حرفه و هنر تابلو سازی یکی از مشاغلی بشمار می رود که امروزه با توجه به تغییر سلایق عموم افراد همراه با توسعه و پیشرفت تکنولوژی در بسیاری از اصناف و همچنین تابلو سازی و ساخت تابلو های تبلیغاتی نظیر تابلو چلنیوم و تابلو استیل به سرعت در حال مدرن بودن می باشد.

تلفیق تابلو چلنیوم و حروف استیل
از مهمترین مواردی که می تواند تاثیر مثبت و مستقیمی در تولید یک تابلو تبلیغاتی مدرن داشته باشد، نو آوری و خلق ایده ها در ساخت تابلو می باشد که در ادامه به مختصر توضیحاتی در مورد آنها خواهیم پرداخت.


تابلو های تبلیغاتی حروف برجسته از دسته تابلو هایی می باشند که بیش از چندین دهه از ورودشان به حرفه تابلو سازی می گذرد و کماکان جزو پر فروش ترین و کاربردی ترین نوع تبلیغات می باشد.
حروف های برجسته ایی مانند حروف فلزی، حروف نئون پلاستیک، حروف برنجی، تابلو استیل و بسیاری از موارد مشابه که در جهت تبلیفات محیطی و در رابطه با فروش و بازاریابی مشاغل به کار گرفته می شوند.
اما موضوع مهمی که در این مبحث حائز اهمیت می باشد تلفیق حروف های برجسته در ساخت یک تابلو تبلیغاتی می باشد که بی تاثیر در نوع تبلیغات و معرفی مجموعه های مختلف نمی باشد.
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود، تابلو تبلیغاتی ساخته شده از نوع تابلو چلنیوم و تابلو استیل است که چلنیوم ساخته شده از نوع باکس چلنیوم می باشد که به صورت نور از پشت یا به اصطلاح نور اندریک اجرا شده است و در مقابل ساخت حروف استیل به دو صورت با نور پلکسی گلاس و بدون نور اجرا شده است.
این نوع از تابلو ساخته شده تلفیقی با توجه به استفاده از دو حروف استیل و چلنیوم به صورت مجزا قیمت گذاری می شود. به این شکل که قیمت تابلو چلنیوم با توجه به نرخ مصوب و حروف استیل نیز با نرخ جداگانه محاسبه و اعلام قیمت می شود.