امروزه وجود رنگ های متفاوت در حرفه تابلو سازی، این صنعت را به یکی از متنوع ترین مشاغل در نوع متریال و اجناس مصرفی تبدیل نموده است که وجود این موارد نیز در ساخت تابلو های تبلیغاتی مدرن نیز بی تاثیر نخواهد بود.

رنگ تابلو حروف چلنیوم بیمه دی
از مهمترین متریال هایی که در این حرفه، از پر کاربرد ترین ها به شمار می روند می توان به رول های چنلیوم و پلکسی گلاسها اشاره نمود که در ساخت تابلو چلنیوم به کار گرفته می شوند.


تابلو سازی نوین لایت که یکی از مجموعه های تابلو سازی تهران می باشد، با ساخت و نصب انواع تابلو چلنیوم در سطح کشور، توانایی مجموعه و پرسنل مجرب خود را با رضایت اکثریت مشتریان به اثبات رسانده است.
این مجموعه اخیرا با اجرای پروژه بزرگ تابلو چلنیوم بیمه دی که در ارتفاع زیادی از سطح زمین نصب شده است، توانایی نصابان مجرب خود را نیز به کارفرمای مربوط به این پروژه اثبات نموده است.
تابلو چلنیوم ساخته شده بیمه دی، با استفاده از پلکسی گلاس سبز، که در میان مشتریان به سبز زیمنسی نیز معروف است همراه با لبه نقره ای رنگ اجرا شده است.
برند رول چنلیوم به کار رفته در این تابلو به دلیل قطر قلم بالای حروف، آلوراپید می باشد که یکی از مرغوب ترین لبه ها در ساخت حروف چنلیوم به شمار می رود و به کار گیری از این لبه نیز تاثیر به سزایی در قیمت تابلو چلنیوم خواهد داشت.
در مورد نصب این تابلو نیز باید عنوان نمود که حروف چلنیوم ساخته شده بعد از نصب بر روی زمینه تابلو کامپوزیت که در بالاترین نقطه این ساختمان اجرا شده است، توسط نصابان شرکت نوین لایت نصب شده است و در نهایت باعث پدید آمدن تبلیغات محیطی مفید و موثری گردیده است.