امروزه آموزشگاه های موسیقی به شکل قابل توجهی در میدان رقابت با یکدیگر حضور دارند و برای معرفی نام و برند خود در تلاش می باشند که یکی از راه کارهای مفید در این رابطه تبلیغات محیطی و ساخت تابلو سردرب بشمار می رود.

حروف نئون پلاستیک آموزشگاه موسیقی
در مقابل همین مورد باید عنوان کرد که حرفه و صنعت تابلو سازی از اصناف مرتبط با موضوع تبلیغات و مخصوصا تبلیغات محیطی بشمار می رود که می تواند در معرفی دیگر اصناف مفید و موثر باشد.


همانطور که عنوان کردیم، آموزشگاه های موسیقی مانند بسیاری از حرفه ها نیاز به تبلیغات محیطی دارند اما تبلیغات محیطی به شکل ها و انواع مختلفی قابل اجرا هستند که حروف های برجسته یکی از آنها می باشد.
البته حروف های برجسته به خودی خود جزو متنوع ترین تابلو ها در ساخت بشمار می رود. در واقع می توان گفت که حروف های برجسته به بیش از چند صد مدل طراحی و به مرحله ساخت می رسند.
اما یکی از حروف های برجسته ایی که بیش از چند دهه از ورودش به حرفه تابلو سازی می گذرد، حروف نئون پلاستیک است که با استفاده از متریال پلکسی گلاس ساخته می شود.
در تصویر بالا نیز تابلو قابل مشاهده مربوط به یکی از آموزشگاه های موسیقی با نام آموزشگاه موسیقی چاهی می باشد که یکی از آموزشگاه های بزرگ همراه با اساتید مجرب و فعال در غرب تهران است.
آموزشگاه موسیقی چاهی با اعتماد به گروه تبلیغاتی نوین لایت مبادرت به سفارش تابلو های تبلیغاتی شعبات خود در انواع متفاوتی مانند تابلو چلنیوم، تابلو نئون پلاستیک، تابلو کامپوزیت و دیگر موارد مشابه نموده است.