ساخت تابلو تبلیغاتی آژانس مسافرتی و گردشگری مانند بسیاری دیگر از تابلو ها در انواع متفاوتی توسط مجموعه های تابلو سازی ساخته و نصب می شود که حکم یک تبلیغات محیطی را در راستای در آمد زایی آژانس ها ایفا می کنند.

تابلو چلنیوم - تابلو چلنیوم آژانس مسافرتیتابلو چلنیوم آژانس مسافرتی و گردشگری ریما گشت یکی از تابلو های اجرا شده توسط نوین لایت می باشد که در ادامه به توضیحات مختصری در مورد این تابلو می پردازیم.


ریما گشت یکی از مجموعه های بزرگ می باشد که در زمینه گردشگری همراه با پرسنل مجرب خود در محدوده خیابان سید خندان تهران فعالیت دارد.
این مجموعه با استراتژی های هدفمند و اصولی خود در زمینه تبلیغات محیطی و همکاری با گروه تابلو سازی نوین لایت اقدام به سفارش تابلو سر در از نوع تابلو چلنیوم کامپوزیت به شکلی کاملا متفاوت و مدرن نموده است.
تابلو ساخته شده سر در این شرکت یکی از جدیدترین تابلو های تبلیغاتی می باشد که حروف برجسته به کار رفته در آن از نوع حروف چلنیوم پانچ و پلکسی گلاس پانچ می باشد.
در ساخت حروف چلنیوم این تابلو از دو رنگ پلکسی سفید و سورمه ای استفاده شده است به این شکل که پلکسی سفید به صورت رینگ دور تا دور پلکسی سورمه ای قرار گرفته و هارمونی رنگ زیبایی را به تابلو بخشیده است. همچنین چنلیوم به کار رفته در آن به رنگ نقره ای و پانچ دایره می باشد که با استفاده از اس ام دی های بلوکی سفید، مدرن بودن این پروژه را چندین برابر نموده است.
زمینه استفاده شده که کامپوزیت سفید رنگ با اجرایی از نوع اچ و ال می باشد نیز باعث تضاد رنگ حروف و جدا کردن آن از کامپوزیت شده است که با کمی دقت این مهم به وضوح قابل رویت است.
در آخر باید عنوان کرد که ساخت این مدل از تابلو ها فقط مختص به آژانس های مسافرتی نخواهد بود و برای تابلو مغازه و مکانهای مشابه دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین باید یاد آور شد که قیمت تابلو چلنیوم پانچ نسبت به ساخت این مدل از حروف به شکل ساده دارای افزایش خواهد بود.