تابلو استیل یا همان حروف استیل در انواع متفاوتی مانند حروف استیل رینگی، حروف استیل نور اندریک، حروف استیل پانچ، حروف استیل دوبل و بسیاری دیگر از مدل ها در صنعت و حرفه تابلو سازی قابل ساخت و نصب می باشد.

تابلو استیل پلکسی و کامپوزیت
حروف استیل همراه با تلفیق پلکسی گلاس نیز یکی از مدرن ترین تابلو های تبلیغاتی می باشد که مناسب تبلیغاتی نظیر تابلو مغازه، تابلو ارگانهای دولتی، شرکت ها و مواردی مشابه در جهت بازاریابی و کسب در آمد می باشد.


تلفیق حروف استیل و پلکسی را می توان به دو روش انجام داد. یکی از آنها تلفیق استیل و حروف نئون پلاستیک و دیگری تلفیق حروف استیل با پلکسی زیر کار است.
منظور از استفاده پلکسی گلاس زیر کار، به کار گیری پلکسی گلاس به عنوان زمینه حروف استیل در جهت نور پردازی و روشنایی حروف است.
پلکسی گلاس به کار رفته در حروف استیل معمولا دارای ضخامت هایی بین 2 تا 10 میل می باشد که مسلما افزایش ضخامت آن، باعث رویت نور با حجم بالاتر در تابلو ساخته شده خواهد بود.
در مورد نور پردازی این نوع از حروف برجسته باید عنوان کرد که نور پردازی حروف ساخته شده توسط بلوک های اس ام دی در رنگ های مختلف همراه با منبع تغذیه 12 ولت قابل اجرا می باشد.
همچنین محاسبه قیمت تابلو استیل و پلکسی با توجه به نوع استیل به کار رفته که در رنگ های متفاوتی در بازار موجود می باشد و با توجه به ضخامت پلکسی گلاس به کار رفته در آن متفاوت خواهد بود که در نهایت به کار گیری زمینه تابلو کامپوزیت در آن نیز باعث افزایش قیمت تابلو استیل ساخته شده می باشد.