تابلو چلنیوم یا همان حروف چنلیوم یکی از تابلو های حروف برجسته ای بشمار می رود که امروزه به دلیل قیمت مناسب، زیبایی و مدرن بودن در دسته تابلو های تبلیغاتی پر فروش قرار دارد و در جهت ساخت تابلو مغازه، مکان های تجاری خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار می گیرد.

تاثیر پانچ در حروف چلنیوم
همانطور که در مطالب گذشته عنوان کردیم متریال ساخت تابلو چلنیوم ، پلکسی، پی وی سی، اس ام دی و رول چنلیوم است که در ضخامت های مختلف همراه با برند های متفاوت در بازار به فروش می رسد.


تابلو چلنیوم مانند بسیاری دیگر تابلو های تبلیغاتی با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژِی با تغییراتی در ظاهر و نوع متریال در حال تغییر می باشد به طوری که امروزه شاهد تنوع بسیار در رنگ و ظاهر تابلو های چلنیوم هستیم.
یکی از جدید ترین لبه های موجود در بازار، رول های پانچ شده می باشند که همراه با ایده های متفاوت در نوع پانچ مانند چنلیوم پانچ گرد، آجری و اشکال دیگر بفروش می رسند.
لبه های پانچ در ساخت تابلو چلنیوم پانچ از نظر زیبایی بی تاثیر در نمای تابلو نیست به طوری که ارتباط مستقیمی در فروش و معرفی یک مجموعه را دارا می باشد و مسلما زیبایی یک تابلو تبلیغاتی باعث تامل عابرین به آن است که همین امر باعث ماندگاری یک برند در اذهان خواهد بود.
پاچ کرن حروف چلنیوم تنها مختص لبه حروف نمی باشد و شامل پلکسی گلاس حروف نیز می باشد که همین امر نیز باعث نمای متفاوت تابلو ساخته شده خواهد بود که البته ایجاد پانچ در لبه و پلکسی گلاس باعث افزایش قیمت تابلو چلنیوم در نوع ساده آن نیز خواهد بود.
در تصویر بالا دو مدل متفاوت پانچ مشاهده می شود که در قسمت چپ عکس حروف ساخته شده از نوع پلکسی دوبل پانچ همراه با لبه ساده و در قسمت راست تصویر حروف ساخته شده از نوع تک پلکسی پانچ و لبه پانچ می باشد.