ایران مال یا همان بازار بزرگ ایران یکی از چند مال بزرگ و گسترده در دنیا به شمار می رود که در شمال غربی تهران و نزدیک به پارک چیتگر در منطقه 22 تهران واقع شده و در مساحتی به ابعاد 317 هزار متر مربع احداث شده است.

ساخت تابلو ایران مال
ایران مال را می توان بدون اغراق یکی از بزرگترین مراکز تجاری، اجتماعی و فرهنگی در ایران نام برد که در این مطلب به ارتباط تابلو های تبلیغاتی، تابلو سازی و ساخت تابلو مغازه در ایران مال خواهیم پرداخت.


یکی از مهمترین اقدامات اویه در احداث پروژه ها، تبلیغات و معرفی آنها از زمان اجرا تا پایان به شمار می رود که از موثرترین آنها می توان تبلیغات محیطی و تابلو سازی را نام برد.
در واقع تابلو سازی ابزار اساسی و مهم در راستای تبلیغات محیطی و ساخت تابلو های تبلیغاتی می باشد که افراد متخصص و مجرب مشغول به فعالیت در این حرفه می توانند مبادرت به ساخت و اجرای این تابلو ها نمایند.
ایران مال نیز مانند بسیاری از پروژه های تازه تاسیس در جهت تبلیغات خود اقدام به این مهم نموده است که از مهمترین آنها می توان به ساخت تابلو لایت باکس، تابلو روان، تابلو های پیکسلی، تابلو های حروف برجسته مانند تابلو چلنیوم، تابلو استیل و دیگر موارد تبلیغاتی اشاره نموده.
تابلو سازی نوین لایت که یکی از بزرگترین مراکز تابلو سازی در تهران می باشد توانسته است با عقد قرار داد میان برخی از فعالان مشغول به فعالیت در اماکن تجاری این پروژه عظیم با مجموعه خود، مبادرت به ساخت تابلو های تبلیغاتی نماید.
در تصویر فوق، برخی از تابلو های تبلیغاتی ساخته شده در این پروژه توسط گروه تبلیغاتی نوین لایت قابل مشاهده می باشد که بعضا به صورت سری کاری در محیط داخلی و سر درب به عنوان تابلو مغازه در ایران مال اجرا شده است.