عینک فروشی و عینک سازی یکی از مشاغلی می باشد که در رابطه با فروش انواع عینک ها یا ساخت عینک های آفتابی و طبی فعالیت دارند که معمولا فعالیتشان را با تاسیس شرکت یا مغازه آغاز می نمایند. مسلما یک مجموعه عینک فروشی مانند تمامی مشاغل در جهت بازاریابی و فروش محصولات خود نیاز به تبلیغات دارد که یکی از راه های تبلیغاتی ساخت یک تابلو تبلیغاتی به عنوان تابلو مغازه یا تابلو شرکت می باشد و در مقابل همین مبحث می تواند تاثیر هدفمندی در رابطه با فروش و بازاریابی ایجاد نماید. در ادامه با توضیحات مختصری در این رابطه همراه باشید.

تابلو چلنیوم عینک فروشی | تابلو تبلیغاتی چلنیوم

تابلو چلنیوم عینک فروشی

تابلو تبلیغاتی چلنیوم از تابلو های حروف برجسته ای است که امروزه در اکثر مشاغل به عنوان تابلو سردر یا داخل به کار گرفته می شود. این نوع از حروف برجسته که به واسطه رول چنلیوم، ورق پلکسی گلاس، اس ام دی بلوکی و پی وی سی به دست حروف سازان همراه با ابزار یا دستگاه های مربوطه ساخته می شود یکی از تابلو های مدرن همراه با دوام بالا بشمار می رود و از مقرون بصرفه ترین تابلو های حروف برجسته بشمار می رود.
همانطور که عنوان کردیم تابلو چلنیوم در بسیاری از مشاغل به کار گرفته می شود که ساخت تابلو چلنیوم عینک فروشی نیز می تواند یکی از آنها باشد که به روش های متفاوت و انواع تابلو چلنیوم قابل ساخت و اجرا می باشد به عنوان مثال ساخت تابلو فوق و قابل مشاهد از نوع تابلو چلنیوم پانچ نور اندریک می باشد که روی زمینه کامپوزیت نصب شده است.

پلکسی گلاس تابلو چلنیوم عینک فروشی

پلکسی گلاس که نوعی پلاستیک شفاف و شبیه به شیشه می باشد از متریال هایی است که در حرفه و صنعت تابلو سازی از کاربردهای زیادی برخوردار است و یکی از آنها استفاده در تابلو چلنیوم یا حروف چلنیوم می باشد. ساخت حروف چلنیوم به شیوه های متفاوتی از نظر کاربرد پلکسی گلاس انجام می گیرد که تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم ساده، و تابلو چلنیوم پلکسی دوبل از مدل های مختلف ساخت هستند. حروف چلنیوم پلکسی پانچ توسط دستگاه لیزر با ایجاد اشکال متفاوت روی پلکسی ساخته می شود. تابلو چلنیوم پلکسی دوبل با استفاده از دو رنگ پلکسی ساخته می شود و تابلو چلنیوم ساده تنها توسط یک رنگ پلکسی و به شکل معمول ساخته شده و نصب می شود.

همچنین باید عنوان نمود که به کار گیری از پلکسی های نا مرغوب در تابلو چلنیوم تاثیر منفی در ماندگاری و دوام حروف خواهد داشت و پیشنهاد می شود جهت ماندگاری و طول عمر مناسب تابلو چلنیوم از پلکسی های مرغوب استفاده شود که البته این مورد تاثیر مستقیمی روی قیمت تابلو چلنیوم نیز خواهد داشت که در کوتاه مدت به دلیل دوام بالا کاملا مقرون بصرفه می باشد.

روشنایی تابلو چلنیوم عینک فروشی

chaleniume-einake-golbarg

اوایل ورود تابلو چلنیوم به دنیای تبلیغات و تابلو سازی بعضا تابلو سازها این نوع از حروف را توسط لامپ های نئون یا تابلو نئون نور پردازی می کردند که این مدل از روشنایی به دلایلی مانند عدم پخش نور مناسب، مصرف برق بالا و دوام پایین مورد استقبال قرار نمی گرفت. بعد از گذر سالها و پیشرفت تکنولوژی همراه با ورود اس ام دی های بلوکی با برندهای معتبر، نوع نور پردازی در تابلو چلنیوم از نئون به اس ام دی بلوکی تغییر یافت و نیاز های مشتریان را در جهت ثبت سفارش تابلو چلنیوم با ماندگاری و دوام بالا همراه با نور پردازی مناسب را بر آورده نمود.
اس ام دی ها در تابلو چلنیوم دارای مصرف برق پایین و طول عمر بالا می باشند که از عوامل مهم در ساخت و تولید یک تابلو تبلیغاتی بشمار می رود. امروزه تنوع رنگ در اس ام دی ها نیز از مهمترین فاکتورها در تولید حروف چلنیوم بشمار می رود که پر فروش ترین و پر کاربرد ترین آنها رنگ سفید و آفتابی می باشند. همچنین باید یاد آور شد که تولید اس ام دی های بلوکی امروزه معمولا به صورت ضد آب می باشد که در ساخت تابلو حروف برجسته نور اندریک نیز از مهمترین موارد بشمار می رود و این مورد در ساخت تابلو فوق کاملا قابل رویت است که اس ام دی های حروف از نوع آفتابی و اس ام دی های نور اندریک از نوع قرمز می باشد.

زمینه تابلو چلنیوم عینک فروشی

زمینه تابلو های تبلیغاتی حروف برجسته که چلنیوم یکی از آنها می باشد را می توان با متریال های متفاوتی مانند چوب ترمو و یا کامپوزیت اجرا نمود. البته حروف های برجسته روی نماهایی مانند سنگ و سرامیک نیز قابل اجرا هستد که پیشنهاد می شود جهت مخفی بودن سیم کشی، حروف ها را روی نمایی جدا نصب کرد. زمینه کامپوزیت یا تابلو کامپوزیت از با دوام ترین متریال ها در ساخت یک تابلو است که از نظر اقتصادی نیز نسبت به چوب ترمو مناسب تر می باشد. کامپوزیت ها دارای برند های متفاوتی هستند که معمولا برندهای معتبر دارای دوام بالا همراه با ضمانت شرکتی در بازار موجود هستند و به فروش می رسند.
رنگ بندی در کامپوزیت ها نیز یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب این متریال به عنوان زیر کار تابلو چلنیوم است که مشتریان و سفارش دهندگان تابلو های تبلیغاتی می توانند از این مزیت بهره مند باشند.
به عنوان مثال رنگ کامپوزیت اجرا شده در تابلو بالا سفید است که همراه با حروف های ساخته شده هارمونی مناسبی را در کلیت تابلو ایجاد نموده است و همانطور که مشاهده می شود، سیم کشی های حروف کاملا مخفی و پشت نمای کامپوزیت قرار گرفته است.
در آخر باید گفت که قیمت تابلو چلنیوم عینک فروشی فوق با توجه به متریال های به کار رفته محاسبه شده که قیمت کامپوزیت بر حسب متر مربع و قیمت حروف چلنیوم با توجه به متر محیط در نظر گرفته شده است که مسلما نوع برند و متریال های به کار رفته در تابلو نیز بی تاثیر بر قیمت تابلو نمی باشد. همچنین ایجاد پانچ روی پلکسی گلاس، استفاده از لبه طلایی پانچ چنلیوم، ایجاد نور در پشت حروف، ساخت حروف چلنیوم به صورت پلکسی دوبل و بهره گیری از کامپوزیت با برند معتبر نیز به همین صورت تعیین کننده نهایی قیمت در تابلو خواهد بود.