبل خدمات خودرو

تابلو چلنیوم پلکسی دوبل خدمات خودروپلکسی گلاس نوعی پلاستیک است که ظاهری شبیه به شیشه دارد و در بسیاری از صنایع کاربرد دارد که می توان به صنعت هایی مانند ساختمان سازی، خودرو سازی، هواپیما سازی، دکوراسیون داخلی و بسیاری دیگر اشاره نمود. اما یکی از صنایعی که پلکسی گلاس در آن از کاربرد بالایی برخوردار است، صنعت و حرفه تابلو سازی است که با استفاده از پلکسی می توان تابلو هایی مانند تابلو لایت باکس، تابلو نئون پلاستیک، تابلو های حروف برجسته تلفیقی و تابلو چلنیوم تولید نمود.
یکی از محاسن و مزایای ساخت حروف برجسته چلنیوم، ساخت تابلو چلنیوم به شکل پلکسی دوبل است که از حروف های برجسته پرفروش در تابلو سازی بشمار می رود. منظور از ساخت حروف چلنیوم پلکسی دوبل، ساخت این حروف با استفاده از دو رنگ متفاوت پلکسی است که با عنوان چلنیوم رینگی میان تابلو سازان و مشتریان شناخته می شود.
ساخت چلنیوم پلکسی دوبل به این شکل است که بعد از برش پلکسی مطابق با طرح اصلی روی رنگ مورد نظر، یک رنگ دیگر پلکسی گلاس به شکل رینگی برش خورده و دور تا دور پلکسی اصلی توسط کلروفرم انجام می گیرد که این عمل باعث رویت دو رنگ متفاوت در حروف چلنیوم ساخته شده خواهد بود.
در مورد قیمت تابلو چلنیوم به صورت پلکسی دوبل نیز باید به یاد داشت که قیمت ساخت حروف برجسته چلنیوم پلکسی دوبل به مراتب بالاتر از ساخت چنلیوم به شکل ساده یا تک رنگ خواهد بود که علت آن استفاده و کاربرد دو رنگ متفاوت پلکسی می باشد.

تابلو چلنیوم پانچ خدمات خودرو

تابلو چلنیوم پانچ خدمات خودرو
نور پردازی در تابلو حروف برجسته چلنیوم توسط اس ام دی های بلوکی انجام می شود که ولتاژ آنها 12 ولت می باشد و با استفاده از منبع تغذیه مناسب و تبدیل برق شهری 220 به 12 ولت صورت می گیرد. وظیفه پلکسی گلاس به کار رفته در تابلو چلنیوم که یکی از متریال های اصلی در ساخت این حروف است، عبور نور و به نمایش گذاشتن حروف برجسته است. متریال چنلیوم نیز یکی دیگر از اصلی ترین متریال های این حروف برجسته است که نوعی آلومینیوم می باشد که مسلما آلومینیوم نور اس ام دی های به کار رفته در حروف را از خود عبور نمی دهد و حروف چنلیوم تنها از نمای رو برو یا همان پلکسی گلاس به مرحله روشنایی می رسد.
یکی از ایده هایی که امروزه در ساخت تابلو چلنیوم به چشم می خورد، روشنایی حروف چنلیوم از کناره های حروف علاوه بر روی آن است که از مزیت های مهم این تابلو با استفاده از نوآوری و خلاقیت تابلو سازان می باشد. نور پردازی تابلو چلنیوم از کناره های حروف با ایجاد اشکال مختلف روی لبه چلنیوم انجام می شود که اصطلاحا به آن پانچ گفته می شود. تابلو چلنیوم پانچی یکی از جدیدترین تابلو های تبلیغاتی است که امروزه از کاربرد فراوانی در حرفه تابلو سازی برخوردار می باشد.

تابلو لاس وگاسی خدمات خودرو

تابلو لاس وگاسی خدمات خودرو
در تصاویر مربوط به این مطلب تابلو ساخته شده با استفاده از حروف چنلیوم به شکل چلنیوم پلکسی دوبل، چلنیوم باکس و چلنیوم پاچ صورت گرفته است که در عناوین مختلفی به آن اشاره نمودیم. یکی دیگر از متریال های به کار رفته در این تابلو، لامپ های فلامنتی است کاربرد آن در تابلو های تبلیغاتی را اصطلاحا لاس وگاسی نام می برند. کاربرد لامپ های فلامنتی در تابلو ساخته شده خدمات خودرو، ظاهر این تابلو را با دیگر تابلو های تبلیغاتی متفاوت نموده است که با استفاده از فلاشر مخصوص و ایجاد افکت های متنوع، این تابلو از نمای زیبایی بر خوردار می باشد. در مورد ولتاژ لامپ های فلامنتی نیز باید عنوان نمود که ولتاژ این لامپ ها برابر با 220 ولت می باشد که توسط سر پیچ روی تابلو قرار می گیرد.