تابلو حروف استیل گالری جهان که در زمینه پرده و پارچه های مبلی فعالیت دارد یکی از حروف های جدید اجرا شده با متریال استیل طلایی براق و پلکسی گلاس به شمار می رود که توسط گروه تابلو سازی نوین لایت اجراء شده است.همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، نور پردازی این تابلو از قسمت پشت حروف انجام شده است. به این صورت که بعد از ساخت حروف استیل، پلکسی گلاس با ابعادی بزرگتر برش داده شده و حروف استیل روی آن قرار گرفته و در نهایت حروف ساخته شده روی زمینه کار که از جنس سنگ می باشد نصب شده است.

tablo-estil-galeri-jahan
برای نور پردازی در این تابلو استیل از اس ام دی های بلوکی به رنگ آفتابی استفاده شده و داخل حروف قرار گرفته که همین مورد باعث روشنایی در قسمت پلکسی گلاس شده است.


یکی از مواردی که در ساخت این تابلو، گروه نوین لایت را به چالش کشیده است، قطر قلم پایین در آن می باشد.به طوری که برخی از قسمت ها در این حروف دارای قطر قلمی 10 میلی متری است که البته حروف سازان مجرب نوین لایت از پس ساخت این تابلو به خوبی بر آمده اند و همانطور که مشخص است بالاترین کیفیت در ساخت به وضوح قابل رویت می باشد.همچنین ساخت کادر دور به صورت فارسی شده و لوگو این مجموعه با استفاده از پلکسی گلاس سه میلی متری نیز یکی دیگر از زیبایی های این تابلو به شمار می رود.

tablo-estil-galeri-jahan-
تابلو حروف برجسته استیل به همراه پلکسی گلاس و نور پردازی آفتابی رنگ یکی از زیباترین حروف های برجسته برای اصنافی از این قبیل به شمار می رود که کارفرما با وجود مدل های مختلف حروف برجسته در مجموعه نوین لایت، با مشاوره کارشناسان ما یکی از مناسب ترین تابلوهای تبلیغاتی را در رابطه با کسب و کار خود انتخاب نموده است.
در مورد قیمت تابلو استیل به همراه پلکسی گلاس باید عنوان کرد که قیمتی به مراتب بالاتر را نسبت به اجرای حروف استیل بدون پلکسی را دارد. همچنین استفاده از استیل که در دو نوع استیل بگیر و استیل نگیر در بازار با ضخامت های متفاوت موجود می باشد در قیمت گذاری این نوع از تابلوها بی تاثیر نخواهد بود. برای اطلاعات بیشتر درمورد قیمت انواع دیگر تابلو ها مانند تابلو چلنیوم می توانید به لیست قیمت ها مراجعه فرمایید.