امروزه با توجه به رقابت در کسب کارهای مختلف نوع تبلیغات و بازار یابی نیز رویکردی متفاوت در جهت کسب در آمد اصناف مختف دارد به طوری که مدیران و مجموعه های مختلف را بر آن داشته تا با این امر مهم هم سو و همگام باشند.

لوگو برجسته در تابلو سازی
از موضوعات مهمی که می توان در این رابطه به آن پرداخت، تاثیر لوگو در تبلیغات و ساخت آن به عنوان یک سازه تبلیغاتی در تابلو سازی می باشد.


لوگو نوعی نشان یا علامت می باشد که در شرکت ها، مجموعه های خدماتی، تولیدی و ... به عنوان معرفی، نوع خدمات و همچنین ماندگاری در اذهان عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.


انواع لوگو در تابلو سازی


ساخت تابلو های تبلیغاتی به روش ها وانواع متفاوتی مانند تابلو ال ای دی، تابلو نئون، تابلو چلنیوم، تابلو استیل و بسیاری دیگر از موارد تبلیغاتی انجام می گیرد که ساخت لوگو نیز از این امر مستثنی نخواهد بود و به شکل های متفاوتی با متریال های عنوان شده ساخته می شود و به عنوان تابلو مغازه، تابلو سر درب و دیگر تابلو های محیطی مشابه به کار گرفته می شود.


ساخت لوگو در تابلو چلنیوم


همانطور که عنوان کردیم ساخت لوگو در تابلو سازی به شیوه های متفاوتی قابل اجرا می باشد که یکی از آنها به کار بردن متریال چنلیوم و پلکسی گلاس در تابلو است و معمولا در ساخت حروف چلنیوم به کار می رود.
ساخت لوگو در تابلو چلنیوم به چندین دسته تقسیم می شود به عنوان مثال ساخت لوگو با تمامی خطوط و اشکال اصلی آن با حروف چلنیوم، ساخت لوگو همراه با طرح اصلی و چاپ آن بر روی پلکسی گلاس یا استیکر و یا ساخت لوگو به شکل عکس مربوطه که با استفاده از چنلیوم و پلکسی گلاس صورت گرفته است.